ویزای انتقال درون شرکتی

مدت اعتبار ویزای انتقال درون شرکتی چقدر است؟

همانطور که اطلاع دارید کانادا دارای ویزایی به نام ویزای کار انتقال درون شرکتی است […]

همانطور که اطلاع دارید کانادا دارای ویزایی به نام ویزای کار انتقال درون شرکتی است که به کارگران خارجی که مهارت بالا دارند این اجازه را می‌دهد که به عنوان انتقال دهنده درون شرکتی به طور موقت در کشور کانادا مشغول به کار شوند.  چنانچه یک شرکت بین المللی شعبه‌ای از کسب و کار خود را در داخل کانادا داشته باشد می‌تواند برای انتقال دادن هر یک از کارمندان خود به کشور کانادا درخواست دهد. در مطلب امروز قصد داریم تا در رابطه با ویزای انتقال درون شرکتی کانادا، هزینه‌ها و شرایط و اینکه مدت اعتبار ویزای کار انتقال درون شرکتی چقدر است؟ اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم.

نکات مهم در روش آی سی تی کانادا

برای اینکه بتوانید اقامت دائم کشور کانادا را در روش ict یا همان انتقال درون شرکتی به دست آورید باید بدانید که روش رسیدن به این راه به صورت غیر مستقیم می‌باشد. لازم به ذکر است که این روش با قصد اقامت دائم نیست و مستقیماً به اقامت دائم نیز ختم نخواهد شد.

استفاده از این روش برای همه و با هر شرایطی مناسب نمی‌باشد. شما باید دقت داشته باشید که سرمایه کم در این برنامه ممکن است موجب ریجکتی شما شود. پس توصیه ما این است اگر می‌خواهید از روش آی سی تی کانادا برای اقامت دائم به کشور کانادا استفاده کنید حداقل ۲۵۰ هزار دلار نقدینگی را باید بتوانید ثابت کنید.

لازم به گفتن است که شانس دریافت ویزا در این برنامه که یکی از شاخه‌های imp کانادا به حساب می‌آید اصلاً با ارائه یک بیزینس پلن معمولی بالا نیست. برای افزایش شانس باید برنامه بسیار دقیقی برای توسعه کسب و کار خود در کشور کانادا یا کسب و کاری که نماینده آن در کانادا محسوب می‌شوید با سرمایه کافی را اثبات کنید.

مزایای ویزای کار انتقال درون شرکتی

درخواست ویزای کار انتقال درون شرکتی

مزایای درخواست ویزای کار انتقال درون شرکتی

از آنجایی که انتقال درون شرکتی به کانادا یک راه محبوب برای مهاجرت کارگران بین‌المللی به کانادا می‌باشد بدون شک باید دارای مزیت‌های زیادی باشد که باعث شده کارگران بسیاری ترغیب شوند تا از این راه برای اقامت خود به کشور کانادا استفاده کنند.

اکثریت پروژه های مهاجرتی کانادا نیاز به توضیح منبع مالی متقاضی دارد. روش ict می‌تواند فرصت خوبی برای متقاضیان کارمند باشد زیرا درخواست این ویزا بسیار آسان بوده و زمان زیادی برای تایید آن نیز نیاز نیست.

در شرایطی می‌توانید پس از یک سال برای تبدیل ویزای انتقال درون شرکتی خود به اقامت دائم کشور کانادا نیز اقدام کنید در ادامه به برخی از مزیت‌های درخواست این ویزای کشور کانادا اشاره شده است.

  • عدم وجود محدوده سنی
  • عدم ارائه مدرک زبان
  • روند درخواست سریع
  • تمدید آسان
  • از امتیازات مشابه شهروندان محلی برخوردار می شوید
  • تبدیل ویزای ict به اقامت دائم

مدت اعتبار ویزای انتقال درون شرکتی چقدر است؟

تا به اینجای کار متوجه شدیم که برای دریافت ویزای ict کانادا چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم و استفاده از این برنامه برای مهاجرت به کشور کانادا دارای چه مزیت هایی می باشد.

حال می خواهیم بدانیم که اصلا مدت اعتبار ویزای انتقال درون شرکتی چقدر است؟ و اگر بخواهیم مجوز کار را از طریق انتقال درون شرکتی تمدید کنیم نیاز به ارائه چه مدارکی داریم؟

به طور کلی باید بگوییم که مجوز کار انتقال درون شرکتی کشور کانادا دارای اعتبار یک ساله می باشد. بنابراین زمانی که مدت اعتبار مججوز شما به پایان برسد  بخواهید برای تمدید آن اقدام کنید باید مدارکی را ارائه دهید که به شرح زیر می باشند.

  1. شرکت کانادایی و ایرانی هنوز به یکدیگر وابسته اند و همکاری می کنند.
  2. دفتر جدیدی که برای آن درخواست می دهید، در سال گذشته به ارائه مستمر کالا یا خدمات پرداخته است.
  3. دفتر جدیدی که برای آن درخواست می دهید، نیروی کاری خود را تامین نموده و به یک شرکت رسمی بدل شده است.
چگونگی درخواست ویزای کار انتقال درون شرکتی

مزایای درخواست ویزای کار انتقال درون شرکتی

هزینه های رسیدگی و درخواست ویزای ICT کانادا

برای اینکه بتوانید درخواست استاندارد مجوز کار خود را در کانادا به ثبت برسانید باید هزینه ای معادل  6800 دلار کانادا پرداخت کنید. چناچه کارفرمای کانادایی یک دفتر در کانادا راه اندازی کرد باشد، این هزینه 10800 دلار کانادا است. 800 دلار کانادا برای هر یک از افراد وابسته متقاضی(خانواده) دریافت خواهد شد.

لازم است بدانید که هزینه هایی که در این بخش به آنها اشاره شده است شامل کلیه هزینه های درخواست دولتی، بیومتریک و انطباق کارفرما می شود که هر این هزینه ها جدای از هرگونه هزینه تحویل، پیک، ترجمه اسناد رسمی، وکیل، معاینه پزشکی و گواهی پلیس و غیره می باشد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار انتقال درون شرکتی

  • تأییدیه استخدام فرد متقاضی که ثابت کند او در حال حاضر توسط یک شرکت چند ملیتی در خارج از کانادا استخدام شده است.
  • تأیید اینکه فرد متقاضی به طور مداوم توسط شرکتی در خارج از کانادا، در یک موقعیت تمام وقت مشابه، برای حداقل یک سال استخدام شده است.
  • شرح کلی از موقعیت، سمت و شرایط فرد متقاضی در شرکت مورد نظر.
  • توضیح و مدارکی در مورد دانش تخصصی فرد متقاضی که می تواند برای کانادا دارای فایده باشد.
  • طرح کلی موقعیت شغلی متقاضی در کانادا
  • نشان دادن مدت زمان مورد نظر اقامت؛
  • شرح رابطه بین شرکت در کانادا و شرکت در ایران
ویزای ict کانادا

اعتبار ویزای انتقال درون شرکتی

در نهایت

در این مطلب سعی شده است تا نکاتی درباره استفاده از روش انتقال درون شرکتی، مزایای استفاده از روش ict  برای مهاجرت به کشور کانادا، مدارک مورد نیاز جهت استفاده از این برنامه، هزینه هایی که باید پرداخت کنید و اطلاع درباره این موضوع که مدت اعتبار ویزای انتقال درون شرکتی چقدر است؟ را در اختیار شما دوستانی که تصمیم به مهاجرت کاری به کشور کانادا دارید و می خواهید از این روش که یکی از محبوبترین روش های مهاجرتی می باشد قرار دهیم و راهنمای شما در این امر مهم باشیم.

امید است که مطالب عنوان شده برایتان مفید بوده باشد.

سوالات مربوط به مدت اعتبار ویزای انتقال درون شرکتی چقدر است؟

  1.  شرایط دریافت ویزای کار انتقال درون شرکتی چیست؟
    شما در حال حاضر در یک شرکت بین المللی مشغول به کار هستید و به دنبال ورود به کانادا و کار در یکی از شعبات آن شرکت هستید، شما در حال انتقال به سمتی در ظرفیت دانش اجرایی، مدیریت ارشد یا تخصصی هستید، شما فقط برای یک دوره موقت به کانادا می آیید و شما تمام شرایط مهاجرت را برای ورود موقت به کانادا را رعایت می کنید.
  2.  درخواست ویزای ICT کانادا چه مزیت هایی دارد؟
    عدم وجود محدوده سنی، عدم ارائه مدرک زبان، روند درخواست سریع، تمدید آسان، از امتیازات مشابه شهروندان محلی برخوردار می شوید و تبدیل ویزای ict به اقامت دائم
  3. برای اینکه بتوانید درخواست استاندارد مجوز کار خود را در کانادا به ثبت برسانید چع میزان باید هزینه کنید؟
    برای اینکه بتوانید درخواست استاندارد مجوز کار خود را در کانادا به ثبت برسانید باید هزینه ای معادل  6800 دلار کانادا پرداخت کنید.

ارسال دیدگاه

سه × دو =