مهاجرت کاری

هزینه های مهاجرت کاری به کانادا

زمانیکه تصمیم می گیرد که برای کار کردن به کشور کانادا مهاجرت کنید و در […]

زمانیکه تصمیم می گیرد که برای کار کردن به کشور کانادا مهاجرت کنید و در صدد دریافت ویزای ict کانادا می باشید بدون شک برایتان این سوال پیش خواهد آمد که هزینه های مهاجرت کاری به کانادا به چه صورت می باشد؟ در رابطه با هزینه های مربوط به مهاجرت باید بگوییم که کشور کانادا در مقایسه با سایر کشورها همچون انگلیس، آلمان، استرالیا و… که این روزها طرفداران زیادی برای مهاجرت پیدا کرده اند نسبتا مقرون به صرفه تر می باشد.

برای مثال اگر شما بخواهید که به همراه خانواده به کانادا مهاجرت داشته باشید و تعداد اعضای خانواده شما حدودا چهار نفر باشد چیزی نزدیک به 11000 دلار کانادا نیاز خواهید داشت.

در ادامه با موسسه مهاجرتی visa2go همراه باشید تا کمی بیشتر در رابطه با هزینه های  مهاجرت کانادا برایتان بگوییم.

آشنایی با هزینه های مهاجرت کاری به کانادا

قطعا می دانید که برای مهاجرت به کشور کانادا روش ها و برنامه های مختلفی وجود دارد که شما دوستان با توجه به شرایطی که دارید می توانید از میان این روش های مهاجرتی مناسبترین آنها را انتخاب کنید.

آنچه که باید برای مهاجرت مد نظر داشته باشید این است که باید پس انداز مناسبی برای انجام این کار داشته باشید زیرا برای ورود به کشور کانادا شما به پول نیاز دارید تا بتوانید حداقل در سه ماه اول زندگی نسبتا راحتی در کانادا داشته باشید و از پس هزینه های خود برآیید.

فراموش نکنید که برای مهاجرت به کانادا میزان پولی که نیاز دارید بستگی به تعداد اعضای خانواده شما و نوع مهاجرتتان دارد. این هزینه شامل تمکن مالی مورد نیاز، هزینه پردازش ویزا و جمع آوری اسناد مورد نیاز می شود.

همانطور که بارها در مقالات مختلف هم اشاره کردیم برای مهاجرت به کشور کانادا راه های مختلفی وجود دارد که هر یک شرایط و هزینه های خاص خود را دارند. در ادامه کمی بیشتر درباره برنامه و روش های مهاجرتی به کانادا و هزینه های مهاجرت کاری به کانادا برایتان گفته ایم.

شرایط مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

هزینه های مهاجرت به کانادا از طریق روش اکسپرس اینتری

یکی از برنامه های و روش هایی که می توانید برای مهاجرت به کشور کانادا از این طریق اقدام کنید، برنامه اکسپرس اینتری است که به نوعی از محبوبترین روش های مهاجرتی به کشور کانادا به شمار می آید و بسیار مورد توجه کارگران ماهر و اعضای خانواده آنها است.

برای مهاجرت از طریق این برنامه باید بگوییم که تمکن مالی که دولت کانادا تعیین می کند هر ساله در حال تغییر است اما، آنچه به عنوان آخرین اطلاعات در دسترس است این است که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری باید هزینه حداقل 12.960 دلار کانادا پس انداز داشته باشند اگر بخواهند همراه خانواده و فرزندان خود به کانادا مهاجرت کنند.

هزینه های مهاجرت به کانادا با روش PNP

هزینه بعدی، هزینه مربوط به مهاجرت از طریق برنامه pnp است که توسط 11 دولت استانی و سرزمینی مشترک طراحی و مدیریت می شود. متقاضیان مهاجرت با امید به اینمه براساس مهارت و توانایی ایی که دارند می توانند پیشنهاد شغلی دریافت کنند از این برنامه برای مهاجرت خود به کانادا استفاده می کنند.

در رابطه با هزینه های برنامه های استانی باید بگوییم که هر استان بسته به شرایطی که تعیین می کند این هزینه های را نیز مشخص می کند. در واقع افراد متقاضی مهاجرت از طریق روش PNP باید بدانند که، این هزینه ها علاوه بر هزینه مهاجرت فدرال که نامزدهای موفق استانی برای درخواست اقامت دائم پرداخت می کنند، باید پرداخت شوند.

مثلا: حداقل تمکن مالی برای مهاجرت از طریق برنامه PNP برای یک شخص حدودا 12669 دلار کانادا می باشد و هر چه تعداد نفرات بیشتر شود این هزینه بیشتر خواهد شد.

اکسپرس اینتری چیست؟

مهاجرت به کانادا از طریق روش اکسپرس اینتری

هزینه مهاجرت به کانادا از روش استارتاپ

افرادی که به عنوان یک کارآفرین تصمیم دارند که با مهارت و پتانسیلی که دارند در کشور کانادا به ایجاد مشاغل نوآورانه بپردازند تا بتوانند در مقیاس های جهانی به رقابت بپردازند می توانند از روش مهاجرتی کارآفرینی استفاده کنند.

برای مهاجرت از طریق این برنامه به کشور کانادا، بودجه اولیه برای راه اندازی کسب و کار در این روش با حمایت یک سازمان تعیین شده است، متقاضیان این روش باید شرایط زبان را نیز برآورده کنند.

بد نیست بدانید که هزینه درخواست فدرال در روش استارتاپ حدودا 1575 دلار برای پردازش و حق هزینه اقامت دائم 500 دلار (مجموع 2075 دلار) ، به علاوه 1325 دلار برای همسر یا شریک همراه و 225 دلار برای هر کودک است.

هزینه حق ویزای اقامت دائم کانادا

چنانچه تصمیم به دریافت اقامت دائم کشور کانادا دارید باید بدانید که برای هر یک از نفرات اعضای خانواده خود باید مبلغ 500 دلار کانادا پرداخت کنید. ناگفته نماند که این هزینه می بایست همزمان با پرداخت هزینه درخواست شما جهت اقامت دائم کشور کانادا پرداخت شود.

این مهم را هم باید به خاطر داشته باشید، چنانچه بنابر هر دلیلی درخواست شما توسط سفارت کشور کانادا تایید نشود و به اصطلاح درخواست اقامت دائم شما رد شود هیچ گونه مبلغی به شما بازگرداننده نخواهد شد.

اما، وقتی هزینه ها را می پردازید و درخواست شما تایید می شود، به این معنی است که شما رسماً مقیم دائم کانادا هستید.

مهاجرت به کانادا از روش استارتاپ

هزینه مهاجرت به کانادا از روش استارتاپ

در نهایت

با توجه به موارد عنوان شده در مطلب فوق باید یادآوری کنیم که برای مهاجرت به کشور کانادا، روش های مختلف و متنوعی وجود دارد که در بین این روش ها شاخه های مهاجرتی متنوعی نیز وجود دارد.

مثلا: اگر شما متقاضی مهاجرت به کشور کانادا از طری برنامه اکسپرس اینتری باشید باید بدانید که خود این برنامه دارای چندین روش و برنامه مختلف برای مهاجرت می باشد که شما دوستان عزیز با توجه به شرایطی که دارید می توانید مناسبترین و بهترین روش را از میان آنها برای مهاجرت خود انتخاب کنید.

فقط آنچه که در این رابطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این است که، از آنجایی که برنامه مهاجرت یک برنامه پیچیده است و عدم آگاهی کامل در این رابطه می توانند علاوه بر هزینه مشکلات دیگری را نیز برایتان به همراه داشته باشد و با توجه به متنوع بودن راه های مهاجرتی به کشور کانادا و ازآنجایی که قوانین و شرایط مهاجرت هر روز در حال تغییر می باشد توصیه و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که حتما قبل از هر اقدامی با وکیل مهاجرتی خُبره و با تجربه در این زمینه مشورت کرده و اطلاعات کاملی در رابطه با هزینه های مهاجرت کاری به کانادا بدست آورید و با توجه به اطلاعات بدست آمده تصمیم نهایی خود را برای مهاجرت بگیرید.

سوالات مربوط به هزینه های مهاجرت کاری به کانادا

  1. هزینه حق ویزای اقامت دائم کشور کانادا چقدر است؟
    هزینه حق اقامت دائم برای هر متقاضی بالغ 500 دلار است.
  2. هزینه های مهاجرت به کانادا با روش PNP توسط چه سازمانی مدیریت می شود؟
    برنامه های نامزدی استانی (PNP) یکی از روش های مهاجرتی است که توسط 11 دولت استانی و سرزمینی مشارکت کننده طراحی و مدیریت می شوند.
  3. برای ماجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی کبک چه میزان باید هزینه کرد؟
    در این روش فرد مبلغ 1099 دلار به همراه 174 دلار برای همسر یا شریک همراه و 174 دلار برای هر کودک را باید پرداخت کند.

ارسال دیدگاه

3 + 4 =