ویزای ICT کانادا

مدت زمان اخذ ویزای ICT کانادا

متقاضیانی که تصمیم دارند از طریق مجوز کاری و با دریافت ویزای ict کانادا به […]

متقاضیانی که تصمیم دارند از طریق مجوز کاری و با دریافت ویزای ict کانادا به این کشور سفر کنند برایشان سوال است که بدانند زمان بررسی پرونده آنها جهت صدور ویزا چقدر می باشد. در واقع سوال اصلی این دوستان این است که مدت زمان اخذ ویزای ICT کانادا چقدر است؟ خب، از آنجایی که این نوع ویزای کانادا یکی از شناخته شده ترین ویزاهای کاری است که معاف از  LMIA در میان تمامی برنامه های مهاجرتی می باشد طبیعی است که طرفداران زیادی هم داشته باشد.

موسسه مهاجرتی visa2go تصمیم دارد تا در ایتن مطلب مواردی را در مورد بررسی مجوز کاری کشور کانادا مورد بررسی قرار داده و اطلاعاتی را که مفید می باشد در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد. آنچه که نیاز است درباره این روش مهاجرتی به کشور کانادا بدانید این است که در طی سال های اخیر برنامه انتقال درون شرکتی به یک برنامه محبوب مهاجرت به کانادا تبدیل شده است. این برنامه بخشی از برنامه آی ام پی (IMP) و معاف از LMIA است.

ویزای ICT کانادا چیست؟

برای اطلاع از مدت زمان اخذ ویزای ICT کانادا، نیاز است تا در ابتدا به خوبی با این ویزا و مراحل دریافت و درخواست آن آشنا شوید.

به طور کلی و به زبان ساده باید بگوییم که ویزای ict کانادا در واقع مجوز کاری موقت است که برای آن دسته از افراد واجد شرایط که تصمیم دارند در کشور کانادا کسب و کار خود را روتق داده و شعبه دیگری از کار خود را در این کشور راه اندازی کنند و کارمندان متخصص خود را به این شعبات منتقل کنند داده خواهد شد.

در حقیقت دولت کانادا با ارائه مجوزی تحت عنوان مجوز C12 سعی دارد تا بستر مناسبی را برای کارمندان خارجی فراهم آورد تا راحتر بتوانند وارد خاک کانادا شوند زیرا کارگران خارجی واجد شرایط و با استعداد برای اقتصاد ضروری هستند.

مراحل دریافت ویزای ICT کانادا

ویزای ICT کانادا چیست؟

مراحل اخذ ویزای ICT کانادا

جهت دریافت مجوز ویزای انتقال درون شرکتی کشور کانادا همچون سایر ویزاهای مهاجرتی نیز به طی کردن مراحلی می باشد که ما، در ادامه برایتان شرح داده ایم که برای دریافت ویزای ict کانادا باید چه مراحلی را طی کنید.

این مهم را هرگز فراموش نکنید که این ویزای کانادا تحت برنامه IMP قرار دارد و آن دسته از افرادی که از طریق مجوز C12 برای درخواست این ویزا اقدام می کنند باید دستورالعمل هایی که در ادامه به آنها اشاره شده است را دنبال کنند.

اولین کار این است که شما باید یک شرکت فعال ذر کشور محل زندگی خود داشته باشید و حداقل یک سال از تجارتی که انجام می دهید گذشته باشد تا بتوانید در کانادا به سرمایه گذاری بپردازید.

کار بعدی که باید انجام دهید به ثبت رساندن شرکت مورد نظر در کشور کانادا است. آن دسته از افرادی برای انجام این کار واجد شرایط خواهند بود که برای مجوز کار تحت یک برنامه فدرال، یک شرکت به عنوان والدین، شرکت های وابسته یا یارانه یک شرکت خارجی ثبت نام کنند.

بعد از انجام این دو مرحله، نوبت به این می رسد که شرکت مادر و اختیارت آن بر شعبه ای که در کانادا دائر کرده اید با یکدیگر ارتباط خاصی داشته باشند.

قدم بعدی این است که کارمندان خود را به کانادا بفرستید، یعنی اگر شعبه جدیدی را راه اندازی کرده اید می توانید یک کارمند اجرایی را به این شعبه فرستاده تا در سال اول بر عملیات راه اندازی و نظارت کنند.

مرحله پنجم این است که شما باید شماره استخدامی دریافت کنید. فرم IMM 5802 باید با شماره استخدام یا مجوز معتبر از شعبه راهنمای برنامه مهاجرت ارسال شود.

اقدام بعدی برای اخذ ویزای ICT کانادا پرداخت هزینه انطباق کارفرما است. یعنی در این مرحله کارفرما باید برای استخدام یک کارمند موقت تحت برنامه IMP هزینه انطباق کارفرما را بپردازد.

در مرحله بعدی اگر فرد متقاضی اهل کشوری نیست که کشور کانادا با آن توافقنامه تجارت آزاد داشته باشد باید نشان دهد که سرمایه گذاری آنها در شعبه یا شرکت تابعه کانادایی، سود اقتصادی قابل توجهی برای کانادایی ها خواهد داشت.

بعد از موفقیت آمیز بودن تمام مراحل تا به اینجای کار نوبت به آن خواهد رسید که فرد متقاضی مدرک تحصیلی، سابقه کاری، پیشنهادهای شغلی معتبر و سایر مدارک لازم را ارائه دهد.

ویزای ICT

مراحل اخذ ویزای ICT کانادا

مدت زمان اخذ ویزای ICT کانادا چقدر است؟

با توجه به اطلاعات ارائه شده تا به اینجای کار نوبت آن است که برایتان بگوییم مدت زمان اخذ ویزای ICT کانادا چقدر می باشد؟ خب، باید بگوییم که معمولا این درخواست ها طی 4 الی 12 هفته زمان می برد تا توسط اداره مهاجرت مورد بررسی قرار گرفته و درخواست های افراد متقای تایید یا ریجکت(رد)شود.

عواملی که می توانند بر تایید یا رد درخواست ویزاهای شما تاثیرگذار باشند بسیار زیاد و متفاوت می باشند و همین عوامل هستند که در مدت زمان صدور ویزا نیز تاثیر زیادی می گذارند.

به دلیل مدیریت سریع و تأیید توسط افسر  اداره مهاجرت، درخواست های آنلاین اغلب با سرعت بیشتری رسیدگی می شود. البته لازم به گفتن است که با توجه به کشوری که شما درخواست خود را از آنجا ارسال کرده اید هم دوره بررسی درخواست می تواند تغییر کند.

علت طولانی شدن جواب ويزای کانادا

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم عوامل زیادی هستند که می توانند بر مدت زمان اخذ ویزای کانادا و طولانی شدن جواب درخواست شما تاثیر بگذارند. عواملی که در این بخش به آنها اشاره شده است از جمله مواردی هستند که به صورت مستقیم بر مدت زمان اخذ ویزا تاثیر می گذارند.

  •  کشور محل اقامت متقاضی
  • راحتی بررسی اسناد و اطلاعات توسط IRCC
  • تعداد زیاد درخواست های دریافتی
  • کامل بودن پرونده مهاجرتی متقاضی
  • نیاز آفیسر اداره مهاجرت به مصاحبه با متقاضی
  • مدت زمان صدور ویزا بعد از مدیکال کانادا
جواب ويزای کانادا

علت طولانی شدن جواب ويزای کانادا

در نهایت

آنچه که لازم است در راستای پاسخ به سوال مربوط به مدت زمان اخذ ویزای ICT کانادا بدانید این است که برای دریافت این ویزای کانادایی معمولا نیاز است که افراد متقاضی یک پیشنهاد شغلی یا همان جاب آفر کانادایی را از سوی یک شرکت کانادایی معتبر دریافت کرده باشند که تحت یکی از دسته های مستثنی ا اخذ LMIA قرار می گیرد.

چرا که با در اختیار داشتن این درخواست، اداره مهاجرت کانادا با توجه به درخواست مجوز کار شما و مدارک پشتیبانی لازم از جمله بیزینس پلن ویزای ICT کانادا، پاسپورت، عکس ها و مدارک تحصیلی و کاری شما را دریافت و تصمیم گیری میکند.

سوالات مربوط به مدت زمان اخذ ویزای ICT کانادا

  1. علت طولانی شدن جواب ويزای کانادا چیست؟
    کشور محل اقامت متقاضی، راحتی بررسی اسناد و اطلاعات توسط IRCC، تعداد زیاد درخواست های دریافتی، کامل بودن پرونده مهاجرتی متقاضی، نیاز آفیسر اداره مهاجرت به مصاحبه با متقاضی و مدت زمان صدور ویزا بعد از مدیکال کانادا
  2. اولین کاری که برای اخذ ویزای انتقال درون شرکتی کانادا باید انجام دهیم چیست؟
    اولین کار این است که شما باید یک شرکت فعال ذر کشور محل زندگی خود داشته باشید و حداقل یک سال از تجارتی که انجام می دهید گذشته باشد تا بتوانید در کانادا به سرمایه گذاری بپردازید.
  3. ویزای ICT کانادا تحت چه برنامه ای می باشد؟
    ویزای ICT کانادا تحت برنامه ویزای IMP کانادا، قرار دارد.

ارسال دیدگاه

5 + 1 =