ویزای تحصیلی انگلیس

شرایط تمدید ویزای تحصیلی انگلیس

انگلستان از چند کشور برتر تحصیلی در دنیا به حساب می‌آید، که در حدود ۱۶ […]

انگلستان از چند کشور برتر تحصیلی در دنیا به حساب می‌آید، که در حدود ۱۶ دانشگاه آن در رتبه‌بندی جهانی دانشگاهی QS در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر در دنیا قرار گرفته است. تحصیل در انگلستان مزایای بسیار زیادی دارد که از مهمترین آن می‌توان به کیفیت آموزش عالی بالا و اعطای مدرک معتبر و فرصت‌های شغلی پس از فارغ التحصیلی اشاره داشت. یکی از سوال‌هایی که در ذهن دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در انگلستان ایجاد می‌شود این است که شرایط تمدید ویزای تحصیلی انگلستان چگونه است؟

در این مقاله می‌خواهیم به شرایط تمدید ویزای تحصیلی انگلیس بپردازیم. پس اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید همراه ما باشید.

تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

برای تمدید ویزای تحصیلی انگلستان باید شرایط مختلفی را داشته باشید. از مهمترین شرایط تمدید ویزای تحصیلی انگلیس، می‌توان به این مورد اشاره داشت که؛ باید دانشجوی تمام وقت در دانشگاه مجاز بریتانیا باشید. البته باید پیشرفت تحصیلی در خور توجهی نیز داشته باشید.

به طور کلی اگر حداقل ۷۵ درصد واحدهای درسی خود را با نمرات خوب گذرانیده‌اید و بیش از مدت مجاز تحصیل خود، غیبت نداشته‌اید و توانایی مالی ادامه تحصیل را دارید نگران تمدید ویزای تحصیلی انگلستان نباشید.

فقط باید مدارک لازم را جهت تمدید ویزا ارائه دهید. در ادامه به مدارک لازم برای تمدید ویزای تحصیلی انگلستان اشاره می کنیم.

دریافت ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای تحصیلی انگلستان

مدارک لازم برای تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

برای تمدید  ویزای تحصیلی انگلستان لازم است که مدارکی چون افتتاح مدرک، افتتاح حساب بانکی، گواهی دریافت بورسیه و یا حمایت مالی والدین را ارائه نمایید.

قابل ذکر است که مدارک مهم دیگر برای تمدید ویزای تحصیلی بریتانیا، بیمه درمانی معتبر و محل اقامت مناسب می‌باشد.

در نهایت جهت درخواست تمدید ویزا باید در حدود ۳ ماه قبل از اتمام اعتبار ویزای فعلی شما اقدام شود. پس اگر شرایط تحصیلی و مالی مناسبی را دارید و مدارک لازم را می‌توانید ارائه دهید،  احتمال تمدید ویزای تحصیلی شما در کشور بریتانیا بسیار بالا است و اصلاً نگران این موضوع نباشید.

برای دریافت آخرین شرایط و اطلاعات کامل‌تر باید با دانشگاه و اداره مهاجرت در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

زمان اعتبار ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای تحصیلی معمولاً تا چهار ماه پس از پایان یافتن دوره تحصیلی اعتبار دارد.

اعتبار ویزای تحصیلی در کشور انگلستان به مدت دوره در رشته تحصیلی نیز وابسته بوده که این زمان برای دوره‌های کارشناسی ۵ سال، برای دیپلم ۲ سال و برای دوره‌های مدارس ۶ سال می‌باشد.

اعتبار ویزای تحصیلی انگلیس برای دوره کارشناسی ارشد و دکترا نیز، دو سال است.

 تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

مدارک لازم برای تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

موارد مهم در تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

  • اگر قصد دارید تحصیل خود را در کشور بریتانیا ادامه دهید، می‌توانید ویزای دانشجویی و یا دانش آموزی را تمدید کنید.
  • شما نمی‌توانید هیچ کدام از ویزای تحصیلی کوتاه مدت را تمدید کنید
  • اگر دوره تحصیلات تکمیلی و یا کارشناسی ارشد را به پایان رسانیده‌اید و می‌خواهید برای کار تا دو سال در کشور انگلستان بمانید برای اخذ ویزای فارغ التحصیلی اقدام نموده و ویزای خود را تغییر دهید.
  • پس از پایان یافتن تحصیلات عالی در دانشگاه‌های انگلستان می‌توانید به مدت ۲ سال در جستجوی کار باشید که ویزای تحصیلی خود را به ویزای فارغ التحصیلی تغییر دهید. بعد از آنکه شغل مناسبی را پیدا کردید برای گرفتن ویزای کاری در کشور بریتانیا اقدام نمایید
  • برای تمدید ویزای تحصیلی خود باید در کشور انگلستان حضور داشته باشید

هزینه تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

متقاضیان و دانشجویان عزیز برای تمدید ویزای تحصیلی انگلیس تضمینی باید قبل از انقضای ویزای فعلی خود باید درخواست آنلاین خود را تکمیل نمایند.

معمولاً در حدود ۴۸۰ پوند برای تمدید ویزای تحصیلی مورد نیاز است. البته باید هزینه‌های مربوط به امور بهداشت مهاجرت به انگلستان را نیز در نظر داشته باشید. مبلغی هم برای تایید اطلاعات بیومتریک نیاز می‌باشد که در حدود ۲۵ پوند می‌باشد.

اما برای اطلاعات به روز و جامع درباره هزینه درخواست تمدید ویزای تحصیلی در انگلستان موسسات مهاجرتی معتبر تماس بگیرید و به کمک مشاوران با تجربه و حرفه‌ای به پاسخ سوالات خود برسید.

ویزای تحصیلی انگلیس تضمینی

هزینه تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

درخواست آنلاین برای تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

اگر تصمیم گرفته‌اید که به صورت آنلاین درخواست تمدید ویزای خود را انجام دهید باید مراحلی مانند تکمیل پرسشنامه، ایجاد کد چک لیست شخصی ثبت نام برای حساب و دریافت فرم‌های درخواست و اسناد پشتیبانی را طی نمایید.

بعد از پر کردن فرم‌ها و امضای آنها، پرینت و اسکن فراموش نشود. در ادامه باید مدارک را به همراه تمام فایل‌های پشتیبانی مورد نیاز در حساب خود آپلود نمایید. در نظر داشته باشید که برای پرداخت آنلاین هزینه حتماً از کارت اعتباری استفاده شود.

با روش آنلاین، زمان پردازش درخواست تمدید ویزا سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

مدارک لازم برای تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

همراه ما باشید تا در ادامه به مدارک لازم برای تمدید مجوز تحصیلی در کشور بریتانیا اشاره ‌کنیم.

  • فرم درخواست

درخواست تغییر شرایط تمدید اقامت یا ادامه تحصیل در انگلستان است.

  • فایل نامبر UCI

اگر در گذشته مجوز تحصیل و کار داشته باشید ارائه UCI لازم می‌باشد.

سند

  • پاسپورت معتبر

اگر پاسپورت شما رو به اتمام است، ۶ ماه قبل آن را تمدید نمایید

  • حمایت مالی

باید صورتحساب بانکی، پیشنویس بانکی یا دیگر مدارک را ارائه دهید که نشان دهنده پول کافی برای تحصیل و زندگی در انگلستان است.

  • فرم ثبت نام

فرم اثبات ثبت نام نامه‌ای بنا بر تایید ثبت نام و تاریخ پیش بینی فارغ التحصیلی ارائه می‌گردد و مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل می‌باشد.

  • معاینه پزشکی
  • توضیح نامه

در برخی موارد ممکن است که به نامه توضیحی و یا پشتیبانی اضافی از دانشکده خود نیاز داشته باشید که باید ضمیمه مدارک برای تمدید ویزا شود.

تایید تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

قبل از تایید درخواست شما افسر مربوطه مشخص می‌کند که آیا شما با شرایط مجوز تحصیلی خود مطابقت دارید یا خیر؟ اگر که افسر برای تایید این موضوع بیشتری نیاز داشته باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود و باید قبل از پایان مهلت پاسخ داده و مدارک را ارائه دهید. اگر این زمان به پایان برسد درخواست شما رد خواهد شد. پس حتماً به موضوع زمان در پاسخ دهی به ایمیل‌ها اهمیت دهید.

بعد از تایید درخواست شما یک نامه در ایمیل خود دریافت می‌کنید. ویزای تحصیلی شما به آدرس پستی بریتانیایی شما ارسال می‌گردد. پس از دریافت مجوز تمدید تحصیل خود می‌توانید برای ویزای اقامت موقت جدید جدید برای سفر به خارج از کشور درخواست نمایید.

تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

درخواست آنلاین برای تمدید ویزای تحصیلی انگلستان

در نهایت

اگر ویزای تحصیلی انگلیس قبل از اتمام دوره تحصیلی تان به اتمام برسد، باید برای دریافت یک مجوز جدید درخواست دهید. حتماً شما باید در انگلستان زندگی کنید تا واجد شرایط تمدید ویزای تحصیلی خود باشید.

برای آنکه به موقع برای درخواست تمدید ویزای تحصیلی اقدام کنید، حتما تاریخ انقضای مجوز تحصیل خود را بدانید.

برای کسب اطلاعات کامل‌تر، بیشتر و به روز با تیم مشاوران ما در تماس باشید. اگر علاقه مند هستید، می‌توانید همینجا نظرات و سوالات خود را در ارتباط با تمدید ویزای تحصیلی انگلستان با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات مربوط به شرایط تمدید ویزای تحصیلی انگلیس

  1. چه موقع برای درخواست تمدید ویزای تحصیلی انگلستان اقدام کنیم؟
    برای تمدید ویزای تحصیلی خود باید تاریخ انقضای مجوز تحصیل خود را بدانید و این وظیفه شماست.
  2. به دست آوردن گواهی تمکن مالی برای تمدید ویزای تحصیلی از چه مواردی نتیجه می‌شود؟
    تمکن مالی از مواردی چون نامه رسمی حمایت مالی، وجوه نقدی در بانک فعلی یا پس‌انداز و نامه وام مشخص می‌شود.
  3. برای درخواست تمدید ویزای تحصیلی چه باید کرد؟
    از مهمترین مواردی که برای تمدید ویزای تحصیلی انگلستان باید در نظر داشته باشید این است که در زمان درخواست در این کشور حضور داشته باشید و مجدداً مدارک را به سفارت ارائه دهید و هزینه‌های لازم را پرداخت کنید.

ارسال دیدگاه

15 − 10 =