مهاجرت به کانادا

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا

بیشتر افرادی که تصمیم به مهاجرت به کشورهای خارجی می‌گیرند در لیست اولویت‌های خود کشور […]

بیشتر افرادی که تصمیم به مهاجرت به کشورهای خارجی می‌گیرند در لیست اولویت‌های خود کشور کانادا را نیز قرار دادند چرا که این کشور دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر کشورها می‌باشد و همچنین قادر است فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی مناسبی را برای شهروندان خود فراهم کند. در این مطلب قصد داریم تا کمی بیشتر در رابطه با مزایا و معایب مهاجرت به کانادا صحبت کرده و در این راستا اطلاعاتی را در اختیار شما دوستانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارید قرار دهیم.

همه چیز در رابطه با کشور کانادا

کانادا از جمله کشورهایی است که در شمال قاره آمریکا قرار گرفته و توسط اقیانوس آرام، اطلس و منجمد شمالی احاطه شده است. این کشور جز کشورهای پهناور و وسیع است که شامل ۱۰ استان و سه قلمرو در بخش شمالی می‌باشد.

کشور کانادا به خاطر موقعیت‌های مناسبی که برای فرصت‌های شغلی فراهم کرده است و همچنین جذب نیروی کار خارجی بسیار مورد توجه متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است.

شرایط مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا دارای چه مزیت‌ها و معایبی می‌باشد؟

در این مطلب خیلی قصد خسته کردن شما را نداریم به همین خاطر سریعاً به سراغ مزایا و معایب مهاجرت به کانادا رفته و آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

از جمله مهم‌ترین مزیت‌هایی که این کشور برای مهاجرت دارد این است که از لحاظ قوانین محیطی پیوسته در حال توسعه و رشد است و امنیت و آرامش در این کشور روز به روز در حال افزایش می‌باشد.

کشور کانادا از طرف تروریست‌های داخلی و خارجی در امان است و خطر جدی این کشور را تهدید نمی‌کند. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند می‌توانند از امنیت در میان مردم کانادا اطمینان داشته باشند چرا که بسیار مهمان نواز هستند.

از دیگر مزیتهای مهاجرت به کانادا سیستم‌های تحصیلاتی و خدمات درمانی این کشور است که از استاندارد بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

دولت کانادا در برنامه ویزاهای خود امتیازات ویژه‌ای برای مهاجرت خانوادگی در نظر گرفته است و آن دسته از افرادی که می‌خواهند به صورت خانوادگی مهاجرت کنند دیگر دغدغه این مسئله را ندارند.

چرا که دولت کانادا ثابت کرده است هر شخص که به همراه خانواده‌اش به این کشور مهاجرت کند از موفقیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار خواهد بود.

اقتصاد کانادا همچون اقتصاد کشورهای اروپایی با بحران اقتصادی جهان رو برو نیست و مانند قبل به کار خود ادامه می‌دهد.

از آنجایی که فرصت‌های شغلی در کشور کانادا نسبت به سایر کشورها بیشتر است و کارفرمایان کانادایی خواستار جذب نیروی کار خارجی بسیاری هستند از این رو شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلف همچون دریافت ویزای ict کانادا اقدامات مربوط به مهاجرت خود را به این کشور انجام دهید.

آشنایی با مزایای مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا دارای چه مزیت‌ها و معایبی می‌باشد؟

معایب مهاجرت به کانادا

متوجه شدیم که تعداد مزیت‌هایی که مهاجرت به کشور کانادا دارد چندان هم کم نیست اما در مقابل این همه مزیت یک سری معایب هم وجود دارد که نیاز است قبل از اینکه اقدامات مهاجرت خود را به کانادا انجام دهید نسبت به این معایب و دشواری‌های آن آشنا باشید.

  • بالا بودن هزینه زندگی
  • برخورداری از شرایط اقلیمی و آب و هوای سرد
  • زمانبر بودن صدور ویزا
  • فاصله‌ جغرافیایی میان ایران و کانادا
  • بالا بودن میزان مالیات

بالا بودن هزینه زندگی

از جمله معایب و مشکلاتی که می‌تواند در تصمیم گیری شما برای مهاجرت به کشور کانادا تاثیر بگذارد بالا بودن هزینه زندگی در این کشور است.

از اونجایی که واحد پول و دلار کانادا از ارزش بالایی برخوردار می‌باشد هزینه‌های این کشور کمی گران هستند البته داشتن یک شغل مناسب و پردرآمد می‌تواند از مزایای زندگی در کانادا بوده و این مشکل را برطرف کند.

برخورداری از شرایط اقلیمی و آب و هوای سرد

کانادا دارای شرایط اقلیمی و آب و هوایی سرد است و این مسئله ممکن است برای خیلی از متقاضیان دارای اهمیت باشد چرا که کانادا دارای زمستان‌های سرد و طولانی است.

بنابراین، حتما باید قبل از انجام اقدامات مربوط به مهاجرت به این مسئله توجه داشته باشد و اگر سرمای طولانی مدت شما را اذیت می کند از مهاجرت به کانادا صرف نظر کنید.

زمانبر بودن صدور ویزا

قطعاً که کاغذ بازی‌ها و اقدامات اولیه برای مهاجرت در زمان دریافت ویزای کانادا طاقت فرسا خواهد بود چرا که وقتی زیادی از شما گرفته و نیاز به صبر و تحمل بالایی دارد.

فاصله‌ جغرافیایی میان ایران و کانادا

کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی فاصله بسیاری با ایران دارد بنابراین ممکن است این فاصله برای اشخاصی که می‌خواهند به صورت تنهایی به این کشور مهاجرت کنند کمی سخت باشد.

فاصله‌ جغرافیایی میان ایران و کانادا بسیار زیاد است و از جمله موضوعات مهمی‌ست که باید پیش از اقدام برای مهاجرت به کانادا، آن را در نظر داشته باشید.

بالا بودن میزان مالیات

اما آخرین مورد از معایب مهاجرت به کانادا بالا بودن میزان مالیات در این کشور است که باعث شده کمی زندگی در کانادا به سختی بگذرد.

البته باز هم لازم به ذکر است که برای متقاضیانی که درآمد نسبتاً بالایی دارند این مسئله چندان مشکل بزرگی نیست.

چرا به کانادا مهاجرت کنیم؟

معایب مهاجرت به کانادا

در نهایت

با توجه به تمام آنچه در رابطه با مزایا و معایب مهاجرت به کانادا در این مطلب شرح دادیم تصمیم نهایی مهاجرت به این کشور با شما است.

شما باید با توجه به شرایط خود  و در نظر گرفتن موارد و عنوان شده تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید یا خیر؟

اگر تصمیمتان برای مهاجرت قطعی است باید بدانید که برای مهاجرت و زندگی به کشور کانادا ویزاهای مختلفی وجود دارد که با توجه به شرایط و دلیل مهاجرتتان می‌توانید برای دریافت هر یک از آنها اقدام کنید.

در این زمینه همچنین می‌توانید از مشاوره و راهنمای کارشناسان موسسه مهاجرتی visa2go نیز بهره مند شوید.

سوالات مربوط به مزایا و معایب مهاجرت به کانادا

  1.  آیا کانادا برای مهاجرت و زندگی کشور مناسبی است؟
    امروزه کانادا با فراهم کردن فرصت‌های شغلی بسیار برای افراد، داشتن اقتصادی قوی و… علاوه بر تبدیل شدن به یکی از بهترین کشورهای سطح جهان، جز یکی از پر متقاضی‌ترین کشورها جهت مهاجرت و زندگی افراد به شمار می‌رود.
  2. مهاجرت به کانادا چه مزایایی دارد؟
    برخورداری از بازار کار قوی و داشتن رشد اقتصادی بالا، ارائه خدمات بهداشتی مناسب و باکیفیت، پایین بودن آمار جرم و جنایت در کشور کانادا، چند ملیتی بودن کشور کانادا، برخورداری از منابع و مناظر طبیعی فراوان، ارائه برنامه‌های آموزشی، اجتماعی و رفاهی مناسب و با استاندارد بالا وتوجه به ثبات زندگی شهروندان.
  3. چرا هزینه زندگی در کانادا بالا است؟
    با ارزش بودن واحد پول و دلار این کشور باعث شده که هزینه‌های این کشور کمی گران باشد.

ارسال دیدگاه

یازده − 9 =