اخذ ویزای کارآفرینی کانادا

ویزای کارآفرینی کانادا

برای مهاجرت به کشور کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها اخذ ویزای […]

برای مهاجرت به کشور کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها اخذ ویزای کارآفرینی است. همانطور که می‌دانید کانادا با ارائه ویزاهای متنوع بستر مناسبی را جهت مهاجرت افراد متقاضی به این کشور فراهم کرده است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که ذهن خلاق و پویایی دارید و همیشه برای مدیریت گروه‌های مختلف آمادگی لازم را دارید بدون شک برای راه‌اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا صلاحیت لازم را خواهید داشت. اما اینکه ویزای کارآفرینی کانادا چیست؟ چه مزایایی دارد و شرایط دریافت این ویزا به چه صورت می‌باشد مواردی هستند که در این مطلب می‌خواهیم به آنها اشاره‌ای مختصر داشته باشیم.

ویزای کارآفرینی کانادا چیست؟

یکی دیگر از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور کانادا اخذ ویزای کارآفرینی است که شما با در اختیار داشتن این ویزا می‌توانید برای اقامت دائم در این کشور و همچنین پاسپورت کانادایی نیز اقدام کنید .

همانطور که از نام این ویزا مشخص است متقاضیان به عنوان یک کارآفرین می‌توانند با ایجاد فرصت شغلی وارد خاک کانادا شده و بعد از گذشت مدتی از اقامت خود برای دریافت اقامت دائم این کشور نیز اقدام کنند.

آنچه که برای دریافت ویزای کارآفرینی Canada باید مد نظر داشته باشید این است که برای اخذ ویزا همچون ویزاهای دیگر نیاز به گرفتن وقت از سفارت کانادا دارید.

ویزای کارآفرینی

ویزای کارآفرینی مناسب چه افرادی است؟

ویزای کارآفرینی مناسب چه افرادی است؟

حتما برای شما دوستان این سوال پیش خواهد آمد که این نوع ویزای کشور کانادا را چه کسانی می‌توانند استفاده کنند؟ خوب باید بگوییم که پاسخ کاملاً روشن است افرادی که قصد دارند به عنوان کارآفرین به کانادا مهاجرت کنند و با در نظر گرفتن شرایط مالی و با تجربه‌ای که دارند می‌توانند به عنوان یک کارآفرین با اخذ این ویزا وارد خاک کانادا شوند.

نکته مهم در رابطه با اخذ این ویزا این است که کارآفرینان باید توانایی روبرو شدن با شرایط سخت و بحرانی و تصمیم گیری مهم را نیز داشته باشند علاوه بر آن این افراد باید همیشه از خلاقیت ذهنی خود برای بهتر شدن شرایط کسب و کار نیز استفاده کنند تا به نتیجه بهتری دست پیدا کنند.

می‌توان گفت: داشتن آگاهی و اطلاعات کافی از چگونگی اوضاع بازار و کسب و کاری که راه انداخته‌اید از جمله عوامل مهم برای دریافت ویزای کارآفرینی کشور کاناداست.

شرایط استفاده از ویزای کارآفرینی

برای اینکه بتوانید به عنوان یک کارآفرین از ویزای کارآفرینی کشور کانادا همچون سایر ویزاها مانند: ویزای ict کانادا استفاده کنید باید شرایطی را دارا باشید که در ادامه برایتان شرح داده‌ایم که شرایط استفاده از ویزای کارآفرینی Canada به چه صورت می‌باشد.

  • سهام یک بیزینس یا مالکیت آن را داشته باشید.
  • به صورت فعالانه یک بیزینس و کسب‌وکار را مدیریت کرده باشید.
  • برای حداقل یک نفر شهروند کانادایی فرصت شغلی ایجاد کرده و او را استخدام کنید.
  • گواهی سلامت و گواهی عدم سوءپیشینه داشته باشید.
  • بر اساس شرایط اعلام شده از هر استان، سرمایه کافی در اختیار داشته باشید.
  • حداقل امتیاز مورد نظر برنامه استانی را کسب کرده باشید.
استفاده از ویزای کارآفرینی

شرایط استفاده از ویزای کارآفرینی

مزایای استفاده از ویزای کارآفرینی Canada

ویزای کارآفرینی نیز همچون سایر ویزاها دارای مزیت‌های خاص و منحصر به فرد خود می‌باشد. با کمک این ویزا می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید که بدون شک مهمترین مزیت این ویزاست.

متقاضیانی که دارنده ویزای کارآفرینی کشور کانادا هستند می‌توانند همسر و فرزندان خود را(زیر ۲۲ سال ) از طریق این ویزا در مسیر مهاجرت به کانادا همراهی کنند.

برای دریافت ویزای کارآفرینی نیاز به مهارت خیلی زیادی در زبان انگلیسی فرانسه نیست بنابراین به راحتی بدون شرکت در آزمون‌های مختلف و استرس نمره قبولی می‌توانید اقدامات مهاجرت خود را فراهم کنید.

از دیگر مزیت‌هایی که ویزای کارآفرینی Canada دارد این است که نیاز به ارائه مدرک تحصیلی خاصی ندارد. افراد متقاضی صرفاً با ارائه سوابق کاری و مدیریتی مرتبط با حرفه مد نظر می‌توانند شایستگی خود را برای کارآفرینی در این کشور به اثبات برسانند.

از دیگر مزیت‌های ویزای کارآفرینی کانادا این است که این دولت تفاوتی بین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قائل نبوده و احتمال مصادره شدن اموال شما در کشور کانادا بسیار کم می‌باشد.

متقاضیان کارآفرین باید به متغیرهای اقتصادی مثل مالیات، نرخ بیکاری، رشد اقتصادی توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نمایند.

این مهم را به خاطر داشته باشید که برای کارآفرین در کانادا شما باید حداقل سرمایه مورد نیاز خود را برای انجام این کار را به اثبات برسانید با توجه به شرایط حداقل سرمایه لازم برای کارآفرینی در کانادا ۱۰۰ هزار دلار کانادا می‌باشد.

انتخاب بهترین استان برای دریافت ویزای کارافرینی در کانادا

اگر تصمیم به مهاجرت از طریق ویزای کارآفرینی به کانادا دارید و نمی‌دانید که چطور می‌توانید بهترین استان این کشور را برای کارآفرینی انتخاب کنید باید بگوییم که برای انجام این کار شما باید ابتدا شرایط خود را با دقت مورد بررسی و سنجش قرار دهید. قدم اولی که باید انجام این کار بردارید این است که حداقل سرمایه مالی خود را برای طرح‌های کارآفرینی در استان‌های مختلف کشور کانادا مقایسه کرده تا از میان آنها بهترین مورد را پیدا کنید.

قدم بعدی این است که برای کسب امتیازات بیشتر شرایط سنی و سابقه شغلی خود را نیز با طرح‌ها انطباق داده و در آخر برای امتیازبندی از مدرک زبان خود استفاده کنید با داشتن چنین شرایط و مواردی به راحتی می‌توانید بهترین استان کانادا را برای کارآفرینی انتخاب کنید.

استفاده از ویزای کارآفرینی کانادا

مزایای استفاده از ویزای کارآفرینی کانادا

در نهایت

ویزای کارآفرینی کانادا یکی از مسیرهای مهاجرت به کانادا برای افرادی است که تمایل دارند یک کسب و کار راه اندازی کنند یا به یک شرکت موجود در کانادا سرمایه گذاری کنند. این ویزا به افراد امکان می‌دهد تا با ارائه طرح کسب و کار خود، به کانادا مهاجرت کنند و در آنجا زندگی جدیدی را شروع کنند.

در واقع می توان گفت: ویزای کارآفرینی کانادا یک فرصت مناسب برای افراد با توانایی‌های کارآفرینی است تا در یک محیط پشتیبانی شده و فعال در حوزه‌های مختلف به فعالیت بپردازند. این ویزا به افراد فرصت می‌دهد تا با استفاده از منابع و فرصت‌های مناسب کانادا، به رشد و توسعه شغلی خود بپردازند و در نهایت به پایداری مالی دست یابند.

سوالات مربوط به ویزای کارآفرینی کانادا

  1. شرایط استفاده از ویزای کارآفرینی چیست؟
    سهام یک بیزینس یا مالکیت آن را داشته باشید، به صورت فعالانه یک بیزینس و کسب‌وکار را مدیریت کرده باشید، برای حداقل یک نفر شهروند کانادایی فرصت شغلی ایجاد کرده و او را استخدام کنید، گواهی سلامت و گواهی عدم سوءپیشینه داشته باشید، بر اساس شرایط اعلام شده از هر استان، سرمایه کافی در اختیار داشته باشید و حداقل امتیاز مورد نظر برنامه استانی را کسب کرده باشید.
  2. زمان لازم برای صدور ویزای کارآفرینی در کانادا چقدر است؟
    در مقایسه با روند دریافت سایر انواع ویزای کانادا، دریافت ویزای کارآفرینی کمی زمان‌بر است.
  3. آیا امکان دریافت اقامت دائم کانادا با ویزای کارآفرینی کانادا وجود دارد؟
    بله؛ بعد از دریافت این ویزا می‌توانید برای اقامت دائم خود و خانواده اقدام کنید.

ارسال دیدگاه

7 − 5 =