سرمایه‌گذاری روشی مطمئن برای اقامت دائم کانادا

ویزای سرمایه‌گذاری روشی مطمئن برای اقامت دائم کانادا

کشور کانادا از جمله بهترین کشورهایی است که بستر مناسبی را برای افرادی که تصمیم […]

کشور کانادا از جمله بهترین کشورهایی است که بستر مناسبی را برای افرادی که تصمیم به سرمایه گذاری در کشورهای خارجی دارند فراهم آورده است از این رو یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور سرمایه گذراری می باشد. اما برای اینکه بدانید چطور می توانید از این طریق به کشور کانادا مهاجرت کنید در این مقاله همراه موسسه مهاجرتی visa2go باشید. ما می خواهیم برایتان بگوییم که چطور ویزای سرمایه‌گذاری روشی مطمئن برای اقامت دائم کانادا می باشد؟

شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا

قطعا می دانید که روش های مهاجرتی مختلفی وجود دارد که از طریق آنها می توانید برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنید. دریافت ویزای سرمایه گذاری یکی از همین روش ها می باشد.

برای دریافت این ویزا باید قبل از هر اقدامی نسبت به شرایط دریافت آن آگاهی بدست آورید چرا که این ویزا نیز به نوبه خود پیچیدگی ها و دشواری هایی دارد که عدم آگاهی از آنها می تواند برایتان دردسرساز باشد.

از مهمترین مواردی که برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا باید در نظر داشته باشید اخذ مدرک زبان معتبر می باشد. علاوه بر آن برخی دیگر از برنامه های مهاجرتی کشور کانادا نیز به حداقل مدرک لیسانس نیز احتیاج دارند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا

مدارک مورد نیاز برای ویزای سرمایه گذاری کانادا

از جمله مدارکی که برای دریافت اقامت دائم در کشور کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری به آنها نیاز دارید موارد زیر می باشند.

  • مدرک شناسایی جهت درخواست ویزا
  • اقامت سرمایه ‌گذاری در کانادا
  • مدارک شغلی (میزان تجربۀ کاری)
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک مالی و ملکی

روش‌های سرمایه گذاری در کانادا

چنانچه تصمیم دارید با دریافت ویزای سرمایه گذاری برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید باید بدانید که از چه روش هایی می توانید برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنید.

در ادامه روش‌هایی که می توانید از طریق آنها در کانادا سرمایه گذاری کنید و شرایط آنها را برایتان شرح داده ایم.

 ویزای سرمایه گذاری کانادا

مدارک مورد نیاز برای ویزای سرمایه گذاری کانادا

سرمایه‌گذاری در استان‌های کانادا

یکی از راه های سرمایه گذاری در کشور کانادا این است که استان های این کشور مراجعه کنید تا از این طریق بتوانید برای دریافت اقامت دائم کانادا نیز اقدام کنید. فقط باید بدانید که شرایط سرمایه گذاری در هر یک از استان های کشور کانادا با یکدیگر متفاوت می باشد و هر استان با توجه به نیازهای کاری خود مهاجران را برای کار و زندگی جذب می کند.

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی کانادا

از دیگر راه های مطمئن برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری روشی مطمئن برای اقامت دائم کانادا، سرمایه گذاری جهت کارآفرینی می باشد. افراد متقاضی مهاجرت می توانند از این طریق در برنامه های کارآفرینی بریتیش کلمبیا شرکت داشته باشند که شرایط این برنامه به شرح زیر است.

  1. سرمایه‌گذاری 100 هزار دلار کانادا در یکی از کسب و کارهای استان
  2. داشتن دارایی خالص دست کم 300 هزار دلار کانادا در کشور مقصد
  3. حداقل 3 سال تجربۀ کاری یا 4 سال سابقۀ مدیریت ارشد طی 5 سال گذشته
  4. 51 درصد مالکیت یک تجارت
  5. اشتغال‌زایی برای حداقل یک شهروند کانادایی
  6. داشتن حداقل مدرک زبان CLB4

خوداشتغالی جهت سرمایه گذاری در کانادا

سومین روش برای سرمایه گذاری در کانادا جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری و اقامت دائم این کشور، خوداشتغالی است که بیشتر مورد توجه هنرمندان و ورزشکاران می باشد.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و دوست دارید کار خود را در کشور کانادا راه اندازی کنید می توانید با دریافت ویزای خود اشتغالی برای مهاجرت خود اقدام کنید.

البته فراموش نکنید که خوداشتغالی نیز شرایط خاص خود را دارد که یکی از مهمترین آنها این است که باید حداقل 2 سال سابقه کار حرفه ای داشته باشید.

سرمایه‌گذاری فدرال

این روش سرمایه گذاری نیز همچون سایر روش هایی که تا به اینجای کار به آنها اشاره کرده ایم دارای شرایطی می باشد که عبارتند از:

  • اثبات توانایی برای مدیریت یک کسب و کار
  • مجموع دارایی 1.600.000 دلار کانادا
  • سرمایه‌گذاری حداقل 800 هزار دلار کانادا به مدت 5 سال
  • سابقۀ مدیریتی حداقل 2 تا 5 سال

ثبت شرکت برای سرمایه گذاری

از دیگر برنامه های مهاجرتی به کشور کانادا که این روزها بسیار طرفدار دارد، ثبت شرکت در کشور کانادا می باشد. این برنامه مهاجرتی تغییرات زیادی تا به امروز داشته است. در این روش متقاضی ابتدا یک واحد تجاری یا شرکت را در کشور کانادا ثبت می‌کند.

بعد از انجام این کار باید به اداره کار کشور کانادا مراجعه کرده و برای مدیریت در واحد مربوطه در کشور کانادا حضور داشته باشید تا به این ترتیب بتوانید با داشتن شرایط مورد نیاز و صدور نامه LMIA در نهایت بتوانید ویزای ict کانادا را دریافت کنید.

سرمایه گذاری در کانادا

روش‌های سرمایه گذاری در کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

تمامی روش هایی که از طریق آنها می توانید به کشور کانادا مهاجرت کنید دارای مزیت هایی می باشند که این مسئله در رابطه با سرمایه گذاری در این کشور نیز کاملا صدق می کند.

در واقع باید بگوییم که از طریق سرمایه گذاری در کشور کانادا شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. علاوه بر اینکه توانسته اید در یک کشور ایده آل از نظر اقتصادی، سرمایه گذاری کنید توانسته اید اقامت دائم آن را نیز دریافت کنند.

از مزایای مهاجرت سرمایه ‌گذاری به کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. امکان اخذ ویزا برای همسر و فرزندان زیر 21 سال
  2. عدم نیاز به ارائۀ مدرک زبان
  3. دریافت work permit برای همسر
  4. امکان تحصیل رایگان برای فرزندان
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

در نهایت

آنچه که لازم است به عنوان جمع بندی کلی مطلب مربوط به ویزای سرمایه‌گذاری روشی مطمئن برای اقامت دائم کانادا در اختیارتان قرار دهیم این است که هر یک از استان های این کشور با توجه به نیاز تعیین شده متقاضیان مهاجرت را از روش های مختلفی انتخاب می کنند.

با این اوصاف، از آنجایی که کشور کانادا از مستحکم‌ترین و پرکاربردترین برنامه‌های مهاجرتی از طریق سرمایه‌گذاری برخوردار می باشد سالانه متقاضیان زیادی از طریق این برنامه برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام می کنند.

کشور کانادا از کشور‌های برجستۀ جهان در زمینه خلاقیت و نوآوری است، که با سرمایه گذاری در این کشور می توانید از کیفیت بالای زندگی برخوردار شوید فقط برای اینکه در این زمینه بتوانید موفق شوید مشورت و کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرتی با تجربه و خُبره است.

سوالات مربوط به ویزای سرمایه‌گذاری روشی مطمئن برای اقامت دائم کانادا

  1. سرمایه گذاری در کانادا از طریق برنامه کارآفرینی چه شرایطی دارد؟
    سرمایه‌گذاری 100 هزار دلار کانادا در یکی از کسب و کارهای استان، داشتن دارایی خالص دست کم 300 هزار دلار کانادا در کشور مقصد، حداقل 3 سال تجربۀ کاری یا 4 سال سابقۀ مدیریت ارشد طی 5 سال گذشته، 51 درصد مالکیت یک تجارت، اشتغال‌زایی برای حداقل یک شهروند کانادایی و داشتن حداقل مدرک زبان CLB4
  2. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری چه مزیت هایی دارد؟
    امکان اخذ ویزا برای همسر و فرزندان زیر 21 سال، عدم نیاز به ارائۀ مدرک زبان، دریافت work permit برای همسر و امکان تحصیل رایگان برای فرزندان
  3. ویزای سرمایه گذاری چیست؟
    در این روش افراد سرمایۀ خود را در کاری گذاشته و انتظار افزایش میزان آن را دارند. در این روش، افراد در ازای سرمایه‌گذاری، اقامت دائم دریافت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

5 × 2 =