مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا چه ویزایی بگیریم؟

کشور کانادا از جمله کشورهایی است که در آمریکای شمالی واقع شده است و دارای […]

کشور کانادا از جمله کشورهایی است که در آمریکای شمالی واقع شده است و دارای ایالت های مختلفی می باشدو این کشور نسبت به وسعتی که دارد از جمعیت بسیار کمی نسبت به سار کشورها برخوردار است و از این رو مکان بسیار مناسبی برای مهاجرت می باشد. برای مهاجرت به کانادا روش های مختلفی وجود دارد که افراد متقاضی می توانند با توجه به شرایط خود هر یک از این روش ها که در ادامه بیشتر درباره آنها صحبت شده است را انتخاب کرده و برای اقامت در کشور کانادا از طریق آنها اقدام کنند. با توجه به این مسئله که راه ها و روش های مختلفی برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد حتما برای خیلی از شما دوستان این سوال پیش خواهد آمد که برای مهاجرت به کانادا چه ویزایی بگیریم؟ بهتر است؟

آنچه که لازم است بدانید این است که روش های موقت و دائمی مختلفی برای این کار وجود دارد.

روش های مهاجرت به کشور کانادا

در بخش مقدمه اشاره کردیم که برای مهاجرت به کشور کانادا روش های موقت و دائمی مختلفی وجود دارد که دارای قوانین و شرایط خاص و منخصر به فردی می باشند که قبل از اقدامات مربوط به مهاجرت باید به خوبی نسبت به هر یک از این روش ها آگاهی کاملی داشته باشید.

در ادامه شما را با برخی از مهمترین روش های مهاجرتی به کشور کانادا آشنا خواهیم کرد و اطلاعاتی درباره قوانین و مقرارت مهاجرت از طریق هر یک از آنها در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مهاجرت به کشور کانادا

روش های مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت کاری

اولین و پرطرفدارترین روش مهاجرتی در این روزها، مهاجرت از طریق کار می باشد. از آنجایی که کشور کانادا برای جذب نیروی کار خارجی بستر بسیار مناسبی را در زمینه های مختلف فراهم آورده است از این رو هر ساله بر تعداد متقاضیان مهاجرت کاری به این کشور افزوده می شود.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای پیدا کردن کار می خواهید به کانادا مهاجرت کنید نیاز به دریافت دعوت نامه کاری به کانادا دارید. از ویژگی های مهاجرت کاری به کشور کانادا این است که شما به موجب اخذ ویزای اری این کشور از طریق جدول امتیازبندی می توانید مناسبترین نوع ویزای کاری کانادا را دریافت کنید.

به خاطر داشته باشید، چنانچه بتوانید بیشترین امتیاز را از این جدول کسب کنند می توانند به صورت مستقیم وارد کانادا شوند. برای دریافت دعوت نامه کاری نیز افراد باید دارای رزومه کاری و سابقه مناسبی باشید.

مهاجرت تحصیلی

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا از طریق تحصیل می باشد. دانش آموزان و دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه های کشور کانادا می توانند با دریافت نامه پذیرش از موسسات آموزش عالی، مدارس و دانشگاه ها اجازه تحصیل در مقاطع مختلف را دریافت کنند.

برای رفتن به کانادا جهت تحصیل شرایطی را باید دارا باشید که برای هر مقطع تحصیلی این شرایط متفاوت می باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا نزدیک به 3 الی 4 سال، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 2 سال و تحصیل در مقطع دکترا 3 الی 4 سال به طول می انجامد.

بنابراین، جهت اخذ پذیرش در این مقاطع تحصیلی شما باید دارای رزومه تحصیلی مناسبی باشید.  مثلا: اگر تصمیم به تحصیل در مقطع دکترا دارید باید رزومه تحصیلی شما دارای مقالات بین المللی، استاد راهنما، مقالات ISI و… باشند.

مهاجرت کاری به کشور کانادا

مهاجرت کاری

سرمایه گذاری در کانادا

در این بخش از مطلب مربوط به برای مهاجرت به کانادا چه ویزایی بگیریم؟ می خواهیم شما را با یکی دیگر از روش های مهاجرتی به این کشور آشنا کنیم و آن هم  مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد.

سرمایه گذاری در کشور کانادا یکی دیگر از روش های اخذ اقامت موقت و دائم در این کشور می باشد. شما دوستان برای سرمایه گذاری کردن در کانادا می توانند  از روش های مختلفی همچون: ثبت شرکت و دریافت ویزای ict کانادا، خرید اوراق، خرید سهام، خرید ملک و… اقدام کنید که هر یک از این روش ها نیز به نوبه خود دارای شرایط و محدودیت های منحصر به فردی می باشند.

یکی از راحترین روش های سرمایه گذاری در کانادا ثبت شرکت و کارآفرینی می باشد که منجر به اخذ اقامت و تابعیت خواهد شد. راه دیگر این است که در استان های کشور کانادا که نیازمند سرمایه زیاد می باشند شروع به سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری در استانهای کانادا بدین صورت است که شما به عنوان شخص متقاضی مبلغ زیادی را در این استان ها سرمایه گذاری کرده و تا مدت زمان معلومی اجازه برداشت کردن آن را ندارید. البته در طی این چند سال سودی را دریافت خواهید کرد.

ازدواج در کانادا

روش دیگر برای مهاجرت به کانادا، ازدواج کردن با یک شهروند کانادایی است. چنانچه شما با یکی از شهروندان و توابع کشور کانادا ازدواج کنید می توانید برای اقامت دائم و شهروندی خود در این کشور اقدام کنید. البته این در صورتی است که ازدواج شما واقعی باشد.

فراموش نکنید، اگر ازدواج صوری انجام داده باشید و دولت کانادا متوجه این مسئله شود پیامدهای ناگواری برای شما به همراه خواهد داشت.

تولد فرزند در کانادا

آخرین روشی که برای مهاجرت به کانادا چه ویزایی بگیریم؟ می خواهیم به شما معرفی کنیم، تولد فرزندان شما در کشور کانادا می باشد. از آنجایی که کانادا از قانون خاک تبعیت می کند هر کودکی که در این کشور به دنیا بیاید می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند. البته این قانون برای اخذ اقامت دائم و تابعیت در تمامی کشورها صدف نمی کند و اکثر کشورهای اروپایی از قانون خون تبعیت می کنند.

در رابطه با قانون خاک باید بگوییم که به تمامی کودکان تازه متولد شده تابعیت تعلق می گیرد حتی اگر والدین آن کودک تابع کشور کانادا نباشند. در صورتیکه تابعیت خون مختص کودکانی است که حداقل یکی از والدین آن ها تابع کشور مربوطه باشد.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

در نهایت

همانطور که در مطلب فوق هم اشاره کردیم برای مهاجرت به کانادا شما می توانید از روش های مختلفی اقدام کرده و از آن طریق ویزای مناسب را دریافت کنید.

فراموش نکنید که هر یک از روش های معرفی شده در مطلب مربوط به برای مهاجرت به کانادا چه ویزایی بگیریم؟، شرایط و قوانین خاصی دارند که باید نسبت به آنها به خوبی آگاه باشید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

شما دوستان برای مهاجرت به کشور کانادا می توانید از طریق وب سایت visa2go.org نیز با مشاوران و کارشناسان ما، در ارتباط بوده و راهنمایی لازم را از آنها دریافت کنید.

سوالات مربوط به برای مهاجرت به کانادا چه ویزایی بگیریم؟

  1. چطور به کانادا مهاجرت کنیم؟
    روش های گوناگونی برای مهاجرت و اقامت در این کشور وجود دارد که متقاضیان می توانند با استفاده از هر یک از این روش ها، به صورت قانونی به کانادا بروند.
  2. برای مهاجرت تحصیلی به کانادا چه کار باید کنیم؟
    دانشجویان و دانش آموزان می توانند با دریافت نامه پذیرش از موسسات آموزش عالی، مدارس و دانشگاه ها اجازه تحصیل در مقاطع مختلف را دریافت کنند.
  3. سرمایه گذاری در کانادا برای مهاجرت به چه صورت است؟
    ثبت شرکت و کار آفرینی در کانادا یکی از راحت ترین روش های سرمایه گذاری در این کشور است که می تواند منجر به اخذ اقامت و تایعیت شود.

ارسال دیدگاه

1 × پنج =