ویزای کار کانادا

مزایای ویزای کار کانادا

ویزای کاری کانادا به شما اجازه می‌دهد تا برای یک دوره زمانی مشخص در کانادا […]

ویزای کاری کانادا به شما اجازه می‌دهد تا برای یک دوره زمانی مشخص در کانادا کار کنید. انواع مختلفی از ویزای کاری کانادا وجود دارد، هر کدام با شرایط و الزامات خاص خود برای افراد متقاضی مناسب می باشد. انواع ویزای کار کانادا عبارتند از: ویزای کاری از طریق برنامه برنامه اکسپرس اینتری،ویزای برنامه مهاجرتی استانی، ویزای کار با مجوز LMIA، ویزای خوداشتغالی و… برای دریافت ویزاهای کاری کشور کانادا باید به خوبی با شرایط هر یک از آنها آشنایی داشته باشید. از آنجایی که کانادا بستر مناسبی را برای نیروهای کار خارجی فراهم آورده است متقاضیان اخذ ویزای کاری این کشور روز به روز افزایش پیدا می کنند. از این رو این نوع ویزای کانادایی دارای مزیت های بسیاری است که در ادامه شما را بیشتر با مزایای ویزای کار کانادا آشنا خواهیم کرد.

مراحل اخذ ویزای کار کانادا

اولین قدم برای دریافت انواع ویزاهای کاری کشور کانادا انتخاب برنامه ویزای کاری مناسب با شرایط شما است. کار بعدی که باید انجام دهید ارائه دادن درخواست ویزا می باشد. شما باید فرم‌های مربوطه را تکمیل و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.

فراموش نکنید که برای انجام این کار باید هزینه هایی را پرداخت کنید که این هزینه ها با توجه به نوع ویزا متفاوت می باشد. قدم بعدی این است که شما باید معاینات پزشکی را پشت سر بگذارید.

در صورتیکه مراحل فوق را بتوانید با موفقیت پشت سر بگذارید نوبت یه مصاحبه می رسد. در نهایت اگر درخواست شما تایید شود، ویزای کاری کانادا برای شما صادر خواهد شد.

ویزای کار

مراحل اخذ ویزای کار کانادا

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

فرقی ندارد که شما با توجه به شرایطی که دارید مجاز به دریافت ویزای ict کانادا هستید یا ویزای کارآفرینی، شما باید برای دریافت هر یک از ویزاهای کاری این کشور مدارکی را به سفارت مربوطه ارائه دهید تا با توجه و ارزیابی مدارک ارائه شده تصمیم نهایی برای تایید یا رد درخواست شما گرفته شود.

لیست مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری کانادا به شرح زیر است.

  • پاسپورت معتبر
  • عکس پرسنلی
  • فرم‌های تکمیل شده درخواست ویزا
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک تحصیلی و مدارک شغلی
  • نامه جاب آفر (در صورت وجود)
  • مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • گواهی تمکن مالی

مزایای ویزای کار کانادا

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم ویزاهای کاری کشور کانادا دارای انواع مختلف با شرایط و قوانین خاص خود می باشند که نیاز است قبل از هر اقدامی برای اخذ هر یک از آنها به خوبی با شرایط و قوانین آنها آشنایی داشته باشید.

اما، آنچه که در تمامی ویزاهای کاری کانادا وجه اشتراک به شمار می آید مزایای آنها است. در ادامه برایتان شرح داده شده است که ویزای کاری کانادا دارای جه مزیت های فردی، خانوادگی و اقتصادی می باشد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

لیست مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

مزایای فردی ویزای کاری کانادا

برای اینکه کار شما را در تصمیم گیری برای دریافت ویزای کاری کانادا آسانتر و راحتر کنیم در این بخش به صورت مجزا مزایای ویزای کاری کانادا را برایتان شرح داده ایم.

یکی از مزیت هایی که این ویزای کانادایی دارد برای اشخاصی است که آنرا دریافت کرده اند.

  • کسب تجربه کاری بین‌المللی: کار در کانادا فرصتی عالی برای کسب تجربه در یک کشور پیشرفته با بازار کار قوی است.
  • دستمزد رقابتی: دستمزدها در کانادا در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر به طور قابل توجهی بالا است.
  • کیفیت زندگی بالا: کانادا به دلیل کیفیت بالای زندگی، از جمله سیستم مراقبت های بهداشتی عالی، آموزش و پرورش با کیفیت و امنیت عمومی بالا شناخته شده است.
  • فرصت اقامت دائم: بسیاری از برنامه‌های ویزای کار کانادا مسیری برای اقامت دائم ارائه می‌دهند.
  • یادگیری زبان: با کار در کانادا می‌توانید زبان انگلیسی یا فرانسوی را یاد بگیرید یا مهارت‌های زبانی خود را ارتقا دهید.

مزایای خانوادگی ویزای کاری کانادا

علاوه بر مزایای فردی، دریافت ویزای کاری کانادا، دارای یک سری مزیت های خانوادگی نیز می باشد که عبارتند از:

  1. همراهی اعضای خانواده: همسر و فرزندان وابسته شما می‌توانند با شما به کانادا مهاجرت کنند.
  2. تحصیل رایگان برای فرزندان: فرزندان شما در کانادا می‌توانند به طور رایگان در مدارس دولتی تحصیل کنند.
  3. دسترسی به خدمات بهداشتی: اعضای خانواده شما تحت پوشش سیستم مراقبت های بهداشتی کانادا قرار خواهند گرفت.
  4. فرصت‌های شغلی برای همسر: همسر شما می‌تواند در کانادا به دنبال شغل باشد.
  5. امنیت و ثبات: کانادا کشوری امن و با ثبات سیاسی است که برای خانواده‌ها ایده‌آل است.

مزایای اقتصادی

اما، دسته سوم و آخرین دسته از مزیت هایی که ویزای کاری کانادا دارد، مزایای اقتصادی آن است. ویزای کاری کانادا باعث افزایش درآمد شما خواهد شد یعنی شما با کار در کانادا می‌توانید درآمد خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

علاوه بر آن در هزینه های خود نیز با اخذ این ویزا می توانید صرفه جویی کنید چرا که هزینه زندگی در کانادا در مقایسه با برخی از کشورهای دیگر مانند ایالات متحده آمریکا پایین تر است.

ویزای کاری کانادا فرصت سرمایه گذاری کردن در این کشور را نیز برایتان فراهم می آورد. در حقیقت کشور کانادا فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف مانند: املاک و مستغلات و کسب و کار ارائه می دهد.

کانادا سیستم بازنشستگی قوی دارد که می تواند به شما در تأمین آینده خود کمک کند.

آنچه باید درباره ویزای کار کشور کانادا بدانید

نکات بسیار مهمی وجود دارند که حتما باید قبل از اینکه هرگونه تصمیمی بخواهید در این مورد بگیرید باید به آنها توجه داشته باشید. یکی از موارد بسیار مهم درباره شرایط و قوانین است که دولت کانادا برای هر یک از ویزاهای کاری خود وضع کرده است. در حقیقت شرایط اخذ ویزای کار کانادا بسته به نوع برنامه و شغل مورد نظر شما متفاوت است.

پیشنهاد و توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که قبل از اینکه درخواست ویزای کار دهید از یک کارفرمای کانادایی جاب آفر معتبر دریافت کنید. فراموش نکنید که فرآیند اخذ ویزای کار کانادا می تواند چند ماه طول بکشد پس باید صبور باشید و عجولانه تصمیم نگیرید.

یک نکته بسیار مهم دیگر که باید بدانید این است که، هزینه های اخذ ویزای کار کانادا بسته به نوع برنامه و شرایط شما متفاوت است.

آنچه باید درباره ویزای کار کانادا بدانید

نکات مهم ویزای کار کانادا

در نهایت اینکه

خوشبختانه کشور کانادا برای جذب نیروی کار خارجی سعی کرده است تا بستر مناسبی را در مشاغل مختلف فراهم کند. ویزای کاری کانادا دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که شما با در نظر گرفتن شرایط خودتان می توانید مناسبترین آنها را انتخاب کنید. اما، آنچه که باید قبل از اقدام برای انواع ویزای کار کانادا مد نظر داشته باشید اطلاع از شرایط سنی است.

شرایط سنی برای ویزای کار کانادا بسته به نوع برنامه ویزا متفاوت است. به طور کلی، شرایط سنی 18 تا 34 سال بیشترین امتیاز یعنی عدد 12 را دارد. بالای 40 سال و زیر 18 سال امتیازی ندارد. درنتیجه برای اخذ این ویزا باید حداکثر سن 35 سال باشید.

سعی کردیم تا امروز و در این مطلب بیشتر شما را با مزایای ویزای کاری کانادا چه به صورت فردی، چه خانوادگی و چه اقتصادی بیشتر آشنا کنیم تا با توجه به آنها راحتر بتوانید تصمیم گیری کنید که آیا دوست دارید برای کار به کانادا مهاجرت کنید یا خیر؟

در صورتیکه سوالی در رابطه با ویزاهای کاری کشور کانادا دارید می توانید برای راهنمایی و مشورت بیشتر با مشاوران ما از طریق وب سایت visa2go در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به مزایای ویزای کار کانادا

  1. مهمترین شرایط دریافت ویزای کار کانادا چیست؟
    مدرک تحصیلی مورد نیاز حداقل لیسانس، مدرک زبان مورد نیاز حداقل آیلتس 6، شرایط سنی ویزای کار کانادا حداکثر 35 سال و سابقه کار مورد نیاز حداقل 3 سال مرتبط با رشته تحصیلی.
  2. شرایط سنی ویزای کار کانادا چگونه است؟
    شرایط سنی 18 تا 34 سال بیشترین امتیاز یعنی عدد 12 را دارد. بالای 40 سال و زیر 18 سال امتیازی ندارد. درنتیجه برای اخذ این ویزا باید حداکثر سن 35 سال باشید.
  3. برای اخذ ویزای کاری کانادا حداقل چه مدرک تحصیلی باید داشته باشیم؟
    داشتن حداقل مدرک لیسانس، امتیاز خوبی در این بخش به شما می‌دهد.

ارسال دیدگاه

4 − 1 =