ویزای کاری کانادا

صفر تا صد دریافت ویزای کاری کانادا

یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق دریافت ویزای کاری می‌باشد. […]

یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق دریافت ویزای کاری می‌باشد. افراد متقاضی کار در کشور کانادا به طور کلی می توانند از دو روش اصلی دیافت ویزای کار و یا مهاجرت نیرو کار ماهر اقدام کنند. در روش دریافت ویزا شما باید از یک کارفرمای کانادایی جاب آفر یا پیشنهاد شغلی دریافت کنید و به کمک آن برای دریافت ویزای مربوطه اقدام کرده و بعد از مدتی هم اقامت دائم این کشور را بدست آورید. اما برای مهاجرت به عنوان نیروی کار ماهر باید از طریق برنامه‌های اسکیل ورکر که بر اساس فاکتورهای مختلف مثل: سن، تحصیلات، زبان، سابقه کاری و … به شما امتیاز می‌دهند، به صورت مستقیم اقامت کاری دائم در کشور کانادا را بدست خواهید آورد. در مقاله امروز می خواهیم صفر تا صد دریافت ویزای کاری کانادا را برایتان شرح دهیم.

شرایط اخذ ویزای کار کانادا

لازم است قبل از اقدامات لازم برای مهاجرت کاری به کشور کانادا بدانید که، برای دریافت کردن ویزای کاری این کشور بسته به این مسئله که شما قرار است از داخل خود کشور کانادا اقدام کنید یا از خارج کشور شرایطی متفاوتی وجود دارد.

اگر شما دارنده مجوز کار آزاد باشید این امکان در اختیار شما خواهد بود که برای هر کارفرمایی که در کشور کانادا کار می کند به جزء آنهایی که اسامیشان در لیست کارفرماهای غیر مجاز قرار دارد کار کنید.

اما باید نسبت به شرایط کلی که برای دریافت ویزای کار کانادا باید دارا باشید هم اطلاعات به روزی در اختیارتان باشد. به طور کلی شرایط زیر از جمله اصلی ترین فاکتورها جهت ویزای کار کانادا می باشند.

  • به افسر ثابت کنید که پس از پایان مجوز کارتان، کانادا را ترک خواهید کرد.
  • نشان دهید که پول کافی برای مراقبت از خود و اعضای خانواده خود در طول اقامت خود در کانادا و بازگشت به خانه دارید.
  • از قانون اطاعت کنید و سابقه فعالیت مجرمانه نداشته باشید یا سوء پیشینه نداشته باشید.
  • خطری برای امنیت کانادا نباشید.
  • سالم باشید و در صورت نیاز معاینه پزشکی انجام دهید.
  • برنامه ای جهت کار برای کارفرمای فهرست شده با وضعیت “غیر واجد شرایط” در لیست کارفرمایانی که نتوانسته اند شرایط را رعایت کنند، نداشته باشید.
اخذ ویزای کار کانادا

شرایط اخذ ویزای کار کانادا

مدارک لازم برای دریافت ویزا کاری کانادا

حتما مطله هستید که برای دریافت ویزای کار کانادا همچون سایر ویزاها نیاز به ارائه یک سری مدارک دارید که باید آنها را به طور کامل و بدون هیچ کم و کاستی در سایت اداره مهاجرت بارگذاری کنید تا شرایط شما توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار بگیرد.
فراموش نکنید که مدارکی که تهیه می کنید باید قبل از ارائه شدن توسط یک مشاور رسمی اداره مهاجرت یا وکیل مهاجرتی بررسی شود تا از نظر حققوی مشکلی نداشته باشند.

لیست مدارکی که برای دریافت ویزای کار کشور کانادا باید به ساید اداره مهاجرت ارائه دهید به شرح زیر می باشد.

  1. اصل پاسپورت
  2. ارائه شناسنامه به همراه ترجمه
  3. ارائه مدارک تحصیلی به همراه ترجمه
  4. اسناد نشان دهنده تمکن مالی
  5. مدارک زبان انگلیسی یا فرانسوی
  6. مدارک سوابق کاری اعم از بیمه و یا قرارداد کاری یا فیش حقوقی
  7. نامه عدم سوء پیشینه
  8. تست های پزشکی
هزینه دریافت ویزا کاری کانادا

مدارک لازم برای دریافت ویزا کاری کانادا

انواع ویزای کار در کانادا

شما تصمیم دارید تا برای کار کردن به کشور کانادا مهاجرت کنید؟ آیا با شرایط دریافت ویزای کانادا، مراحلی که باید طی کنید، مدارک و اینکه اصلا نیاز به دریافت کدامیک از انواع ویزاهای کاری کانادا دارید آشنا هستید؟
برای اینکه بدانید چگونه می توانید ویزای کاری کانادا را دریافت کنید باید بدانید که برای انجام این کار ویزاهای مختلفی وجود دارند که شما باید با توجه به آنها بهترین ویزا را که متناسب با شرایط شما می باشد انتخاب کنید.

در ادامه اشاره مختصری به انواع ویزای کاری کانادا شده است.

  • ویزای کار پس از تحصیل
  • ویزای کار همسر دانشجو
  • ویزای اسکیل ورکر
  • ویزای جاب آفر
  • ویزای کار از طریق برنامه های استانی
  • ویزای ict کانادا
آشنایی با انواع ویزای کار در کانادا

انواع ویزای کار در کانادا

شرایط سنی ویزای کار کانادا

یکی از دغدغه ها و مسائلی که برای متقاضیان کار در کشور کانادا به وجود می آید اطلاع از شرایط سنی برای دریافت انواع ویزای کار این کشور می باشد.
خب، به طور کلی باید بگوییم که برای کار کردن در کشور کانادا شما به عنوان فرد متقاضی باید امتیازهایی را کسب کنید که شرایط سنی هم یکی از همان امتیازها می باشد.
بهترین شرایط سنی برای دریافت کردن ویزای کار کشور کانادا 18 سال الی 40 سال می باشد زیرا متقاضی در این بازه سنی، تجربه و توان جسمی لازم برای انجام کار را خواهد داشت.
اما، اگر فرد متقاضی ویزای کار کشور کانادا سنش از سنین اعلام شده بیشتر باشد باز هم این امکان را دارد که برای کار در این کشور اقدام کند فقط باید شرایط و معیارهای دیگر را داشته باشد که این فاکتورها شامل: مدرک تحصیلی، تجربه و سابقه کاری، وضعیت تعهل و داشتن پیشنهاد کاری و … می باشند.
ویزای کار کانادا

شرایط سنی ویزای کار کانادا

در نهایت

با در نظر گرفتن این مسئله که نیاز کشور کانادا به نیروی کار متخصص بسیار زیاد است، بنابراین فرصت خوبی برای افراد تحصیل کرده است که با مهارت های ویژه ای که دارند اقدامات مربوط به مهاجرت خود را انجام دهند.

در این مقاله صفر تا صد دریافت ویزای کانادا را که شامل: شرایط دریافت، مراحل، مدارک مورد نیاز، انواع ویزای کاری و شرایط سنی که برای این منظور دارای اهمیت زیاد می باشد را در اختیارتان قرار دادیم.

به عنوان حُسن ختام باید بگوییم که، افراد متقاضی دریافت انواع ویزای کار کشور کانادا باید شرایط ویزای کار کانادا را داشته باشند که مدرک تحصیلی، سابقه کار مرتبط و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه را داشته باشند تا بتوانند با آسودگی خاطر مراحل مربوط به اخذ ویزای کاری را با موفقیت پشت سر بگذارند.

سوالات مربوط به صفر تا صد دریافت ویزای کاری کانادا

  1. مدارک لازم برای دریافت ویزا کاری کانادا چیست؟
    اصل پاسپورت، ارائه شناسنامه به همراه ترجمه، ارائه مدارک تحصیلی به همراه ترجمه، اسناد نشان دهنده تمکن مالی، مدارک زبان انگلیسی یا فرانسوی، مدارک سوابق کاری اعم از بیمه و یا قرارداد کاری یا فیش حقوقی، نامه عدم سوء پیشینه و تست های پزشکی.
  2. شرایط سنی ویزای کار کانادا به چه صورت است؟
    بهترین شرایط سنی برای دریافت کردن ویزای کار کشور کانادا 18 سال الی 40 سال می باشد زیرا متقاضی در این بازه سنی، تجربه و توان جسمی لازم برای انجام کار را خواهد داشت.
  3. انواع ویزای کار در کانادا کدامند؟
    ویزای کار پس از تحصیل، ویزای کار همسر دانشجو، ویزای اسکیل ورکر، ویزای جاب آفر، ویزای کار از طریق برنامه های استانی و ویزای ict کانادا

ارسال دیدگاه

سه × پنج =