مهاجرت کاری کانادا

شرایط مهاجرت کاری کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت

یکی از مناسب‌ترین و بهترین راه‌ها برای مهاجرت به کشور کانادا، اخذ ویزای کار می‌باشد. […]

یکی از مناسب‌ترین و بهترین راه‌ها برای مهاجرت به کشور کانادا، اخذ ویزای کار می‌باشد. برای دریافت ویزای کار کانادا باید اطلاعات کافی از جزئیات آن داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت کاری کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت در این مقاله همراه ما باشید پاسخ سوالات خود را درباره چگونگی اخذ ویزای کاری کانادا و شرایط آن بیشتر بدانید.

 مزایای مهاجرت با ویزای کاری به کانادا

همانطور که می‌دانید یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت، کشور کانادا می‌باشد. از بهترین راه‌های مهاجرت نیز می‌توان به اخذ ویزای کار اشاره داشت.

این کشور در وضعیت اقتصادی و رفاهی مناسب و مطلوبی قرار دارد و هر ساله نیروهای کار متخصص با اخذ ویزای کار می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند.

با دریافت ویزای ict کانادا، می‌توان در زمان بسیار کم اقامت کامل دائم کانادا را نیز دریافت نمود. افرادی که دارای مهارت و تخصص مورد نیاز این کشور هستند می‌توانند برای اخذ ویزای کار از طریق مراکز معتبر اقدام کنند.

با داشتن ویزای کار دولت کانادا کسب و کار جدیدی را برای مهاجران ایجاد می‌کند و با ایجاد شغل‌های خاص، رقابتی را در اندازه جهانی رقم می‌زند.

دلایل بسیاری وجود دارد که نشان دهنده مزیت اخذ اقامت کانادا از طریق کار می‌باشد که در ادامه به مهمترین موارد از مزایای دریافت ویزای کار کانادا اشاره میکنیم.

  • کشوری است که وضعیت اقتصادی مطلوب و رو به رشدی دارد
  • زندگی اجتماعی افراد در سطح بالایی است
  • مالیات و هزینه‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار در کشور کانادا بسیار ناچیز است
  • نوآوری کشور کانادا در برابر دیگر کشورهای پیشرفته جهان برتری خاصی دارد
  • کانادا کشوری است که می‌توان در آن زندگی با کیفیت بالا و ایده‌آل داشت
  • حمایت و پشتیبانی قوانین کانادا از مهاجران برای آغاز کسب و کار امنیت بالا در کشور کانادا وجود دارد
  • مرخصی زایمان و حق پدری با حقوق کار
  • مراقبت‌های بهداشتی طولانی مدت
  • امنیت شغلی
مزایای مهاجرت کاری کانادا

مهاجرت کاری کانادا

راه های مهاجرت کاری به کشور کانادا

همانطور که اشاره شد یکی از روش‌های موثر برای مهاجرت به کشور کانادا اخذ ویزای کاری می‌باشد که روش محبوب و پرطرفدار برای ایرانیان است. افراد می‌توانند به منظور کار در کشور کانادا بر طبق حرفه و تخصص و مهارت خود برای دریافت ویزا و عبور از چند مرحله خاص اقدام کنند.

برای مهاجرت کاری به کشور کانادا دو راه اصلی وجود دارد. یک راه اخذ ویزای کار کانادا بر اساس امتیاز بندی اسکیل ورکر می‌باشد و دیگری روش جاب آفر کانادا است.

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت را دارید باید اجازه کار و یا پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرمای کانادایی مقیم و یا شهروند کانادا داشته باشید. این همان روش اخذ ویزای کاری به روش جاب آفر کانادا است.

 روش جاب آفر کانادا

در روش جاب آفر کانادا یا  پیشنهاد کاری،  باید لیست مشاغل مورد نیاز در کشور کانادا را مطالعه نمایید و اگر تخصص شما در این لیست قرار داشته باشد می‌توانید از طریق موسسات و مراکز کاریابی از کارفرمایان کانادایی پیشنهاد شغل داشته باشید.

برای  دریافت ویزای کار از طریق برنامه کوتاه مدت یا ورک پرمیت، دو مرحله زیر را باید بگذرانید.

مرحله اول، ارائه مجوز استخدام از طرف کارفرمای کانادایی برای متقاضیان خارج از کشور است که برای پیدا کردن جاب آفر در کانادا بهتر است از کاریابی‌های کانادایی یا ایرانی کمک بگیرید و لیست مشاغل مورد نیاز کانادا را هم به‌صورت مداوم زیرنظر داشته باشید. در ضمن می‌توانید این دعوت نامه کاری کشور کانادا را در سیستم اکسپرس اینتری وارد نمایید و افزایش امتیاز خود را برای اخذ اقامت کانادا از طریق کار داشته باشید.

مرحله دوم، اقدام فرد برای اجازه کار و ویزای کاری پس از اخذ مجوز استخدام از سمت کارفرماست.

برای دریافت آگاهی و اطلاعات بیشتر در این باره بهتر است که از طریق مراکز معتبر و موسسات مهاجرتی شناخته شده اقدام نمایید.

مهاجرت کاری به کشور کانادا

راه های مهاجرت کاری به کشور کانادا

مدرک زبان برای اخذ مهاجرت کاری کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت

با داشتن پیشنهاد شغلی از طریق جاب آفر، ممکن است نیازی با ارائه مدرک زبان نداشته باشید. اگر که سطح زبان شما برای انجام وظایف شغلی در شرکت مورد نظر، کافی است، امکان دارد که دریافت ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان برای شما عزیزان مهیا شود. بسیاری از شرکت‌های کانادایی، برای ویزای کار در کانادا ضرورتی در وجود مدرک زبان و نمره آیلتس نمی بینند.

شرایط سنی برای اخذ ویزای کار جاب آفر

از شرایط مهاجرت کاری کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت و اخذ ویزای جاب آفر و روش کار پس از تحصیل PGWP، این است که محدودیت سنی خاصی وجود ندارد. اما این مورد را در نظر داشته باشید که، برای واجد شرایط بودن برای PGWP، شخص متقاضی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.

مدرک تحصیلی لازم برای دریافت ویزای کار کوتاه مدت

برای مهاجرت کاری کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت و اخذ ویزای کار جاب آفر، محدودیتی در زمینه مدرک تحصیلی وجود ندارد اما برای دریافت امتیاز خوب بهتر است که حداقل مدرک، لیسانس باشد. اخذ جاب آفر هم در بعضی از شرایط وجود حداقل مدرک لیسانس را ضروری می داند.

تمدید ویزای کار کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت پیشنهاد کاری

همان طور که اشاره شد برای دریافت ویزای کار کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت باید مجوز و یا دعوتنامه کاری از یک کارفرما در کانادا را اخذ کنید. لازم به ذکر است که اگر استخدام متقاضی برای کشور کانادا سودمند باشد و کارفرما بتواند نیاز به تخصص متقاضی را در این کشور در موقعیت شغلی مشخص ثابت کند، می‌تواند مشغول به کار شود و امکان تمدید مجوز کاری از طریق کارفرما هم وجود خواهد داشت.

ریافت ویزای کار کوتاه مدت

مدرک تحصیلی لازم برای دریافت ویزای کار کوتاه مدت

در نهایت

در این مقاله به مهم ترین موارد از شرایط مهاجرت کاری کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت اشاره شد.

پیشنهاد می شود برای  موفقیت صد در صد جهت اخذ ویزای کاری کشور کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت، می‌ توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بین المللی شناخته شده و معتبر تماس حاصل نمایید و از مشاوره تخصصی بهره مند باشید.

سوالات مربوط به دریافت ویزای کار کانادا از طریق برنامه کوتاه مدت

  1. مزیت مهاجرت از طریق ویزای کاری کوتاه مدت چیست؟
    با اخذ ویزای کاری کوتاه مدت ،اجازه موقت برای زندگی در این کشور به متقاضی داده می‌شود و می‌تواند از همه امکانات رفاهی و اجتماعی مانند دیگر شهروندان این کشور استفاده نمایند. از طرفی امکان تمدید مجوز کاری از طریق کارفرما هم وجود خواهد داشت.
  2. برای اخذ ویزای کار در کانادا باید چه مدارکی ارائه داد؟
    اصل پاسپورت، مدارک سوابق کاری اعم از بیمه و یا قرارداد کاری یا فیش حقوقی، اسناد نشان دهنده تمکن مالی، مدارک تحصیلی به همراه ترجمه و شناسنامه به همراه ترجمه، نامه عدم سوء پیشینه و تست های پزشکی
  3. شرایط سنی برای اخذ ویزای جاب آفر کانادا چیست؟
    محدودیت سنی ندارد اما ، شخص متقاضی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.

ارسال دیدگاه

1 × پنج =