معرفی شغل های پردرآمد در کانادا

شغل های پردرآمد در کانادا

اگر تصمیم دارید که برای رندگی و یا کار به کشور کانادا مهاجرت کنید بد […]

اگر تصمیم دارید که برای رندگی و یا کار به کشور کانادا مهاجرت کنید بد نیست بدانید که در این کشور کدامیک از مشاغل هستند که درآمد خوبی دارند و با لیست شغل‌ های پردرآمد کانادا آشنا شوید. هر ساله تعداد بسیار زیادی از شهروندان ایرانی به کانادا مهاجرت می کنند و هر یک اهداف مختلفی برای مهاجرت خود دارند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید با مهاجرت کردن می توانید بهتر زندگی کنید و به آنچه می خواهید دست پیدا کنید لازم است قبل از اقدام به این کار جوانب آنرا بررسی کرده تا بهتر در این زمینه تصمیم گیری کنید.

معرفی شغل های پردرآمد کانادا

برای مهاجرت به کشور کانادا باید بدانید که اطلاع پیدا کردن از شغل هایی پردرآمد این کشور از دو جنبه دارای مزیت می باشد. اول از همه اینکه اگر مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های کانادا باشید با اطلاع از فهرست مشاغل می توانید متناسب با علاقه خود رشته تحصیلی را انتخاب کنید و با فارغ التحصیل شدن، به سمت بازار کار پویا و پر درآمد کانادا حرکت کنید.

مزیت دوم این است که شما یک فرد شاغل و متخصص در کشور خودتان هستید که با کسب اطلاع از مشاغل پردرآمد کانادا و تحقیقات بیشتر در این زمینه در صورت تمایل می توانید اقدامات مربوط به مهاجرت خود را راحتر انجامن دهید.

در ادامه به چند مورد از مشاغلی که در کشور کانادا درآمد خوبی دارند اشاره کرده و کمی درباره آنها صحبت شده است.

مهاجرت کاری به کانادا

کار در کانادا

متخصص قلب و عروق

اولین شغل از شغل های پردرآمد کانادا، متخصص قلب و عروق است که به طور تقریبی میانگین در آمد حقوق ملی آن برابر با 319.809 هزار دلار کانادا در سال است.

چنانچه شما در کشور خودتان یک متخصص کاردیولوژیست هستید برای مهاجرت کاری به کشور کانادا باید شرایطی داشته باشید.  مثلا اینکه شما باید دارای مدرک تخصصی پزشکی معتبر باشید و با فارغ‎‌التحصیلی در این رشته.

همچنین، شما باید دوره ای را تحت عنوان دوره‌های رزیدنتی تخصصی در زمینه مسائل قلب و سیستم قلبی عروقی را برای چهار تا پنج سال کامل کرده و بگذرانید.

متخصص بیهوشی

یکی دیگر از شغل های پردرآمد در کشور کانادا متخصص بیهوشی است که در این کشور میانگین حقوق سالانه این افراد چیزی حدود 316.623 هزار دلار کانادا است.

این افراد که دوره تخصصی مدیکال را گذرانده باید بعد از آن به مدت 5 سال دوره رزیدنتی تخصص بیهوشی را سپری کنند. در ضمن افرادی که این تخصص را در کشور خود دارند و از این طریق می خواهند برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند باید به طور کلی دوره آموزشی این تخصص پزشکی را که شامل تحصیل و تحقیق در حوزه مغز، قلب، ریه، کلیه و کبد می‌شود نیز بگذرانند.

روانپزشک

اگر تخصص شما در رشته روانپزشکی است و در کشور خودتان یک متخصص در این رشته می باشید بد نیست بدانید که این افراد در کشور کانادا میانگین درآمد سالانه ای که بدست می آورند در حدود 263.847 هزار دلار است.

پس برای اینکه در کانادا به یک روانپزشک متخصص تبدیل شوید باید مدرک تخصصی این رشته را از یک دانشگاه معتبر دریافت کرده باشید. بد نیست بدانید که بازه زمانی آموزشی رزیدنتی متخصصان روانپزشک به تمرکز بر روی سلامت ذهن و بیماری‌های ذهنی سپری می‌شود.

این مهم را باید در نظر داشته باشید که اگر دوره آموشی تخصصی خود را در خارج از کشور کانادا گذرانده و مدرک دریافت کرده باشید ممکن است که بعد از ارزیابی مدارک، نیاز به گذراندن دوره های مجزا و تکمیلی در این کشور داشته و مجوزهای لازم برای فعالیت در این حوزه را در کشور کانادا دریافت کنید.

ویزای کاری کانادا

متخصص قلب و عروق شغل پردرآمد کانادا

پزشک

از دیگر مشاغل پردرآمد کانادا، پزشکی است که به طور میانگین در آمد سالانه این افراد 256.285 هزار دلار در سال خواهد بود. برای مهاجرت در این حوزه شغلی شما ملزم به دریافت مدرک تخصصی پزشکی از یک دانشگاه معتبر و قابل ارزیابی در کانادا هستید

زمانیکه موفق به دریافت این مدرک تحصیلی تخصصی شدید، باید مطابق با محل کار آینده خود، دوره آموزشی و تکمیلی رزیدنتی را بگذرانید.

پزشک داروساز

اغلب مشاغلی که در رشته پزشکی در کشور کانادا فعالیت دارند از موقعیت اجتماعی و درآمدی بسیار خوبی برخوردار بوده و شرایط بسیار ایده آلی را برای فرد ایجاد می‌کنند.

افرادی که در رشته داروسازی فعالیت دارند در کشور کانادا درآمدی برابر با 101.459 هزار دلار در سال دارند. اگر تمایل به فعالیت در این رشته پزشکی در کشور کانادا را دارید نیاز به مدرک دانشگاهی داروسازی دارید و باید بعد از فارغ‌التحصیلی تحت آموزش رسمی یک داروساز معتبر دیگر قرار بگیرید.

معاون اجرایی کسب و کار

این شغل یکی دیگر از مشاغل پردرآمد در کشور کانادا است که میانگین درآمد سالانه 141.471 هزار دلار در کشور کانادا است. برای اینکه بتوانید در کشور کانادا به عنوات معاون اجرایی کسب و کار فعالیت داشته باشید باید براساس نوع صنعتی که قصد فعالیت در آن را دارید متغیر بوده و ثابت نیست.

مدیر مهندسی نرم افزار

آخرین مورد از مشاغل پردرآمد کشور کانادا که در این بخش می خواهیم به شما معرفی کنیم، مدیر مهندسی نرم افزار است که از میانگین حقوقی 133.510 هزار دلار برخوردار است.

برای واجد شرایط شدن در این شغل نیاز به مدرک دانشگاهی در زمینه تحلیل سیستم، مدیریت بازاریابی، علوم کامپیوتری، مهندسی و یا مدارک مرتبط دیگر خواهید داشت.

لیست شغل های پردرآمد کانادا

انتخاب شغل های پردرآمد کانادا

در نهایت

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعاتی درباره شغل های پردرآمد کانادا را در اختیارتان قرار دهیم تا برای مهاجرت کاری به این کشور بهتر و راحتر بتوانید تصمیم گیری کنید و با علایقی که دارید شغل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

یکی از بهترین راه های مهاجرت به کشور کانادا دریافت ویزای ict کانادا است که برای کسب اطلاع درباره این ویزای مهاجرتی می توانید با ما از طریق وب سایت visa2go.org در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به شغل های پردرآمد در کانادا

  1. شغل های پردرآمد کانادا کدامند؟
    متخصص قلب و عروق، متخصص بیهوشی، روانپزشک، پزشک، پزشک داروساز، معاون اجرایی کسب و کار و مدیر مهندسی نرم افزار
  2. برای فعالیت در شغل پزشکی داروسازی باید چه شرایطی داشت؟
    اگر تمایل به فعالیت در این رشته پزشکی در کشور کانادا را دارید نیاز به مدرک دانشگاهی داروسازی دارید و باید بعد از فارغ‌التحصیلی تحت آموزش رسمی یک داروساز معتبر دیگر قرار بگیرید.
  3. مزیت شغل های پردرآمد کانادا چیست؟
    اگر مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های کانادا باشید با اطلاع از فهرست مشاغل می توانید متناسب با علاقه خود رشته تحصیلی را انتخاب کنید و با فارغ التحصیل شدن، به سمت بازار کار پویا و پر درآمد کانادا حرکت کنید.

ارسال دیدگاه

3 × پنج =