تعیین وقت سفارت انگلیس

هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس

شما دوستان عزیزی که تصمیم دارید به کشور انگلیس با اهداف متفاوت مهاجرت کنید آیا […]

شما دوستان عزیزی که تصمیم دارید به کشور انگلیس با اهداف متفاوت مهاجرت کنید آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس به چه صورت می باشد؟

انواع ویزاهای انگلیس فرصت های متعددی را برای افراد مختلف اعم از دانشجویان، محققان، گردگشران و… فراهم می کند و بدون شک از معتبرترین و پرطرفدارترین ویزاهای دنیا به شمار می آید. بنابراین، بدست آوردن اطلاعات کامل در راستای دریافت انواع ویزاهای این کشور می تواند به متقاضیان مهاجرت کمک زیادی کند.

اگر شما هم تصمیم دارید که برای کار، زندگی، تحصیل و یا حتی تفریح به انگلیس سفری داشته باشید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره روش های مربوط به هزینه های تعیین وقت سفارت در اختیارتان قرار دهیم.

پرداخت هزینه‌های تعیین وقت سفارت انگلیس

از جمله مهمترین کارهایی که نیاز است برای اخذ ویزاهای مختلف کشور انگلیس انجام دهید پرداخت به موقع هزینه وقت سفارت می باشد. چرا که اگر در انجام این کار تعلل کنید درخواست شما رد خواهد شد.

فراموش نکنید که فرآیند دریافت ویزا تا حد بسیار زیادی به موضوع هزینه تعیین وقت سفارت بستگی دارد. برای انجام این کار شما می توانید تنها از طریق کارت‌های بین‌المللی ویزا‌کارت و مستر‌کارت اقدام کنید.

ویزای انگلیس

دریافت ویزای انگلیس

چه کسانی می توانند برای ویزای انگلیس اقدام کنند؟

حتما برای خیلی از شما دوستان جای سوال است چه کسانی این امکان را خواهند داشت که برای دریافت ویزای کشور انگلیس اقدام کنند؟ خب، باید بگوییم که جواب کاملا روشن است. هر شخصی می تواند برای دریافت این ویزا درخواست دهد. اما برای اخذ هر یک از انواع ویزاهای کشور انگلیس که در ادامه بیشتر به آنها پرداخته شده است سفارت کشور انگلیس شرایطی را تعیین کرده است که افراد متقاضی باید واجد آنها باشند و بتوانند اسناد و مدارک مورد نیاز برای شرایط عنوان شده را تحویل سفارت دهند.
لازم به گفتن است که برای برخی از ویزاهای انگلیس شرایط سنی در نظر گرفته شده است. مثلا اگر شما متقاضی دریافت ویزای تحصیلی انگلیس تضمینی باشید باید سن شما بالای 18 سال باشد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای انگلیس

برای دریافت کردن ویزاهای کشور انگلیس همچون سایر کشورهای دنیا شما باید مدارکی را تهیه کنید که بسته به نوع ویزایی که درخواست داده اید این مدارک می توانند متفاوت باشد.

اما کلی ترین مدارکی که برای اخذ ویزای انگلیس به آنها نیاز می باشد، مدارک زیر هستند. فقط باید قبل از ارائه دادن مدارک آنها را توسط دارالترجمه‌های رسمی به زبان انگلیسی ترجمه کرده باشید.

دقت کنید اگر مدارکی که جمع آوری کرده اید ناقص باشند درخواست شما برای هر نوع ویزای انگلیس رد خواهد شد.

  • اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر به انگلیس
  • اصل پاسپورت‌های قبلی
  • اصل کپی دعوتنامه معتبر
  • مدارک رزو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • مدارک رزرو هتل در انگلستان (واچر هتل)
  • اصل و ترجمه شناسنامه
  • اصل و ترجمه کارت ملی
  • دو قطعه عکس رنگی
  • اصل و ترجمه سند ازدواج برای متأهلین
  • پرینت گردش حساب 3 تا 6 ماه اخیر
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی اشتغال به کار و سابقه بیمه اجتماعی
  • اصل و ترجمه رسمی سند ملکی
  • بیمه مسافرتی
دریافت ویزای انگلیس

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای انگلیس

نحوه تعیین وقت سفارت انگلستان

با آماده کردن مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای مورد نظرتان، باید اقدامات لازم را برای تعیین وقت سفارت انجام دهید و بعد از اینکه هزینه های مربوط به تعیین وقت سفارت را پرداخت کردید مراحل بعدی را انجام دهید.

برای تعیین وقت سفارت شما باید به وب سایت رسمی سفارت انگلیس مراجعه کنید و مراحل زیرا به ترتیب انجام دهید.

  1. تعیین نوع ویزای درخواستی با توجه به هدف مورد نظر
  2. ایجاد حساب کاربری با ایمیل خود
  3. تکمیل فرم‌های ارائه شده در سایت با اطلاعات درست
  4. انتخاب محل انگشت‌‌نگاری بیومتریک (VFS)
  5. تعیین وقت سفارت انگلیس
  6. پرداخت هزینه‌ وقت سفارت

معرفی انواع ویزاهای کشور انگلیس

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم برای تعیین وقت سفارت انگلیس و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس، شما باید بدانید که تصمیم به دریافت کدامیک از انواع ویزاهای این کشور دارید. ویزاهای کشور انگلیس دارای طیف گسترده ای هستند از ویزاهای کوتاه مدت گرفته تا ویزاهای بلند مدت که بسته به شرایط، افراد متقاضی می توانند برای اخذ هر یک از آنها اقدام کنند.

ویزای توریستی

همانطور که نام این ویزا مشخص است، یک ویزای کوتاه مدت است که برای تفریح صادر می شود. افرادی که اولین بار برای درخواست این ویزا اقدام می کنند می توانند برای مدت زمان 6 ماه در انگلیس اقامت داشته باشند. اما اگر بار چندم است که درخواست ویزای توریستی انگلیس را می دهید می توانید برای ویزای 2 ساله اقدام کرده  و اگر این نوع ویزای توریستی را هم دریافت کرده اید می توانید درخواست ویزای توریستی 5 ساله دهید. فقط دقت داشته باشید که با ویزای توریستی انگلیس شما اجازه کار، تحصیل و یا اقامت در این کشور را نخواهید داشت.

ویزای کاری انگلیس

این نوع ویزای انگلیس خود دارای انواع مختلفی همچون: ویزای کاری موقت، ویزای راه اندازی کسب و کار، ویزای اسپانسرشیپ انگلیس و ویزای جاب‌آفر انگلیس می باشد.

ویزای تحصیلی انگلیس

از آنجایی که کشور انگلیس جزء 5 کشور برتر دنیا برای تحصیل می باشد و همچنین به خاطر دارا بودن دانشگاهای برتر که در دنیا رتبه جهانی بدست آورده اند، افراد زیادی هستند که در صدد دریافت ویزای تحصیلی این کشور می باشند تا از این طریق بتوانند به انگلیس مهاجرت کرده و در بهترین و برترین دانشگاهای این کشور به تحصیلات خود در مقاطع مختلف ادامه دهند.

مهم این است که بدانید، اخذ ویزای تحصیلی انگلیس بنابر فراهم آوردن شرایطی برای دانش ‌آموزان و دانشجویان در مدارس کالج و دانشگاه ‌های این کشور امکان ‌پذیر است.

ویزای تحصیلی انگلیس نیز دارای انواع مختلفی همچون: ویزای دانشجویی عمومی، ویزای دانش ‌آموزی و ویزای تحصیلی کوتاه ‌مدت می باشد که هر یک شرایط و و مزیت های خاص خود را دارا می باشند.

نحوه تعیین وقت سفارت انگلستان

تعیین وقت سفارت انگلستان

در نهایت

با توجه به اطلاعات ارائه شده در مطلب فوق باید بگوییم که شما عزیزان متقاضی دریافت انواع ویزاهای کشور انگلیس برای پرداخت هزینه تعیین و قت سفارت انگلیس می توانید ساده ترین روش پرداخت را که استفاده از خدمات شرکت‌های واسط می باشد انتخخاب کنید و با بهره مند شدن از خدمات این شرکت ها فقط کافی است که به سایت یک شرکت واسط وارد شده و ثبت نام در آن را انجام دهید و با انتخاب خدمات “پرداخت ارزی”، انتخاب خدمات سفر و مهاجرت، ورود به بخش پرداخت هزینه ویزا و سفارت گزینه پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت را انتخاب کرده و درخواست خود را به ثبت برسانید و جهت پرداخت نهایی منتظر حساب بانکی معتبر باشید.

سوالات مربوط به هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس

  1. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای انگلیس چیست؟
    اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر به انگلیس، اصل پاسپورت‌های قبلی، اصل کپی دعوتنامه معتبر، مدارک رزو بلیط رفت و برگشت هواپیما، مدارک رزرو هتل در انگلستان، اصل و ترجمه شناسنامه، اصل و ترجمه کارت ملی، دو قطعه عکس رنگی، اصل و ترجمه سند ازدواج برای متأهلین، پرینت گردش حساب 3 تا 6 ماه اخیر، گواهی تمکن مالی، گواهی اشتغال به کار و سابقه بیمه اجتماعی، اصل و ترجمه رسمی سند ملکی و بیمه مسافرتی.
  2. برای تعیین وقت سفارت انگلستان چه مراحلی را باید طی کنیم؟
    تعیین نوع ویزای درخواستی با توجه به هدف مورد نظر، ایجاد حساب کاربری با ایمیل خود، تکمیل فرم‌های ارائه شده در سایت با اطلاعات درست، انتخاب محل انگشت‌‌نگاری بیومتریک (VFS)، تعیین وقت سفارت انگلیس و پرداخت هزینه‌ وقت سفارت.
  3. برای دریافت ویزای انگلیس چه کاری باید انجام دهیم؟
    باید وقت سفارت بگیرید و با پرداخت هزینه‌های تعیین وقت سفارت انگلیس، برای مرحله بعدی یعنی انگشت‌نگاری بیومتریک در یکی از مراکز VFS آماده شوید.

ارسال دیدگاه

11 − 9 =