ویزای کاری کانادا

حقوق و مزایای شغلی در کانادا

شما دوستان عزیزی که قصد دریافت ویزای ict کانادا را دارید نیاز است که قبل […]

شما دوستان عزیزی که قصد دریافت ویزای ict کانادا را دارید نیاز است که قبل از هرگونه اقدامی برای دریافت این ویزا به خوبی درباره حقوق و مزایای شغلی در کانادا اطلاعات داشته باشید.

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته جهان است که برای اقتصاد و توسعه کشور، به دنبال جذب نیروی کار خارجی است.

حقوق و مزایای شغلی در کانادا برای کارکنان بسیار جذاب است و به دلیل سیستم حقوقی و قوانین کاری کانادا، کارکنان در این کشور از حقوق و مزایای بسیار خوبی برخوردار هستند.

منظور از حقوق و مزایای شغلی در کانادا چیست؟

حقوق پایه در کانادا بر اساس ساعت کاری تعیین می شود و در سال 2021، حداقل حقوق ساعتی در کانادا برای بزرگسالان 12.5 دلار کانادایی است.

با این حال، در برخی از استان‌ها مثل: آلبرتا و ساسکاچوان، حداقل حقوق ساعتی بیشتر است. همچنین، برای کارکنان زیر 18 سال و دانشجویان، حداقل حقوق ساعتی کمتر است.

به طوری کلی در رابطه با حقوق و مزایای شغلی در کانادا باید بگوییم که، توسط قوانین کاری کانادا تنظیم می‌شود.

این قوانین به منظور حفظ حقوق و مزایای کارمندان و تضمین شرایط کار مناسب برای آن‌ها تدوین شده‌اند. برخی از حقوق شغلی در کانادا عبارتند از:

  • حق بیمه‌ای: همه کارمندان در کانادا باید به بیمه‌ای شامل بیمه سلامت، بیمه تأمین اجتماعی و بیمه بیکاری دسترسی داشته باشند.
  • حقوق پایه: حداقل میزان حقوق در کانادا برای هر ساعت کار، توسط دولت مشخص می‌شود و هر کارفرما باید حداقل این میزان حقوق را به کارمندان خود پرداخت کند.
  • ساعات کاری: ساعات کاری در کانادا معمولاً 8 ساعت در روز و 40 ساعت در هفته است. هر ساعت کاری اضافی باید به نرخ دو برابری حقوق پرداخت شود.
  • تعطیلات: در کانادا، کارمندان حداقل 10 روز تعطیلات در سال دارند.
  • مرخصی: کارمندان در کانادا حداقل 5 روز مرخصی در سال دارند.
  • حقوق بیمه‌ای: کارفرمایان باید برای بیمه‌ای کارمندان خود پرداخت کنند، که شامل بیمه سلامت، بیمه تأمین اجتماعی و بیمه بیکاری می‌شود.
  • حقوق پورسانت: برخی از شغل‌ها در کانادا پورسانت دارند، که معمولاً به ازای فروش یا خدمات ارائه شده به کارمند پرداخت می‌شود.
  • حقوق تعطیلات: در کانادا، کارمندان برای روزهای تعطیل حقوقی دریافت می‌کنند.
  • حقوق تعطیلات سالیانه: کارمندان در کانادا برای تعطیلات سالیانه حداقل 4% از حقوق سالانه خود را دریافت می‌کنند.
  • حقوق مادری: زنان باردار در کانادا حداقل 17 هفته مرخصی با حقوق کامل دارند.
 مهاجرت شغلی به کانادا

مزایای مهاجرت شغلی به کانادا

مزایای شغلی در کانادا

علاوه بر حقوق پایه، کارکنان در کانادا از مزایای شغلی بسیار خوبی برخوردار هستند. برخی از آن حقوق و مزایای شغلی در کانادا عبارتند از:

  1.  بیمه سلامت: تمامی کارکنان در کانادا از بیمه سلامت عمومی بهره مند هستند که تمامی هزینه های پزشکی و درمانی را پوشش می دهد.
  2. مرخصی استعلاجی با حقوق: در صورت داشتن شغل با بیمه در کشور کانادا، اگر دچار بیماری یا مشکلی شوید با دریافت مجوز پزشکی می توانید برای مدت زمان 5 هفته مرخصی بگیرید و در این دروه زمانی 55 درصد حقوق یا 638 دلار در هفته مزایا دریافت کنید.
  3. مزایای بازنشستگی: کارکنان در کانادا از سیستم بازنشستگی پس از سال های خدمت بهره مند هستند که شامل پرداخت پول بازنشستگی و دیگر مزایا است.
  4. مزایای تعطیلات: کارکنان در کانادا از تعطیلات سالانه بهره مند هستند که معمولاً بین 2 تا 4 هفته است.
  5. بیمه بیکاری: در صورتی که کارکنان از کار خود برکنار شوند، می توانند از بیمه بیکاری بهره مند شوند که به آن ها کمک مالی می کند تا در طول فرصتی برای یافتن کار جدید، اقتصاد خانواده را حفظ کنند. در رابطه با این بیمه بد نیست بدانید که در بازه بیکاری برای مدت 14 تا45 هفته مبلغ تا سقف 55 درصد حقوق و یا 638 دلار در هفته به فرد پرداخت می شود.
  6. ساعات کاری انعطاف پذیر: بسیاری از شرکت ها و سازمان های کانادایی، ساعات کاری انعطاف پذیر را برای کارکنان خود فراهم می کنند که به آن ها اجازه می دهد تا ساعات کار خود را با توجه به نیاز های خود تنظیم کنند.
  7. حمایت از خانواده: کانادا، خانواده‌ها را حمایت می‌کند و دارای سیاست‌هایی است که به والدین اجازه مرخصی پرداخته و از آن‌ها حمایت می‌کند.
  8. آموزش و پژوهش: کانادا دارای دانشگاه‌های بسیار قوی و معتبری است که به دانشجویان فرصت آموزش و پژوهش در حوزه‌های مختلف را می‌دهند.
  9. اقامت دائم: کانادا به شرایط خوب اقامت دائم برای کارمندان و کارآفرینان خارجی اجازه می‌دهد.
  10.  مزایای دیگر: برخی از مزایای دیگر شامل پرداخت هزینه های تحصیلی برای دانشجویان، پرداخت هزینه های حمل و نقل و تأمین محل اقامت برای کارکنان خارجی است.
مهمترین مزیت شغلی در کانادا

مزایای شغلی در کانادا

نکات قابل توجه درباره حقوق و مزایای شغلی در کانادا

حقوق و مزایای شغلی در کانادا بر اساس قوانین کاری و سیستم حقوقی کانادا تعیین می شود. برخی از مزایای شغلی در کانادا شامل بیمه سلامت، مرخصی، بازنشستگی، تعطیلات، بیمه بیکاری و ساعات کاری انعطاف پذیر است.

حداقل حقوق ساعتی در کانادا برای بزرگسالان 12.5 دلار کانادایی است. کارکنان در کانادا از سیستم حقوقی و قوانین کاری کانادا بهره مند هستند که به آن ها حقوق و مزایای خوبی را ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد حقوق و مزایای شغلی در کانادا، به سایت دولت کانادا مراجعه کنید.

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته جهان است که از لحاظ حقوق و مزایای شغلی بسیار جذاب برای کارآفرینان و کارمندان است. شاید به همین خاطر است که افراد زیادی در صدد دریافت ویزای کانادا جهت مهاجرت به این کشور برای کار می باشند.

حقوق و مزایای شغلی کانادا چیست؟!

نکات قابل توجه درباره حقوق و مزایای شغلی کانادا

در نهایت اینکه

حقوق و مزایای شغلی در کانادا بر اساس سیستم حقوقی و قوانین کاری کانادا تعیین می شود. کارکنان در کانادا از حقوق پایه و مزایای شغلی بسیار خوبی برخوردار هستند که شامل: بیمه سلامت، مرخصی، بازنشستگی، تعطیلات، بیمه بیکاری و ساعات کاری انعطاف پذیر است.

به دلیل سیستم حقوقی و قوانین کاری کانادا، کارکنان در این کشور از حقوق و مزایای بسیار خوبی برخوردار هستند.

حقوق شغلی در کانادا توسط قوانین کاری تنظیم می‌شود و شامل حقوق پایه، ساعات کاری، تعطیلات، مرخصی و حقوق بیمه‌ای است.

همچنین، کانادا دارای مزایای شغلی بسیاری همچون: سطح زندگی بالا، فرصت‌های شغلی، حقوق بالا، آموزش و پژوهش و محیط زیست پاک می باشد.

امیدواریم که با توجه به موارد عنوان شده توانسته باشیم اطلاعاتی را در رابطه با حقوق و مزایای شغلی در کانادا در اختیارتان قرار داده باشیم و شما دوستانی که قصد دارید با دریافت ویزای کاری به این کشور مهاجرت کنید را کمی راهنمایی کرده باشیم.

این مهم را هم به خاطر داشته باشید که دولت کانادا برای کارکنان خود مزیت های شغلی زیادی را در نظر گرفته تا علاوه بر امنیت شغلی و تعادل بین کار و زندگی بتوانند بهره وری کارکنان را نیز افزایش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران موسسه مهاجرتی visa2go در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به حقوق و مزایای شغلی در کانادا

  1. حقوق و مزایای مرخصی زایمان در کانادا چقدر است؟
    تا 15 هفته مرخصی با مستمری تا سقف 55 درصد یا 638 دلار را می توانید دریافت کنید.
  2. مزایای اجباری کارمندان در کانادا شامل چه مواردی می شود؟
    مزایای اجباری کارمندان در کانادا شامل بازنشستگی، مرخصی قانونی و والدین، PTO، بیمه کار، و معاینات چشم است.
  3. مزایای پرداختی به کارفرما در کانادا چیست؟
    مزایای اجباری که یک کارفرمای کانادایی باید حداقل برای کارمندان ارائه دهد شامل: مرخصی سالانه، مرخصی استعلاجی، مرخصی بیماری بحرانی، زایمان، پدری، مرخصی والدین، سهم برنامه بازنشستگی کانادا و سهم بیمه اشتغال است.

ارسال دیدگاه

سه × 1 =