لیست مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری

مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری

در مطلب امروز می خواهیم لیستی از مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری […]

در مطلب امروز می خواهیم لیستی از مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری به شما معرفی کنیم. کشور کانادا با کمبود نیروی کار مواجه می باشد از این رو یکی از راهکارهای دولت کانادا برای رفع این مشکل استفاده از نیروی کار خارجی است. این کشور دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد و از بهترین کشورهای است که می توان برای مهاجرت کاری آن را انتخاب کرد.

لیست مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری

کانادا یکی از کشورهای پرجذاب برای کارآفرینان و متخصصان فنی است. با توجه به نیازهای روزافزون بازار کار کانادا، بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای موفق در حوزه های فنی و تخصصی در این کشور فعالیت می کنند.

در ادامه به بررسی مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای ict کانادا پرداخته خواهد شد.

مهندسی نرم افزار

مهندسی نرم افزار یکی از مشاغل فنی پرطرفدار در کانادا است. با توجه به رشد سریع صنعت فناوری اطلاعات، تقاضا برای متخصصان نرم افزار و برنامه نویسان در کانادا بسیار زیاد است.

شرکت های بزرگی مانند: Google، Microsoft، Amazon و Shopify نیز در کانادا فعالیت می کنند و به دنبال جذب نیروی کار متخصص در حوزه نرم افزار هستند.

مهندسی برق

مهندسی برق یکی دیگر از حوزه های فنی پرطرفدار در کانادا است.

این حوزه شامل طراحی، ساخت و نصب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی برای صنایع مختلف مانند: خودرو، هواپیما، تلفن همراه و دستگاه های پزشکی است.

شرکت های بزرگی مانند: Bombardier، General Electric و Siemens نیز در کانادا فعالیت می کنند و به دنبال جذب نیروی کار متخصص در حوزه مهندسی برق هستند.

مهندسی مکانیک از مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری

مهندسی مکانیک یکی دیگر از حوزه های فنی پرطرفدار در کانادا است.

این حوزه شامل طراحی، ساخت و نصب سیستم های مکانیکی برای صنایع مختلف مانند خودرو، هواپیما، کشتی و دستگاه های پزشکی است.

شرکت های بزرگی مانند: Bombardier، General Electric و Pratt & Whitney نیز در کانادا فعالیت می کنند و به دنبال جذب نیروی کار متخصص در حوزه مهندسی مکانیک هستند.

شرایط کار در کانادا

کار در کانادا

مهندسی شیمی

یکی دیگر از مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری رفه مهندسی شیمی است.

این حوزه شامل طراحی، ساخت و نصب سیستم های شیمیایی برای صنایع مختلف مانند: نفت و گاز، پتروشیمی و داروسازی است. شرکت های بزرگی مانند Suncor Energy، Imperial Oil و Pfizer نیز در کانادا فعالیت می کنند و به دنبال جذب نیروی کار متخصص در حوزه مهندسی شیمی هستند.

طراحی صنعتی

طراحی صنعتی یک حوزه فنی دیگر است که در کانادا بسیار پرطرفدار است. این حوزه شامل طراحی و ساخت محصولات صنعتی مانند: دستگاه های پزشکی، وسایل نقلیه، لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی است.

شرکت های بزرگی مانند: Bombardier، Magna International و BlackBerry نیز در کانادا فعالیت می کنند و به دنبال جذب نیروی کار متخصص در حوزه طراحی صنعتی هستند.

مهندسی معماری یکی از مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری

آخرین مورد از مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری که در این بخش می خواهیم معرفی کنیم مهندسی معماری می باشد.

این حوزه شامل طراحی و ساخت ساختمان های مسکونی و تجاری، پل ها، تونل ها و سایر سازه های عمومی است.

درخواست برای مشاغل مورد نیاز کانادا

با توجه به شغل هایی که تا به اینجای کار به عنوان مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری معرفی کرده ایم بدون شک برایتان این سوال پیش خواهد آمد که چگونه باید برای مشاغل مورد نیاز کانادا درخواست دهیم؟ در این بخش به معرفی برترین برنامه برای درخواست مشاغل مورد نیاز کانادا پرداخته ایم.

برنامه انتخاب استانی (PNP)

برای دریافت ویزای کاری در کانادا با توجه به شغل های معرفی شده که نیاز به نیروی کار خارجی دارند یکی از بهترین برنامه های برای درخواست برنامه انتخاب استانی می باشد.

بیش از80 برنامه انتخاب استانی مختلف در کانادا ارائه می شود. برای درخواست از طریق برنامه استانی دو انتخاب وجود دارد.

  • سیستم اکسپرس اینتری: زمانی که شما درخواست خود را از طریق این سیستم ارسال می کنید، تمامی استان ها به اطلاعات شما دسترسی دارند و این امکان وجود دارد که شما را انتخاب کنند.
  • درخواست مستقیم: در این روش شما درخواست خود را به صورت مستقیم از طریق ایمیل ارسال می کنید. مدت زمان پردازش درخواست مستقیم طولانی تر است و بین 15 تا 19 ماه طول می کشد.
مهاجرت کاری به کانادا

درخواست برای مشاغل مورد نیاز کانادا

مراحل درخواست در سیستم اکسپرس اینتری

  1. بررسی شرایط مورد نیاز
  2. ارسال مدارک
  3. دریافت دعوتنامه (ITA)

بررسی شرایط مورد نیاز

اگر می خواهید از طریق سیستم اکسپرس اینتری برای مهاجرت کاری خود به کانادا اقدام کنید اولین مرحلی که باید طی کنید بررسی شرایط مورد نیاز می باشد.

باید بررسی کنید که آیا واجد شرایط لازم هستید که از این طریق مهاجرت داشته باشید یا خیر؟!

ارسال مدارک

مرحله مهم بعدی ارسال مدارک می باشد. در پروفایلی که در سیستم اکسپرس اینتری ایجاد می کنید باید مدارک هویتی، مالی، معاینات پزشکی، نتایج آزمون های زبان، نامه جاب آفر( در صورتی که پیشنهاد شغلی دارید) و دیگر مدارک مور نیاز را آپلود کنید.

دریافت دعوتنامه (ITA)

مرحله مهم بعدی دریافت دعوتنامه می باشد. برنامه فوق از سیستم امتیاز دهی برای رده بندی افراد استفاده می کند.

امتیازدهی به فاکتورهایی همچون سن، تحصیلات، سطح زبان و مهارت ها بستگی دارد. برای دریافت ITA، شما باید امتیاز کافی برای مشاغل مورد نیاز کانادا دریافت کنید.

درخواست در سیستم اکسپرس اینتری

مراحل درخواست در سیستم اکسپرس اینتری

در نهایت اینکه

در مطلب فوق لیستی از مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری ارائه داده ایم. شغل های مختلفی در حوزه های مختلفی در کشور کانادا نیاز به نیروی کاری خارجی دارند.

تقاضای بالایی در برخی از مشاغل وجود دارد که بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا محسوب می شوند. برای مهاجرت کاری به کانادا با توجه به شغل هایی که نیاز به نیروی کاری دارند می توانید با مشاوران ما از طریق وب سایت visa2go.org در ارتباط بوده و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

سوالات مربوط به مشاغل فنی محبوب در کانادا برای ویزای کاری

  1. مدت زمان پردازش درخواست برای مشاغل مورد نیاز کانادا چقدر است؟
    بسته به برنامه ای که از طریق آن درخواست می دهید بین 6 تا 15 ماه متغیر است.
  2. آیا بدون مدرک تحصیلی میتوان برای مشاغل مورد نیاز کانادا درخواست داد؟
    بله، برخی از مشاغل به مدرک تحصیلی نیاز ندارند و صرفا مستلزم داشتن تجربه کاری و آموزش حین کار هستند.
  3. شغل های پردرآمد کانادا کدام هستند؟
    از شغل های پردرآمد کانادا می توان به پزشکی، وکالت، استاد دانشگاه، قاضی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

3 × 2 =