مهاجرت به کانادا

مطمئن‌ترین راه مهاجرت به کانادا

روش‌های مهاجرت به کشور کانادا بسیار زیاد و متنوع می‌باشد اما اینکه مطمئن‌ترین راه مهاجرت […]

روش‌های مهاجرت به کشور کانادا بسیار زیاد و متنوع می‌باشد اما اینکه مطمئن‌ترین راه مهاجرت به کانادا کدام یک از آنها است،  مسئله‌ای است مهم که  نیاز است حتما قبل از اقدامات مربوط به مهاجرت نسبت به آن آگاه باشید.

مطمئن‌ترین راه مهاجرت به کانادا سرمایه‌گذاری است

یکی از مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. بسیاری از مدیران ارشد، تجار، کارآفرینان و افرادی که در زمینه مدیریتی از تجربه کافی برخوردار هستند با مهاجرت به کشور کانادا می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری اقامت دائم دریافت کنند.

البته نباید شرایط استفاده از این روش مهاجرتی را نادیده گرفت.

استفاده از برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری همچون دریافت ویزای ict کانادا دارای مزیت‌های بسیار زیادی است. چرا که این برنامه مهاجرتی با این هدف ایجاد شده که افراد با تجربه و ماهر بتوانند فعالیت مناسبی را در کشور کانادا داشته باشند.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

آشنایی با مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

گفتیم که یکی از مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا سرمایه‌گذاری در این کشور است. اما بدون شک در این زمینه سوالی ذهن بسیاری از افراد متقاضی را درگیر خواهد کرد و آن هم این است که سرمایه‌گذاری در این کشور و اخذ اقامت چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟

در این بخش برایتان شرح داده‌ایم که سرمایه‌گذاری در کشور کانادا و مهاجرت از این طریق دارای چه مزیت‌هایی می‌تواند باشد.

  • با مقایسه کردن اقامت در کشور کانادا از طریق ویزای استانی و مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری به این نتیجه خواهید رسید که هزینه مهاجرت به استان‌های کشور کانادا از طریق سرمایه‌گذاری انتخابی مناسب برای مهاجرت است چرا که به راحتی با سپرده گذاری ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار کانادا می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.
  • در کشور کانادا ایرانی‌های زیادی زندگی می‌کنند که بیشتر آنها عقیده دارند به راحتی می‌توان با فرهنگ و حال و هوای مردم این کشور خو گرفت.
  • با مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کشور کانادا و دریافت اقامت از مزیت زندگی در یک کشور جهان اولی بهره‌مند خواهید شد که پاسپورت آن اعتبار بالایی نیز دارد.
  • با سرمایه‌گذاری در کشور کانادا خودتان و خانواده‌تان می‌توانید از خدمات بیمه درمانی رایگان این کشور تا آخر عمر استفاده کنید.
  • با مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا برای فرزندان خود می‌توانید شرایط تحصیلی مناسبی را فراهم کنید در ضمن بسیاری از دانشگاه‌های این کشور به افراد مقیم کانادا وام‌های تحصیلی نیز می‌دهد.
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

نکات مهم درباره مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا

برای اینکه مهاجرت شما بدون مشکل انجام شود و به راحتی بتوانید از مطمئن‌ترین راه مهاجرت به کانادا یعنی سرمایه‌گذاری در این کشور برای مهاجرت خود استفاده کنید باید قبل از انجام هر کاری یک سری نکات را دانسته تا بتوانید روند انجام کارهای مربوط به مهاجرت خود را با آگاهی بیشتری پیش ببرید.

این نکات بسیار مهم که دانستن آنها به هر چه بهتر و راحتر انجام شدن اقدامات مربوط به مهاجرت شما کمک زیادی می کنند عبارتند از:

  1. انتخاب وکیل معتمد
  2. بررسی دقیق شرایط
  3. تکمیل کردن پرونده طبق آخرین قوانین وضع شده دولت کانادا

انتخاب وکیل معتمد

مهاجرت از کشوری به کشور دیگر چندان هم کار آسان و راحتی نیست چرا که هر یک از کشورها برای مهاجرت افراد متقاضی قوانین و شرایط خاصی دارد که دولت کانادا هم از این قاعده مستثنا نمی‌باشد.

بنابراین از آنجایی که شما نسبت به این قوانین و ضوابط آگاهی زیادی ندارید بهترین کار این است که از یک وکیل رسمی مهاجرتی قابل اعتماد کمک بگیرید تا بهترین راه را برای مهاجرت مناسب به شما پیشنهاد دهد.

برای انتخاب یک وکیل رسمی مهاجرتی حتماً سابقه و نمونه کارهای موفق او را مورد ارزیابی قرار دهید.

بررسی دقیق شرایط

نکته مهم بعدی بررسی دقیق شرایط است در این مرحله وکیل شما یا شخص شما باید شرایط را به صورت کامل بررسی کنید تا ببینید چه راهکاری برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری موثرتر است.

تکمیل کردن پرونده طبق آخرین قوانین وضع شده دولت کانادا

نکته بعدی این است که باید تمام مدارکی که برای مهاجرت نیاز دارید را آماده کرده و در اختیار ارگان و سازمان‌های مربوطه قرار دهید. اگر برای انجام کارهای مهاجرت خود وکیل مهاجرتی کارکشته دارید می‌توانید به راحتی این مراحل را پشت سر بگذارید.

برخی از این مدارک باید زمانی که شما داخل ایران هستید آماده شود و برخی دیگر بعد از ورود به کانادا باید در اختیار دولت کانادا قرار داده شود.

 مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا

نکات مهم درباره مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا

نکته بسیار مهمی که لازم است به آن دقت زیادی داشته باشید این است که هر ساله از سراسر جهان تعداد زیادی پرونده سرمایه‌گذاری به کشور کانادا ارسال می‌شود. ۳۶  درصد پرونده‌های ارائه شده به این سازمان، دارای نقص مدارک می‌باشند و مورد قبول قرار نمی‌گیرند که تعداد بسیاری از این پرونده‌ها مربوط به افرادی است که وکیل یا شرکت مهاجرتی خوبی را انتخاب نکرده‌اند بنابراین حتماً به این موارد عنوان شده دقت داشته باشید.

در کدامیک از استان های کانادا می توان سرمایه گذاری کرد؟

سرمایه‌گذاری در استان‌های مختلف کانادا مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارد و بسته به اینکه شما در چه استانی قصد سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت دارید جزئیات مربوط به مهاجرت شما متفاوت خواهد بود.

از جمله استان‌هایی که در کشور کانادا امکان سرمایه‌گذاری در آنها وجود دارد و از این طریق می‌توانید اقدامات مربوط به مهاجرت خود را نیز انجام دهید استان‌های زیر می‌باشد.

  • سرمایه گذاری در استان ساسکاچوان
  • سرمایه گذاری در استان کبک
  • سرمایه گذاری در استان پرنس ادوارد
  • سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا ونکوور
  • سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک
در کدامیک از استان های کانادا می توان سرمایه گذاری کرد؟

سرمایه گذاری در استان های مختلف کانادا

در نهایت

سعی کردیم تا در این مقاله یکی دیگر از مطمئن‌ترین راه مهاجرت به کانادا را به شما معرفی کنیم تا با تحقیق و بررسی‌هایی که در مورد روش های مختلف مهاجرتی به این کشور انجام می دهید بتوانید راهی که از هر لحاظ برای شما مناسبتر است را انتخاب کنید.

بار دیگری یادآوری می کنیم که مهاجرت به کشورهای مختلف چه اروپایی و چه آسیایی چندان کار آسان و راحتی نیست و نیاز به اطلاعات زیاد و کمک گرفتن از افراد با تجربه دارد.

بنابراین، توصیه می کنیم برای انجام کارهای مهاجرت خود حتما یک وکیل رسمی مهاجرتی قابل اعتماد که تجربه و دانش لازم را در این زمینه دارد انتخاب کنید.

سوالات مربوط به مطمئن‌ترین راه مهاجرت به کانادا

  1. مطمئن‌ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟
    یکی از مطمئن‌ترین راه های مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری در این کشور می باشد. کانادا یا مقیم دائم هستند مصاحبه کنند.
  2. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا چه مزیت هایی دارد؟
    مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کشور کانادا و دریافت اقامت از مزیت زندگی در یک کشور جهان اولی بهره‌مند خواهید شد که پاسپورت آن اعتبار بالایی نیز دارد.، با سرمایه‌گذاری در کشور کانادا خودتان و خانواده‌تان می‌توانید از خدمات بیمه درمانی رایگان این کشور تا آخر عمر استفاده کنید.
  3. حداقل بودجه برای سرمایه گذاری استانی در کانادا چقدر است؟
    جدای از مسائل مربوط به تمکن مالی و نشان دادن دارایی‌ها به دولت کانادا شما باید جمعاً حداقل ۳۰۰ هزار دلار سرمایه اولیه داشته باشید.

ارسال دیدگاه

سه − سه =