اقامت کانادا

چند روش برتر برای اقامت کانادا

یکی از مقصدهای محبوب جهان برای مهاجرت کشور کانادا است که در ایران متقاضیان بسیار […]

یکی از مقصدهای محبوب جهان برای مهاجرت کشور کانادا است که در ایران متقاضیان بسیار زیادی دارد. دلیل محبوبیت این کشور برای مهاجرت عواملی همچون: پایین بودن نرخ بیکاری، رفاه اجتماعی بالا، درآمدهای خوب، بازار کار مساعد و سهولت دریافت شهروندی است و روش‌های بسیار زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. حتما برای شما سوال است که چه روش‌های برای این کار موثرتر میباشند. در این مقاله می خواهیم شما را با چند روش برتر برای اقامت کانادا آشنا کرده و اطلاعاتی درباره هر یک از این روش ها در اختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با چند روش برتر برای اقامت کانادا

اگر شما هم تصمیم دارید که به کشور کانادا مهاجرت کنید اما نمی دانید که بهترین راه برای انجام این کار چیست و چطور باید اقدامات لازم را برای مهاجرت خود انجام دهید در این بخش با موسسه مهاجرتی visa2g همراه باشید.

از جمله روش هایی که می توانید برای مهاجرت به کانادا روی آنها فکر کنید و با توجه به شرایطی که دارید مناسبترین روش را انتخاب کنید به شرح زیر می باشند.

  • مهاجرت و  اقامت کانادا با برنامه استارت آپ
  • مهاجرت به کانادا از طریق کار
  • دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری
  • اخذ اقامت کانادا با برنامه ‌های استانی
  • دریافت اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ
چطور برای اقامت کانادا اقدام کنیم؟

اقامت کانادا

مهاجرت و  اقامت کانادا با برنامه استارت آپ

اولین روش برتر برای مهاجرت به کشور کانادا استفاده از برنامه استارت آپ است. برای دریافت ویزای مورد نیاز برای این نوع مهاجرت شما باید کسب و کاری را ایجاد کنید که به واسطه آن امکان اشتغال کانادایی ها فراهم شود و بتوانید نفعی را به این کشور برسانید.

آنچه در این روش دارای اهمیت، داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی قوی است. یعنی شما برای ایجاد کسب و کار به مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی و همچنین تمکن مالی نیاز دارید تا به وسیله آنها خود را به دولت کانادا اثبات کنید.

این روش مهاجرتی و اقامت در کانادا، یک مزیت دارد و آن هم این است که شما می توانید از این طریق برای تمام افراد خانواده خود اقامت بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

یکی دیگر از برترین روش های مهاجرت و اقامت در کانادا، اخذ ویزای کاری است. ویزای کاری خود دارای انواع مختلفی می باشد که بهترین آنها و پرطرفدارترین آن ویزای ict کانادا است.

اگر شما متقاضی برنامه هایی همچون: اکسپرس اینتری، جاب آفر، برنامه استانی و خود اشتغالی هستید به راحتی می توانید با شرایط و قوانین که دولت کانادا در این زمینه مشخص کرده است برای دریافت ویزای کاری و اقامت در کانادا اقدام کنید.

اما، در این روش عواملی همچون: سابقه کار، متاهل یا مجرد بودن، مدرک زبان، سن و سابقه کار،  توسط دولت کانادا مورد بررسی قرار می گیرند.

به خاطر داشته باشید که برای دریافت این ویزا باید مدارک شغلی و تحصیلی، گواهی سلامت، گواهی عدم سوء پیشینه و یکسری دیگر از مدارک را ارائه دهید. در ضمن اگر شما به عنوان یک فرد متقاضی از سوی کارفرمایان کانادایی دارای درخواست کار باشید شانس دریافت ویزای برایتان خیلی بیشتر خواهد بود.

برنامه استارت آپ چیست؟

مهاجرت و  اقامت کانادا با برنامه استارت آپ

دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری

اما، سومین روش برتر برای اقامت کانادا، از طریق سرمایه گذاری است. لازم به ذکر است که این روش نسبت به سایر روش های مهاجرتی به کشور کانادا طولانی تر بوده و پرهزینه تر می باشد.

از آنجایی که کشور کانادا بستر مناسبی را برای مهاجرت متقاضیان خارجی فراهم آورده است، طبیعی است که سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا تصمیم به مهاجرت به این کشور بگیریند. از این رو قوانینی برای اقامت دائم و مهاجرت توسط دولت کانادا تعریف شده است.

کشور کانادا، یک کشور با اقتصاد آزاد است که هر روز در حال رشد می باشد. بنابراین مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری برای افرادی که شرایط این کار را دارند بستری مناسب است تا بتوانند اقدامات مربوط به مهاجرت خود را انجام دهند.

برای سرمایه گذاری در کشور کانادا جهت اقامت نیاز به آشنایی با شرایط و قوانین ایالت های مختلف است چرا که هر ایالت، حداقل و حداکثر سرمایه ای را اعلام می کند.

در ضمن برای انجام این کار شما به مدرک زبان هم نیاز دارید و باید مدرک تحصیلی، مدارک شغلی، مدارک تمکن مالی و حداقل سرمایه، نیز ارائه دهد.

با سرمایه گذاری در کانادا به راحتی می توانید برای افراد خانواده نیز اقامت بگیرید.

اخذ اقامت کانادا با برنامه ‌های استانی

استان های کشور کانادا با شرایطی که در نظر دارند به متقاضیان این امکان را داده اند تا با استفاده از برنامه استانی برای اقامت و مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند.

برای اقامت کانادا از این طریق شما نیاز به تحصیلات مناسب، تجربه کاری و مهارت زبان دارد. نکته مهم این است که هر استان در این کشور شرایط خاصی را برای اقامت اعلام کرده است که باید در زمان مهاجرت به آن توجه داشته باشید.

چطور در کانادا سرمایه گذاری کنیم؟

دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری

دریافت اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ

آخرین روش از چند روش برتر برای اقامت کانادا، که در این بخش می خواهیم به شما معرفی کنیم دریافت اقامت از طریق  اسپانسرشیپ می باشد.

این روش بدین صورت است که اگر فردی از اعضاء خانواده شما به عنوان یک فرد متقاضی در کشور آمریکا زندگی می کند و اقامت دائم و یا حتی شهروندی این کشور را دریافت کرده است، شما با استفاده از ویزای اسپانسرشیپ و تحت حمایت مالی آنها، می توانید به این کشور مهاجرت کنید.

دولت کانادا قوانینی را در ان زمینه وضع کرده است که براساس آن ویزای اسپانسرشیپ قابل دریافت برای همسر، شریک زندگی، فرزندهای وابسته، پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، برادر و خواهر، برادرزاده و خواهرزاده، همراهان و بستگان وابسته به این افراد می باشد.

اسپانسرشیپ چیست؟

اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ

در نهایت

به عنوان حُسن ختام باید بگوییم که، اگر شما خواهان مهاجرت به کشور کاندا می باشید و تمایل دارید که اقامت دائم این کشور را دریافت کنید حتما قبل از آنکه اقدامی را مبنی بر مهاجرت خود انجام دهید با افراد متخصص و مشاوره مهاجرتی صحبت کنید تا با توجه به شرایطی که دارید به شما بهترین راه را برای مهاجرت معرفی کنند.

در مطلب فوق ما به چند روش برتر برای اقامت کانادا اشاره کردیم و اطلاعاتی درباره آنها نیز در اختیارتان قرار دادیم. لازم به ذکر است که علاوه بر این روش ها، روش های متعددی دیگری همچون ازدواج، تحصیل، تولد فرزند و… نیز وجود دارند که در مقالات بعدی بیشتر درباره آنها نیز برایتان خواهیم گفت.

در صورتیکه به راهنمایی های بیشتری نیاز دارید، کارشناسان موسسه مهاجرتی visa2go پاسحگوی سوالات شما دوستان عزیز خواهند بود.

سوالات مربوط به چند روش برتر برای اقامت کانادا

  1. آیا از طریق سرمایه گذاری می توان برای مهاجرت و اقامت کشور کانادا اقدام کرد؟
    بله، یکی از روش های دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری است.
  2. چگونه می توانم اقامت کانادا را دریافت کنم؟
    ابتدا باید به استان یا منطقه ای که می خواهید در آن زندگی کنید و نامزد شوید درخواست دهید و. پس از اینکه یک استان یا منطقه شما را نامزد کرد، باید برای اقامت دائم به IRCC درخواست دهید. سپس یک افسر IRCC درخواست شما را بر اساس قوانین مهاجرت کانادا ارزیابی می کند.
  3. چند سال باید در کانادا زندگی کنید تا مقیم شوید؟
    الزام اقامت کانادا برای مقیم دائم مستلزم آن است که فرد حداقل 730 روز در یک دوره پنج ساله در داخل کانادا حضور داشته باشد یا تحت یکی از چندین استثنا قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

17 + 4 =