ویزای تحصیلی انگلیس

شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس

کشور انگلستان به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته اروپا در جهان شناخته شده است که […]

کشور انگلستان به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته اروپا در جهان شناخته شده است که موقعیت بسیار خوبی را برای متقاضیان ادامه تحصیل در این کشور فراهم آورده است. وجود دانشگاه های معتبر که هر کدام توانسته اند یک رتبه جهانی بدست آورند باعث شده تا سالانه افراد بسیار زیادی در صدد دریافت ویزای تحصیلی این کشور برآیند تا بتوانند به درجات عالی تحصیلی دست پیدا کنند. اما، مهاجرت تحصیلی به انگلیس نیز همچون سایر کشورهای پیشرفته اروپایی شرایط و قوانین خاص خود را دارد که باید قبل از هر اقدامی نسبت به آنها مطلع باشید. مثلا برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور اطلاع از شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد.

شرایط تحصیل در مدارس انگلیس

برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس علاوه بر اطلاع از شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس، آنچه که نباید فراموش کنید شرایط تحصیل در مدارس و دانشگاه های این کشور می باشد.

باید بدانید که شرایط وضع شده توسط دولت انگلیس برای تحصیل در مدارس و دانشگاه خاص و ویژه همین کشور می باشد و در این زمینه دولت انگلیس قوانین خاصی را نیز وضع کرده است که متقاضیان مهاجرت تحصیلی باید آنها را رعایت کنند.

کیفیت بالا و سطح عالی آموزش در تمام مقاطع در این کشور می‌تواند آینده شغلی افراد را به بهترین روش رقم بزند.

مدارس کشور انگلیس در دو مقطه ابتدایی و دبیرستان می باشد که برای ورود به دبیرستان می بایست دوره ابتدایی را تمام کرده و مدرک پایانی آن را دریافت کرده باشید. فراموش نکنید که برای ورود به دبیرستان های درجه یک در انگلیس شرط معدل حرف اول را می زند.

تحصیل در مدارس دولتی کشور انگلیس برای دانش آموزان بومی به صورت رایگان می باشد و دانش آموزان بین المللی باید مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنند.

برای تحصیل در مدارس خصوصی و غیر دولتی انگلیس نیز باید شهریه پرداخت کنید و بودجه مدرسه از این طریق تامین می شود. این هزینه نسبت به مدارس دولتی بیشتر است، اما تعداد دانش آموزان در هر کلاس کمتر می‌باشد.

شرایط تحصیل در مدارس انگلیس

تحصیل در مدارس انگلیس

شرایط تحصیل در کالج های انگلیس

اما اگر تصمیم شما از مهاجرت تحصیلی به انگلیس و دریافت ویزای تحصیلی انگلیس تضمینی، رفتن به کالج های این کشور می باشد باید بگوییم که یکی از مهمترین شرایط، اخذ ویزا است که شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس نقش به سزایی در دریافت آن دارد.

بهترین کالج های انگلیس که در شهرهایی همچون: لندن، آکسفورد، بیرمنگام و غیره بنا شده اند گزینه هایی هستند که بدون شک متقاضیان تحصیل در انگلیس علاقه زیادی به آنها دارند زیرا که در این کالج ها می توانید از امکانات آموزشی و رفاهی عالی بهره‌مند شوید.

کالج های معرفی شده، از اعتبار بالایی در کل جهان برخوردار می باشند و این تضمین را به شما می دهند که بعد از تحصیل بتوانید در آینده شغل مطمئنی داشته باشید.

مدارک فارغ التحصیلی این کالج ها تضمین کننده سواد و علم شما می باشد و در انتخاب شغل بسیار اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که، برخی از این کالج ها گران قیمت و برخی دیگر ارزان هستند.

ینابراین، با توجه به وضعیت مالی خود می توانید در کالج دلخواهتان تحصیل کنید.

شرایط تحصیل در کالج های انگلیس

تحصیل در کالج های انگلیس

شرایط تحصیل در دانشگاه های انگلیس

بعد از اطلاع از شرایط تحصیل در مدارس و کالج های انگلیس، نوبت به شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور می رسد. چنانچه شما شرط لازم برای دریافت ویزای تحصیلی انگلیس را داشته باشید می توانید برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف در دانشگاه‌ های این کشور ادامه تحصیل دهید.

این مهم را نیز باید در نظر داشته باشید که شرایط و ظرفیت پذیرش هر دانشگاه با مرکز دیگر تفاوت دارد، بنابراین، قبل از اینکه رشته خود را انتخاب کنید درباره گنجایش آن رشته در دانشگاه مورد نظرتان اطمینان بدست آورید.

از اینها گذشته، تسلط به زبان انگلیسی و داشتن مدرک معتبر زبان هم شرط دیگر برای تحصیل در دانشگاهای این کشور است. پس، قبل از هر اقدامی برای مهاجرت تحصیلی زبان خود را تقویت کنید.

از تمکن مالی مناسب هم نباید غافل شوید زیرا که شرط دیگری است که تاثیر بسیار زیادی در اخذ ویزای تحصیلی شما دارد. شما باید از نظر مالی در سطحی باشید که بتوانید از پس هزینه های خود در انگلیس برآیید.

شرایط سنی برای تحصیل در دانشگاه های انگلیس برای دوره کارشناسی ۲۱ سال و برای کارشناسی ارشد ۲۵ و برای دکتری محدودیت سنی وجود ندارد.

شرایط تحصیل در دانشگاه های انگلیس

تحصیل در دانشگاه های انگلیس

شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس چگونه است؟

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم کشور انگلستان برای مهاجرت تحصیلی افراد متقاضی قوانین خاصی را صادر کرده است. با توجه به قوانین صادر شده توسط دولت انگلیس، علاقمندان به مهاجرت تحصیلی به انگلیس لازم است تا از شرایط سنی تحصیل در این کشور اطلاعات کافی داشته باشند تا در مراحل بعدی مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

این افراد نی بایست برای ورود به هر مقطع تحصیلی دارای شرایط سنی لازم باشند. مثلا: برای تحصیل در دانشگاه های انگلیس، فرد جهت دریافت ویزا باید حداقل 18 سال داشته باشد.

آنچه که در این مورد بسیار مهم است رعایت کردن شرایط دانشگاه و رشته مدنظر از نظر سن افراد است. البته لازم به گفتن است که برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس حداکثر سنی در نظر گرفته نشده است. اما متقاضیانی که سن آنها بین 18 تا 15 سال می باشد شانس بیشتری برای دریافت ویزای تحصیلی انگلیس خواهند داشت.

مزایا تحصیل در انگلیس

تا به اینجای کار با شرایط تحصیل در مدارس، کالج ها و دانشگاه های انگلیس آشنا شده و متوجه شدید که شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس به چه صورت می باشد. حال بد نیست بدانید که اصلا تحصیل در انگلیس دارای چه مزیت هایی می باشد که باعث شده هرساله بر تعداد متقاضیان درخواست دهنده ویزای تحصیلی این کشور افزوده شود.

از جمله مزایای مهاجرت تحصیلی به انگلیس میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • متدهای اموزشی پیشرفته
  • پیشرفت زبان انگلیسی حین تحصیل
  • مدرک فارغ التحصیلی معتبر
  • کمک به اخذ ویزانی انگلستان
  • دسترسی به امکانات پیشرفته
  • تقویت مهارت های اجتماعی
  • اشنایی با فرهنگ ها و ادیان مختلف
شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس

مزایا تحصیل در انگلیس

در نهایت
اگر شما از جمله افراد علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به انگلیس هستید و می خواهید ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنید اما شرایط سنی لازم را برای انجام این کار ندارید اصلا نباید نگران باشید زیرا که راهکارهای مختلفی وجود دارد که می تواند مشکل شما را جل کند. مثلا: اگر شما مشکل سربازی دارید با ارائه دادن کارت پایان خدمت خود می توانید افسر پرونده را قانع کنید و یا اگر در طول این مدت مشغول به کار بوده اید می توانید مدرکی مبنی بر شاغل بودنتان ارائه دهید.
برای اطلاع از راهکارهای مناسب جهت دریافت ویزای تحصیلی انگلیس با مشاوران و کارشناسان موسسه مهاجرتی visa2go در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس

  1. تحصیل در انگلیس چه مزیت هایی دارد؟
    متدهای اموزشی پیشرفته، پیشرفت زبان انگلیسی حین تحصیل، مدرک فارغ التحصیلی معتبر، کمک به اخذ ویزانی انگلستان، دسترسی به امکانات پیشرفته، تقویت مهارت های اجتماعی و اشنایی با فرهنگ ها و ادیان مختلف
  2. مدت زمان صدور ویزای تحصیلی انگلیس چقدر است؟
    مدت زمان صدور ویزای تحصیلی انگلیس بسته به کشوری که از آن برای ویزا اقدام می‌کنید متفاوت خواهد بود.
  3. شرایط تحصیل در کالج های انگلیس چیست؟
    یکی از مهمترین شرایط، اخذ ویزا است که شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس نقش به سزایی در دریافت آن دارد.

ارسال دیدگاه

12 − 6 =