دریافت ویزای کانادا

کدام ویزای کانادا را بگیریم؟

افراد زیادی هستند که  تصمیم به مهاجرت می گیرند و می خواهند به کشورهای مختلف […]

افراد زیادی هستند که  تصمیم به مهاجرت می گیرند و می خواهند به کشورهای مختلف دنیا سفر کنند. یکی از کشورهایی که برای مهاجرت در اولویت های مهاجرین زیادی قرار دارد کشور کانادا است. همانطور که می دانید برای مهاجرت به کشورهای مختلف نیاز به دریافت ویزای آن کشور دارید. ویزاهایی که می توانید جهت مهاجرت به کشورهایی همچون کانادا دریافت کنید دارای انواع مختلفی می باشند که شما باید انتخاب کنید که چه ویزایی برای شما مناسب تر می باشد. از آنجایی که خیلی از شما دوستان عزیز از ما پرسیده اید که کدام ویزای کانادا را بگیریم؟ تا راحتر بتوانیم به این کشور مهاجرت کنیم موسسه مهاجرتی visa2go تصمیم دارد تا در این مقاله بیشتر به این مسئله پرداخته و شما را راهنمایی کند.

با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کدام ویزای کانادا را بگیریم برای ما مناسب است؟

در بخش مقدمه اشاره کردیم که دوستانی زیادی برایشان جای سوال است که کدام ویزای کانادا را بگیریم؟ تا اقدامات مربوط به مهاجرت ما آسانتر و سریعتر انجام شود.

خب، در پاسخ به این پرسش و راهنمایی شما دوستان عزیز باید بگوییم که، از آنجایی که ویزای کانادا نوعی مجوز ورود به داخل خاک این کشور می باشد و با توجه به اهداف متقاضی دارای انواع مختلفی است شما باید با توجه به قصد سفر، وابستگی عاطفی، هزینه های مالی و دارایی، تاریخچه سفری و…. بررسی کنید که شرایط دریافت کدام یک از انواع ویزاهای کاندایی را دارا می باشید.

ویزاهایی که جهت مهاجرت به کانادا می توانید دریافت کنید عبارتند از:

  • ویزای توریستی
  • ویزای تحصیلی کانادا
  • ویزای کاری کانادا

البته پیشنهاد ما این است که با دریافت ویزای ict کانادا راحتر می توانید اقدامات مهاجرت خود را به کشور کانادا انجام دهید.

ویزای کانادا

شانس دریافت ویزای کانادا

شانس دریافت ویزای کانادا

آنچه که در رابطه با دریافت ویزاهای کانادا باید بدانید میزان شانس دریافت آن ها است.

شاید در چند سال گذاشته دریافت ویزای کانادا کار سخت و دشوای بود و آن را یک رویا می دانستند چیزی نزدیک به 3 سال می شود که نزدیک به 90% افرادی که متقاضی دریافت ویزای کانادا هستند ریجکت می شدند.

دلیل عمده آن هم عدم آگاهی این افراد نسبت به شرایط دریافت ویزای کانادایی و  همچنین عدم آگاهی از شرایط مهاجرت به کانادا و مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا بود.

بنابراین با توجه به آماری که در دست می باشد باید بدانید که جهت اخذ و دریافت ویزاهای کانادا باید به خوبی از شرایط سیاسی، اقتصادی، مدارک مورد نیاز و مهاجرت به این کشور اطلاعات کاملی داشته باشید و از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه راهنمایی دریافت کنید.

هزینه ویزای کانادا

آنچه که باید در راستای رسیدن به پاسخ این پرسش که کدام ویزای کانادا را بگیریم؟ به آن اشاره داشته باشیم هزینه ویزای کانادا است.

در پاراگراف های قبلی اشاره کرده ایم که ویزاهای کانادا دارای انواع مختلفی هستند که شما دوستان عزیز با توجه به شرایط و موارد عنوان شده و بررسی کردن آن ها متوجه خواهید شد که شرایط دریافت کدام ویزای کانادا را دارید.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موارد باید بگوییم که، هزینه ویزای کانادا بسته به نوع ویزاها متفاوت می باشند و هزینه بررسی مدارک و انگشت نگاری را هم باید در نظر داشته باشید.

مثلا: اگر شما دوستان عزیز قصد دریافت ویزای توریستی کانادا را دارید باید 185 دلار به اضافه 100 دلار برای بررسی مدارک و 85 دلار برای انگشت نگاری در نظر داشته باشید.

البته همیشه در طی انجام مراحل اخذ ویزا هزینه های دیگری هم وجود دارند که باید پرداخت شوند که شامل: ترجمه مدارک، پیکاب ویزا و … می باشند.

کدام ویزای کانادا بهتر است؟!

هزینه ویزای کانادا

ویژگی‌های اخذ ویزای کانادا

هر یک از انواع ویزاهای کانادا که شما تصمیم به دریافت آن ها داشته باشید دارای ویژگی ها و مزیت های خاص خود می باشند که ما، در این بخش برایتان شرح داده ایم که ویزای توریستی، تحصیلی و کاری کانادا دارای چه مزیت هایی هستند.

ویژگی اخذ ویزای توریستی کانادا

  1. ورود بدون محدودیت
  2. ورود از کلیه مرزها
  3. اقامت طولانی مدت
  4. امکان اقامت مجدد بدون فاصله زمانی
  5. امکان ورود به ۲۵ کشور بدون نیاز به اخذ ویزا
  6. برابر بودن مدت اعتبار ویزا با اعتبار پاسپورت

ویژگی اخذ ویزای تحصیلی کانادا

  •  امکان دریافت اقامت پس از اتمام تحصیل
  • اجازه کار در کانادا همزمان با تحصیل

ویژگی اخذ ویزای کاری کانادا

قبل تر هم به این مسئله اشاره کردیم که اگر دغدغه ذهنی شما این است که کدام ویزای کانادا را بگیریم؟ ما به شما ویزای کاری کانادا را پیشنهاد می دهیم.

دریافت این ویزا علاوه بر مزیت هایی که ویزای توریستی کانادا دارد دارای یک مزیت منحصر به فرد و برتر نیز می باشد و آن هم این است که به شما امکان دریافت اقامت دائم را از سوی دولت کانادا می دهد.

اگر ویزای کاری کانادا شما بیشتر از 1 سال اعتبار داشته باشد می توانید به راحتی برای اقامت دائم در این کشور اقدام کنید.

ویژگی ویزای توریستی کانادا

ویژگی های اخذ ویزای کانادا

شرایط اخذ ویزای کاری کانادا

اگر تصمیم گرفته اید که از میان ویزاهای کانادا برای دریافت ویزای کاری کانادا اقدام کنید باید به خوبی با شرایط دریافت آن آشنایی داشته باشید.

برای دریافت این نوع از ویزاهای کانادا شما فقط نباید دارای سوء پیشینه و سابقه کیفری باشید.

در ضمن باید از سوی کارفرما، شرکت و یا موسسه در کانادا پیشنهاد شغلی به همراه یک دعوتنامه داشته باشید. این مهم را نیز به خاطر داشته باشید که در عوتنامه ارسالی از سوی شرکت کانادایی باید مراحل آشنایی کارفرما با شما و همچنین مدت زمان اشتغال شما در کانادا به طور کامل مشخص شده باشد.

برای دریافت ویزای کانادا چه باید کرد؟

شرایط اخذ ویزای کانادا

در نهایت

ما، سعی کرده ایم تا در این مقاله به اختصار شما را با انواع ویزاهای کانادا آشنا کرده و کمی درباره آن ها اطلاعات در اختیارتان قرار دهیم تا شما راحتر بتوانید به پاسخ این پرسش برسید که کدام ویزای کانادا را بگیریم؟ برسید.

امید است که مطالب عنوان شده برایتان مفید بوده باشد. در مقالات بعدی بیشتر شما را با  انواع ویزاهای کانادا آشنا خواهیم کرد.

در ضمن شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر درباره دریافت ویزای کانادا با ما از طریق وب سایت visa2go.org در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به کدام ویزای کانادا را بگیریم؟

  1. مدارک شغلی برای کارفرمایان جهت دریافت ویزای کاری کانادا چیست؟
    ترجمه آگهی تاسیس، آگهی تغییرات و آگهی تصمیمات در روزنامه رسمی، ترجمه لیست بیمه و فیش حقوقی 2 ماهه اخیر کارمندان، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، نامه تمکن بانکی شرکت، ریز پرینت بانکی 4تا 6 ماهه آخر به زبان لاتین.
  2. مراحل اخذ ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟
    ارسال مدارک به صورت الکترونیکی برای سفارت کانادا و پرداخت هزینه‌های موجود، سفر به یکی از کشورهای اطرف ایران برای انجام انگشت نگاری و عکس برداری ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت به یکی از دفاتر وک جهت الصاق ویزای کانادا.
  3. برای گرفتن ویزای کانادا چه باید کرد؟
    برای گرفتن ویزای کانادا، باید درخواست خود را به سفارت این کشور ارائه کنید.

ارسال دیدگاه

2 × پنج =