شرایط مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان

مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان

شما هم تصمیم دارید بدون مدرک زبان به کشور کانادا مهاجرت کنید باید این مسئله […]

شما هم تصمیم دارید بدون مدرک زبان به کشور کانادا مهاجرت کنید باید این مسئله را در نظر داشته باشید که پروسه مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان و دریافت ویزای مربوطه یک پروسه پیچیده است اما غیر ممکن نیست.

شرایط کار برای ایرانیان در کانادا

کار در کشور کانادا و پیدا کردن شغل مناسب دغدغه بسیاری از متقاضیان ایرانی است که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارد. انتخاب بهترین روش مهاجرت بر اساس شرایط کار، گزینه ای است که این سختی را برایتان آسان خواهد کرد.

کار در کشور کانادا برای ایرانیان یکی از بهترین گزینه‌های مهاجرت به شمار می‌آید دلیل آن هم تنوع و تعداد این برنامه‌هاست که مخاطبین خاص خود را دارد. در واقع شما با توجه به شرایط و قوانینی که دولت کانادا برای جذب نیروی کار خارجی در نظر گرفته است می‌توانید با ارائه شرایط لازم از میان برنامه مهاجرت کاری به کانادا گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

کار در کانادا

شرایط کار برای ایرانیان در کانادا

معرفی بهترین روش‌های مهاجرت کاری به کانادا

برای مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان ابتدا باید با روش‌های مهاجرت کاری به این کشور آشنایی کامل داشته باشید. در این بخش ما شما را با بهترین روش های مهاجرت کاری به کشور کانادا آشنا خواهیم کرد.

برنامه imp کانادا

یکی از روش‌های مهاجرت کاری به کانادا این برنامه است که از پرطرفدارترین برنامه‌های مهاجرت به شمار می‌آید. در این برنامه با توجه به شرایط متقاضی کار در کانادا دو مجوز کلوز ورک پرمیت و اوپن ورک پرمیت با ارتباط یک ساله و قابل تمدید صادر می‌شود.

نکته بسیار جالب در رابطه با این برنامه مهاجرتی به کشور کانادا این است که نیاز به مدرک زبان ندارد.

برنامه ict کانادا

یکی دیگر از برنامه‌های مهاجرت دریافت ویزای ict کانادا است. برنامه‌ای که امکان انتقال یک شرکت فعال از مبدا ایران به کشور کانادا را می‌دهد.

در واقع افرادی که می‌خواهند از این روش برای مهاجرت کاری خود استفاده کنند باید متقاضیانی باشند که در ایران صاحب شرکتی هستند که جواز کسب حقوقی داشته و حداقل ۸ تا ۱۰ کارمند فعال در شرکت خود دارند.

در چنین شرایطی قادر خواهند بود که از طریق برنامه ict برای انتقال شرکت خود به کشور کانادا استفاده کنند. این برنامه مهاجرتی نیز همچون برنامه imp جذابیتی که دارد این است که نیاز به مدرک زبان انگلیسی نخواهید داشت.

روش‌های مهاجرت کاری به کانادا

بهترین روش‌های مهاجرت کاری به کانادا

پیشنهاد کاری یا جاب آفر کانادا

در این روش مهاجرت، دعوتنامه همکاری از سوی شرکت کارفرمای خارجی برای فرد متقاضی صادر می‌شود و از بهترین روش‌های مهاجرت کاری به کاناداست.

در واقع با توجه به نیاز دولت به نیروی کار خارجی کارفرما قادر است در صورت نیاز با شاغلین با سابقه و متخصصین بین‌المللی مکاتبه کرده و نیروی کار مورد نیاز خود را جذب کند.

برنامه نیروی کار ماهر فدرال

یکی دیگر از بهترین روش‌های مهاجرت کاری به کانادا استفاده از برنامه نیروی کار ماهر فدرال است. برای اینکه بتوانید در این برنامه مهاجرتی شرکت کنید باید امتیاز لازم را از سیستم امتیاز دهی اکسپرس اینتری دریافت کرده باشید.

این برنامه بدین صورت است که باید در فاکتورهایی مانند: سطح زبان، سطح تحصیلات، سابقه کار، سن و میزان سازگاری با این کشور امتیاز معیار را به دست آورید.

دقت کنید قبل از اینکه در این برنامه شرکت کنید باید با نیازهای کشور کانادا آشنایی کاملی داشته باشید.

برنامه مهاجرت استانی کانادا

این برنامه که ساز و کار آن در سیستم اکسپرس اینتری مدیریت می‌شود از پرمخاطب‌ترین روش‌های مهاجرت کاری به کانادا است.

چنانچه واجد شرایط برنامه‌های موجود در این سیستم باشید می‌توانید با دریافت اقامت دائم کانادا وارد خاک این کشور شوید.

اغلب استان‌های کشور کانادا برای تامین نیروهای متخصص و فنی خود برنامه‌های مشخصی در این سیستم تعریف کرده اند تا از این طریق بتوانند کمبود در بازار کار را ترمیم کنند.

مزایای برنامه مهاجرت استانی کانادا

برنامه مهاجرت استانی کانادا

شرایط مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان

حال که تا به اینجای کار با بهترین روش‌های مهاجرت کاری به کشور کانادا آشنا شدید بد نیست به بحث اصلی یعنی مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان بپردازیم.

در بخش مقدمه اشاره کردیم که مهاجرت کاری به کشور کانادا و دریافت ویزای این کشور یک پروسه پیچیده است اما غیر ممکن نیست.

با توجه به موارد عنوان شده باید بگوییم که ارائه مدرک زبان با نمره معیار یکی از شروط مهاجرت به کشور کانادا است چه بخواهید مهاجرت کاری داشته باشید چه مهاجرت تحصیلی.

اما، نکته‌ای که وجود دارد این است که با انتخاب یکی از روش‌های مهاجرت imp و یا ict شما می‌توانید مهاجرت خود را بدون اینکه نیاز به ارائه مدرک زبان داشته باشید انجام دهید.

فقط فراموش نکنید مهاجرت و زندگی در کشوری که زبان ملی آن با زبان مادری شما همخوانی ندارد کار دشواری است. از این رو پیشنهاد و توصیه‌ای که موسسه مهاجرتی visa2go برای متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا دارد این است که جهت سهولت امور مهاجرتی و زندگی در کشور مقصد قبل از هر اقدامی، آشنایی با زبان این کشور را اولویت قرار دهید.

هزینه مهاجرت کاری به کشور کانادا

لازم است بدانید که هر یک از روش‌های مهاجرت کاری به کانادا هزینه و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که با سایر روش های مهاجرتی متفاوت می باشند. از این رو شما باید با توجه به شرایطی که دارید بهترین روش را برای مهاجرت انتخاب کنید که نیاز به مدرک زبان هم نداشته باشد.( درصورتیکه مشکل زبان دارید). بنابراین برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین روش و آسان‌ترین روش را با توجه به شرایطی که دارید انتخاب کنید بهترین کار این است که با مشاوران و کارشناسانی که در این زمینه از تجربه و دانش کافی برخوردار می‌باشند مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

مهاجرت کاری به کشور کانادا

هزینه مهاجرت کاری به کشور کانادا

در نهایت

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با بهترین روش‌های مهاجرت کاری به کانادا و اینکه مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان چگونه امکان‌پذیر است آشنا کنیم. امید است که موارد عنوان شده برای شما دوستانی که تمایل به مهاجرت کاری به این کشور دارید مفید بوده باشد.

سوالات مربوط به مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان

  1. مهاجرت کاری بدون مدرک زبان از طریق برنامه اکسپرس انتری چگونه امکان دارد؟
    به صورت کلی این مورد از روش های مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان، به کاربران اجازه می دهد تا از بدو ورود اقامت دائم دریافت نمایند.
  2. چطور بدون مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا از برنامه ict استفاده کنیم؟
    برای استفاده از این برنامه فرد متقاضی باید دارای شرکت مجوز کسب دار در ایران بوده و حداقل 8تا نفر نیروی کار داشته باشد.
  3. ویزای کار با استفاده از جاب آفر چه مزیتی دارد؟
    به شما اجازه می دهد تا هزینه ها و مدت زمان مورد نیاز برای مهاجرت خود را کاهش دهید.

ارسال دیدگاه

پنج + 15 =