ویزای ict کانادا

هزینه ویزای ict کانادا

کانادا از جمله کشورهای پیشرفته است که برنامه های مهاجرتی مختلفی را برای علاقه مندان […]

کانادا از جمله کشورهای پیشرفته است که برنامه های مهاجرتی مختلفی را برای علاقه مندان به مهاجرت ارائه می کند. یکی از راه های مهاجرتی به کشور کانادا که طرفداران بسیار زیادی هم دارد و به نوعی از سریعترین راه ها برای مهاجرت است برنامه انتقال درون شرکتی است که به آن ict نیز گفته می شود. این برنامه مهاجرتی برای افرادی مناسب است که تمایل دارند کسب و کار خود را در کشور کاناد گسترش دهند. در مقاله امروز می خواهیم شما را با جزئیات این برنامه مهاجرتی و هزینه ویزای ict کانادا آشنا کنیم.

برنامه انتقال درون شرکتی کانادا

قبل تر هم عنوان کردیم که یکی از سریعترین راه های مهاجرتی به کشور کانادا استفاده از برنامه ict یا همان انتقال درون شرکتی است.

استفاده از این برنامه برای همه کسانی که به دنبال یک روش آسان برای مهاجرت به کشور کانادا هستند گزینه بسیار مناسبی است. اگر مدرک بین المللی زبان ندارید و یا سن شما برای مهاجرت کاری و یا تحصیلی مناسب نیست، بهترین راه برای مهاجرت شما به کانادا استفاده از ICT است.

با دریافت کردن ویزای ict کانادا که در حقیقت یک نوع ویزای کاری موقت به شمار می آید می توانید اقدامات خود را برای مهاجرت به کانادا انجام دهید. این ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که در کشور خود صاحب شرکت هستند و هدف آنها انتقال شرکتشان به کشور کانادا و یا تاسیس یک شعبه جدید برای شرکتشان در خاک این کشور است.

در حقیقت می توان گفت این ویزای کاری موقت یک مسیر مهاجرتی موقت است که با استفاده از آن شرکت ها می توانند کارمندان مجرب خود را برای ادامه کار به کشور کانادا بفرستند.

مزایای برنامه انتقال درون شرکتی کانادا

برنامه انتقال درون شرکتی کانادا

مزایای استفاده از ویزای ICT کانادا

سالانه افراد زیادی در صدد مهاجرت کردن بر می آیند، اما از آنجایی که شرایط استفاده از برنامه های مهاجرتی را ندارند ممکن است از خواسته خود صرف نظر کنند.

برنامه انتقال درون شرکتی کانادا روشی است بدون دردسر که برای مهاجرت کاری موقت می توانید از آن استفاده کنید و مزیت های بسیاری نیز برای افراد متقاضی مهاجرت کاری به کشور کانادا دارد.

از مهمترین مزیت هایی که ویزای ict کانادا برای متقاضیان دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • گرفتن ویزای کار ICT بدون نیاز به مجوز LMIA
  • کوتاه شدن پروسه اقدام برای ویزای ICT
  • کوتاه شدن پروسه صدور ویزای کار ICT با استفاده از برنامه مهاجرتی Global Skills Strategy
  • امکان همراهی اعضای خانواده با دارنده‌ ویزای ICT کانادا
  • شرایط بسیار آسان تمدید در مقایسه با سایر ویزاها
  • عدم نیاز به مهارت بالای زبان
  • امکان تبدیل ویزای انتقال درون شرکتی کانادا به اقامت دائم کانادا

چه کسانی می‌توانند برای مجوز کار ICT درخواست دهند؟

حتما برای خیلی از شما دوستانی که تصمیم به مهاجرت به کشور کانادا از طریق برنامه ict دارید جای سوال خواهد بود که استفاده از این برنامه برای چه افرادی امکانپذیر می باشد؟

خب، در پاسخ به این پرسش باد بگوییم که، برنامه انتقال درون شرکتی کانادا به زیر شاخه‌هایی برای انواع کارگران تقسیم می‌شود.

دسته اول مدیران اجرایی هستند: افرادی که مدیریت سازمان را هدایت می کنند یا عملکردهای سازمان را کنترل می کنند. افرادی که اهداف و خط مشی های سازمان را تعیین می کنند، طیف وسیعی از تصمیمات سطح بالا توسط این افراد انجام می شود و نظارت را فقط از مدیران ارشد، سهامداران یا هیئت مدیره سازمان دریافت می کنند.

دسته دوم مدیران ارشد هستند که مجاز به استفاده از برنامه انتقال درون شرکتی کانادا می باشند. این افراد کسانی هستند که سازمان یا بخش‌های آن را مدیریت می کنند، نظارت و مدیریت سایر کارکنان به عنوان وظیفه اصلی آنها می باشد، صلاحیت استخدام، توصیه یا اخراج کارمندان را دارند و در نقش‌های روزمره در موقعیتی معتبر بازی می‌کنند.

دسته آخری که می توانند ویزای ict دریافت کنند کارگران با دانش تخصصی هستند. افرادی که از دانش اختصاصی پیشرفته مربوط به شرکت‌ها یا محصولات شرکت  برخوردار می‌باشند که شامل کاربرد آنها در بازارهای بین المللی می‌شود.

 ویزای ICT کانادا چیست؟

مزایای استفاده از ویزای ICT کانادا

هزینه ویزای ICT کانادا چقدر است؟

با توجه به اطلاعات عنوان شده تا به اینجای کار قطعا می خواهید بدانید که هزینه ویزای ict کانادا چقدر است؟ تا با توجه به شرایط خود بتوانید تصمیم بگیرید که آیا می توانید از این ویزا برای مهاجرت خود به کشور کانادا استفاده کنید یا خیر؟

خب، باید بدانید برای دریافت این ویزا همچون سایر ویزاها باید مبغلی را برای بررسی مدارک و احراز هویت خود به اداره مهاجرت این کشور پرداخت کنید اما به طور کلی، هزینه این ویزای کاری برای مهاجرت به کشور کانادا حدود ۴۶۰ دلار کانادا است.

مدارک هویتی برای دریافت ویزای ICT کانادا

چنانچه تصمیم دارید تا از طریق برنامه انتقال درون شرکتی، اقدامات مهاجرت خود را به کشور کانادا انجام دهید باید بدانید که برای دریافت ویزای ict کشور کانادا باید چه مدارکی را تهیه کرده و به سفارت کانادا در کشور خود ارائه دهید.

کلی ترین مدارک هویتی که برای درخواست این ویزا باید تهیه کرده و به سفارت کشور کانادا ارائه دهید به شرح زیر می باشند.

  1. ترجمه شناسنامه همسر و متقاضی و فرزندان زیر ۲۲ سال
  2. ترجمه سند ازدواج برای افراد متاهل
  3. ترجمه کارت پایان خدمت برای آقایان
  4. اسکن صفحه اول پاسپورت و صفحات حاوی ویزا (پاسپورت حال حاضر و پاسپورت‌های قدیمی)
  5. ترجمه اساسنامه شرکت و جواز کسب
  6. ترجمه لیست بیمه پرسنل و شخص متقاضی از اداره بیمه
  7. ترجمه اسناد ملکی و غیر منقول متقاضی و همسر
  8. ترجمه مدرک تحصیلی و ریز نمرات متقاضی و همسر
  9. ترجمه کلیه مدارک دوره های آموزش عالی آزاد فنی و حرفه‌ای
  10. رزومه تحصیلی و کاری به زبان انگلیسی
  11. ترجمه سابقه بیمه
چه کسانی می‌توانند برای مجوز کار ICT درخواست دهند؟

درخواست مجوز کار ICT

در نهایت
برنامه انتقال درون شرکتی یا همان ict کانادا از جمله راه های مهاجرت به کشور کانادا است که نسبت به سایر روش های مهاجرتی آسانتر و کم دردسرتر می باشد. از این رو طرفدارن بسیار زیادی پیدا کرده است و سالانه بر تعداد متقاضیان ویزای ict برای مهاجرت به کشور کانادا افزوده می شود.
اما، لازم است بدانید که استفاده از این برنامه مهاجرتی هم همچون سایر روش های مهاجرتی شرایط، مدارک و هزینه های خاص خود را دارد که قبل از هر اقدامی برای مهاجرت باید به خوبی نسبت به آنها اطلاعات داشته باشید تا راحتر بتوانید مهاجرت کنید.
در این مطلب سعی کردیم تا برایتان بگوییم که هزینه ویزای ict کانادا چقدر می باشد، همچنین شما را با مدارکی که برای دریافت این ویزا باید تهیه کنید آشنا کرده و شرح دادیم که چه افرادی مجاز به استفاده از برنامه انتقال درون شرکتی کشور کانادا می باشند.
امید است که با توجه به موارد عنوان شده بهتر و راحتر برای مهاجرت کاری خود به کشور کانادا بتوانید تصمیم بگیرید.

سوالات مربوط به هزینه ویزای ict کانادا

  1. شرایط شرکت برای انتقال کارمندان به کانادا از طریق ویزای ICT چیست؟
    مشخص و ایمن کردن محل جدید شرکت برای نگهداری و انجام عملیات در کانادا، ارائه برنامه‌های واقع بینانه برای کارکنان توسط شرکت، داشتن بودجه کافی برای استارت زدن کسب و کار در کانادا و پرداخت حقوق کارکنان، نشان دادن توانایی پشتیبانی از عملکرد اجرایی یا مدیریتی هنگام انتقال مدیران توسط شرکت و…
  2. مدت زمان پردازش ویزای ICT کانادا چقدر است؟
    ویزای انتقال درون شرکتی (ICT) حدود 2 تا 10 هفته زمان می‌برد و در کنار آن گزینه‌های پردازش اولویتی نیز وجود دارد.
  3. برای دریافت ویزای انتقال درون شرکتی کانادا چقدر باید هزینه پرداخت کنیم؟
    هزینه این ویزای کاری برای مهاجرت به کشور کانادا حدود ۴۶۰ دلار کانادا است.

ارسال دیدگاه

پانزده − 11 =