ثبت شرکت در کانادا

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

یکی از راه‌های اصولی برای سرمایه‌گذاری و مهاجرت به کانادا ثبت شرکت در این کشور […]

یکی از راه‌های اصولی برای سرمایه‌گذاری و مهاجرت به کانادا ثبت شرکت در این کشور است. این روش مناسب افرادی است که قصد اجرای ایده کسب و کار خود را در کشور کانادا دارند و می‌خواهند حوزه فعالیت شرکت خود را گسترش دهند. در این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با شرایط مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا شماره راهنمایی کنیم.

مزایا و معایب ثبت شرکت در Canada

برای اینکه نسبت به شرایط مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا آگاه باشید نیاز است که ابتدا بدانید انجام این کار چه مزیت‌ها و معایبی را به همراه دارد.

از جمله مزیت‌های ثبت شرکت در کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • روند ثبت شرکت در کانادا ساده است.
  • هزینه ثبت شرکت در کانادا نسبت به کشورهای دیگر کمتر است.
  • ثبت شرکت در ارتباط با صنایع و کسب و کارهای مختلف امکان پذیر است.
  • اقتصاد پایدار کانادا باعث امنیت سرمایه‌گذاری در این کشور می‌شود.
  • خارج از کانادا و به صورت آنلاین می‌توان در این کشور شرکت ثبت کرد.

در کنار مزیت‌های ثبت شرکت در کشور کانادا مواردی هم وجود دارند که به عنوان معایب انجام این کار محسوب می‌شوند.

مثلاً استان‌های مختلف کانادا قوانین متفاوتی برای ثبت شرکت در این کشور دارند. در صورت ثبت شرکت به صورت استانی محافظت از نام شرکت در برابر شرکت‌های دیگر کمتر خواهد بود. از دیگر معایب ثبت شرکت در کشور کانادا این است که ثبت در بعضی از استان‌ها نیاز به نماینده خدمات در آن استان دارد همچنین مدیر شرکت باید شهروند یا مقیم دائم کانادا باشد.

مزایای <yoastmark class=

ثبت شرکت کانادا برای افراد غیر کانادایی

ثبت شرکت در کشور کانادا یک کار کاملا حقوقی است و علاوه بر آگاهی نسبت به این مسئله باید با کارشناسان مجرب مهاجرتی نیز مشورت کنید.

برای اینکه بتوانید شرکت خود را در کشور کانادا به ثبت برسانید باید بدانید که برخلاف برخی از کشورها که تاسیس شرکت‌هایی با مسئولیت محدود را بسیار محبوب می‌دانند در کشور کانادا این چنین نیست و شما برای اینکه بتوانید شرکت خود را به ثبت برسانید نیاز است تا با انواع شرکت‌هایی که در کانادا می‌توان به ثبت رساند آشنایی داشته باشید.

از جمله شرکت‌هایی که در کشور کانادا مجاز به ثبت آنها هستید عبارتند از:

  1. شرکت‌های مالکیت یگانه
  2. شرکت‌های چند مالکتی یا مشارکتی
  3. شرکت‌های سهامی

شرکت‌های مالکیت یگانه

یکی از انواع شرکت‌هایی که مجاز به ثبت آنها در کشور کانادا هستید و به واسطه آن می توانید اقدامات مربوط به مهاجرت خود را به این کشور انجام دهید شرکت‌های مالکیت یگانه است.

این شرکت ها از جمله ساختارهای رایج و پرطرفدار در این کشور به حساب می‌آید که معادل با شرکت‌های مسئولیت محدود در کشورهایی همچون انگلیس و آمریکا می‌باشند.

در رابطه با روند ثبت این شرکت‌ها باید بدانید که قانون مالیات کانادا برای ثبت چنین شرکت‌هایی همچون منبع درآمد برای مالک آن می‌باشد.

یعنی لازم است که جزئیات مالی این نوع از کسب و کار در بخش جداگانه‌ای از فرم مالیات بر درآمد صاحب شرکت آورده شود.

شرکت‌های مالکیت یگانه قابلیت‌های مدیریت مالیات برای صاحبان خود را ایجاد می‌کند یعنی اگر شرکت ضرر کند صاحب شرکت می‌تواند از این ضرر برای کاهش مالیات استفاده کند.

شرکت‌های چند مالکتی یا مشارکتی

در این شرکت‌ها هیچگونه ساختار قانونی برای شراکت وجود ندارد. توافقنامه در چنین شرکت‌هایی وجود دارد که در سطح شراکت هر مالک در درآمد هزینه‌ها و مسئولیت‌های شرکت را مشخص کرده است.

بنابراین زمانی که موعد پرداخت مالیات شرکت برسد هر مالک بر اساس میزان سهم خود و درآمدی که از شرکت دارد وظیفه پرداخت مالیات را دارد.

شرکت‌های سهامی

ساختار این شرکت‌ها باید بگوییم که قانونی پیچیده‌تر در مقایسه با شرکت‌های قبلی دارد. برای ساخت شرکت‌های سهامی در کانادا یک نهاد حقوقی جداگانه باید به وسیله مالکیت سهامدارانش شکل بگیرد.

ثبت اینگونه شرکت ها معمولا تحت قوانین حقوقی استان محل سکونت صورت می‌گیرد. بنابراین اگر شما شرکتی که می‌خواهید ثبت کنید فعالیت آن خارج از استان یا بین المللی باشد باید به صورت فدرال برای ثبت شرکت خودتان اقدام کنید.

به خاطر داشته باشید که شرکت‌های سهامی باید سالانه سوابق و گزارشات دقیق خود را به نهادهای نظارتی دولت کانادا ارائه دهند.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

مراحل ثبت شرکت در Canada

مراحل ثبت شرکت در Canada

برای شروع یک بیزینس و اطلاع از نحوه ثبت شرکت در کانادا لازم است که با مراحل مختلف آن آشنا شوید.
  • برنامه ریزی برای کسب و کار
  • انتخاب نام تجاری برای شرکت
  • ثبت شرکت در دولت
  • اقدام برای دریافت مجوزها و گواهی‌های تجاری
  •  دریافت پشتیبانی و تامین مالی برای شرکت

روش‌های ثبت شرکت در کشور کانادا

برای اینکه بتوانید با موفقیت شرکت خود را در کشور کانادا به ثبت برسانید و از این طریق اقدامات مربوط به مهاجرت خود را انجام دهید باید بدانید که در کشور کانادا به دو طریق می‌توانید شرکت خود را ثبت کنید.

اولین روش برای ثبت شرکت در کانادا از طریق برنامه انتقال درون شرکتی است در این برنامه شرکت‌هایی که دارای یک شرکت مادر، شرکت وابسته یا شرکت تابع در کانادا هستند با منتقل کردن مدیران اجرایی، ارشد و کارمندان متخصص خود به این شرکت‌ها می‌توانند برای ثبت و تاسیس شعبه دیگری از شرکت خود اقدام کنند.

نکته مهم این است که افرادی که می‌خواهند از این طریق اقدام به ثبت شرکت در کانادا کنند نیاز به ویزای ict کانادا که یک نوع ویزای کار موقت است دارند.

روش بعدی ثبت از طریق برنامه مالک گرداننده است. به کمک این برنامه مالکان کسب و کار یا مدیران شرکت خارجی می‌توانند شرکتی را در کانادا ثبت کرده و ویزای کار موقت بگیرند.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

تا به اینجا متوجه شدیم که مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا چیست؟ مجاز به ثبت و ساختار چه نوع شرکت‌هایی در کشور کانادا هستیم، برای ثبت شرکت در کانادا چه مراحلی را باید طی کنیم و روش ثبت به چه صورت است؟

حال می‌خواهیم به این مسئله بپردازیم که با ثبت شرکت چگونه می‌توان اقدامات لازم برای مهاجرت به کانادا را انجام داد؟

در حقیقت باید بگوییم ثبت شرکت در کشور کانادا و راه‌اندازی یک کسب و کار راهی بسیار عالی برای سرمایه‌گذاری فعال در این کشور است که می‌تواند به اقامت دائم شما در کشور کانادا کمک کند چرا که سازمان‌های نظارتی این کشور له برنامه‌ریزی تجاری اهمیت بسیار زیادی می‌دهند و برای شرکت‌های نوآور تسهیلات ویژه‌ای در نظر می‌گیرند

با این حساب می‌توان گفت: اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت در صورتیکه بتوانید سه سال کسب و کار خود را در این کشور فعال نگه دارید کار چندان سختی نخواهد بود.

مهاجرت کاری به کانادا با ثبت شرکت

شرایط ثبت شرکت در کشور کانادا

در نهایت

بار دیگر و به عنوان حسن ختام، یادآوری می‌کنیم که ثبت شرکت در کانادا یکی از راه‌های بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری فعال و مهاجرت به این کشور است. دولت کانادا از سرمایه‌گذاری‌های فعال استقبال می‌کند و بستر مناسبی را برای افرادی که قصد انجام این کار را دارند فراهم آورده است.

بنابراین چنانچه تصمیم به مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا دارید حتماً قبل از هر اقدامی نسبت به شرایط و قوانین مربوط به انجام این کار در کشور کانادا اطلاعات کافی را به دست آورده و از مشاوران موسسه مهاجرتی مشورت و راهنمایی دریافت کنید.

سوالات مربوط به مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

  1. مدت زمان ثبت شرکت در کشور کانادا چقدر است؟
    معمولا ۲۰ تا ۳۰ روز کاری پس از تایید نام شرکت.
  2. روش‌های ثبت شرکت در کشور کانادا به چه صورت می باشد؟
    برای ثبت شرکت در کانادا می توانید از یکی از دو روشثبت شرکت در کانادا از طریق برنامه انتقال درون شرکتی و یا ثبت شرکت در کانادا از طریق برنامه مالک گرداننده استفاده کنید.
  3. برای ثبت شرکت در کانادا چه مراحلی را باید طی کنیم؟
    برنامه ریزی برای کسب و کار، انتخاب نام تجاری برای شرکت، ثبت شرکت در دولتريال اقدام برای دریافت مجوزها و گواهی‌های تجاری و دریافت پشتیبانی و تامین مالی برای شرکت

ارسال دیدگاه

20 − 17 =