سرمایه‌گذاری در کانادا

روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا

از جمله اقداماتی که می‌توانید برای اقامت در کشور کانادا انجام دهید سرمایه‌گذاری می‌باشد از […]

از جمله اقداماتی که می‌توانید برای اقامت در کشور کانادا انجام دهید سرمایه‌گذاری می‌باشد از این طریق شما می‌توانید برای همیشه به این کشور مهاجرت کنید. بنابراین اگر تصمیم گرفتید که اقامت کانادا را از طریق سرمایه‌گذاری داشته باشید باید با روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا آشنا بوده و به خوبی نسبت به قوانین این کشور در این رابطه اطلاعات داشته باشید.

دولت کانادا این امکانات را فراهم کرده است تا از طریق برنامه‌های مهاجرت تجاری و سرمایه‌گذاری و همچنین کارآفرینی افرادی را که توانایی قابل توجهی برای کمک به اقتصاد و توسعه اقتصادی بازار کانادا دارند را جذب نماید.

نحوه سرمایه‌گذاری در کشور کانادا

برای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا روش‌های مختلفی وجود دارد در این مطلب می‌خواهیم به اختصار به مهم‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا اشاره کرده و اطلاعات مختصری را در رابطه با هر یک از این روش‌های سرمایه‌گذاری شرح دهیم.

  • سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی
  • سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی
  • سرمایه‌گذاری از طریق برنامه استارت آپ
  • سرمایه‌گذاری از طریق خرید بیزینس یا ثبت شرکت
بهترین راه سرمایه‌گذاری در کانادا

سرمایه‌گذاری در کانادا

سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی

اولین روش سرمایه‌گذاری در کشور کانادا، سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی است برای این منظور استان‌های کانادا در برنامه‌های مهاجرت استانی خود انواع گروه‌های کارآفرینی را ارائه داده‌اند که سرمایه‌گذاری از طریق این گروه‌ها می‌تواند منجر به این مسئله شود که شما کسب و کار خود را به صورت انحصاری در استان خاص کشور کانادا راه‌اندازی کنید.

مزایا کارآفرینی در کانادا

  1. توسعه کسب و کار در محیط اقتصادی فعال
  2. ساده بودن قوانین استانی و فدرال برای راه اندازی کسب و کارها
  3. حمایت دولت کانادا از طرح‌های نوآورانه
  4. اخذ اقامت دائم برای اعضای خانواده
  5. عدم نیاز به مهارت بالای زبان

سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی

در رابطه با روش سرمایه‌گذاری از طریق خود اشتغالی در کشور کانادا باید بگوییم که دولت فدرال کانادا و همچنین دولت استانی کبک در این کشور برای آن دسته از افرادی که تصمیم به خود اشتغالی در حوزه‌های مختلفی همچون: صنعت، کشاورزی، ورزش و هنر دارند یک برنامه خود اشتغالی ارائه کرده است.

از جمله شرایطی که در رابطه با مهاجرت خود اشتغالی به کانادا باید دارا باشید عبارتند از:

  • سابقه کار مرتبط
  • تمایل به خود اشتغال ماندن در کانادا
  • داشتن تمایل و توانایی در جهت کمک ویژه به فعالیت تجاری خاصی در کانادا

روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق برنامه استارت آپ

اما سرمایه‌گذاری از طریق برنامه استارت آپ در کانادا به چه صورت می‌باشد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که برنامه استارت آپ کانادا برای آن دسته از کارآفرینانی است که پتانسیل ایجاد شرکت نوآورانه را داشته باشند و بتوانند در مقیاس جهانی رقابت کرده و ایجاد شغل کنند.

چنانچه تصمیم به مهاجرت کشور کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استارت آپ دارید باید دارای ۵ شرط مهم باشید که در ادامه با آنها اشاره کردیم.

  1. دارا بودن آیلتس 5
  2. دریافت نامه ساپورت
  3. حداقل دارای بودن یک سال تحصیلات دانشگاهی
  4. نداشتن سوء پیشینه و مشکل پزشکی که منجر به منع ورود به کانادا شود
  5. توان ساپورت مالی خود و خانواده تان را به مدت ۶ ماه

سرمایه‌گذاری از طریق خرید بیزینس یا ثبت شرکت

از دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا خرید بیزینس یا ثبت شرکت است. مدیران و مالکان کسب و کارهای مختلف می‌توانند با استفاده از این روش، بیزینس فعال را در کشور کانادا خریداری کنند و با توسعه دادن آن و ثبت شرکت یک بیزینس جدید در این کشور راه اندازی کنند.

افرادی که تصمیم دارند از این روش سرمایه‌گذاری برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند می‌توانند از طریق دریافت ویزای Owner Operator یا مالک گرداننده، ویزای C11 کانادا و یا سرمایه‌گذاری از طریق انتقال درون شرکتی ICT ویزای کار موقت بگیرند و پس از طی مراحلی و برآورده کردن الزامات برنامه، برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

سرمایه‌گذاری از طریق خود اشتغالی

نکات مهم جهت سرمایه‌گذاری در کانادا

حال که متوجه شدید علاوه بر دریافت ویزای ict کانادا، می توانید از طریق سرمایه‌گذاری هم به کشور کانادا مهاجرت کنید و با روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا هم تا حدودی آشنا شدید، بد نیست برای انجام این کار به یک سری نکات مهم هم توجه داشته باشید و نسبت به آنها اطلاعات کاملی داشته باشید.

برای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا می‌بایست در ابتدا یک برنامه ‌ریزی مهاجرتی عالی داشته باشید. در واقع شما می توانیدوقتی یک دارایی خاص (مانند یک بیزینس) را در کانادا خریداری کنید، مشخصا امکان گواهی اشتغال در کانادا را در اختیارتان خواهید داشت و از بدین وسیله می توانید رسما کار خود را در کشور کانادا آغاز کنید.

بعد از اینکه روند دریافت کواهی اشتغال در کانادا را با موفقیت پشت سر بگذارید می توانید برای شهروندی این کشور اقدام کنید.

بنابراین جهت موفقیت در این سرمایه‌گذاری مهم حتما به نکات زیر دقت داشته و آنها را فراموش نکنید.

  • میزان تحمل ریسک را در خود را شناسایی کنید.
  • به هیچ عنوان به تنهایی برای اقدامات مالی بزرگتان تصمیم نگیرید و حتما از یک مشاور مالی خبره کمک بگیرید.
  • بهترین روش سرمایه‌گذاری در کانادا را انتخاب کنید.
  • در افتتاح حساب سرمایه‌گذاری دقت کنید و حتما به میزان مالیات هر کدام توجه نمایید.

هزینه سرمایه گذاری در کانادا

با توجه به مواردی که تا به اینجای کار به آنها اشاره کرده ایم بدون شک جای سوال است که جهت سرمایه‌گذاری در کشور کانادا چقدر باید هزینه کنیم؟!

به طور کلی با توجه به روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا هزینه ای که برای انجام این کار باید در نظر داشته باشید تفاوت می باشد. اما به طور تقریبی باید بدانید که میزان مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در این کشور حدود ۱۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار دلار کانادا است.

دقت داشته باشید که حداقل مبلغی را که سرمایه‌گذاران ایرانی می بایس برای برنامه‌های سرمایه‌گذاری استانی در کشور کانادا باید داشته باشند، 150 هزار دلار کانادا است.

هزینه سرمایه‌گذاری در کانادا

در نهایت اینکه

یادآوری می کنیم که سرمایه‌گذاری در کانادا یکی از بهترین و محبوب ترین روش های مهاجرتی این کشور می باشد و علت اصلی آن هم این است که دولت کانادا با ایجاد امکانات متنوع بسیار در صنایع مختلف بستر مناسبی را برای کارآفرینی و اشتغال در این کشور به وجود آورده است.

در مطلب فوق، به اختصار شما را با بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا آشنا کرده و گفتیم که تقریبا برای انجام این کار به چه میزان هزینه اولیه نیاز دارید.

جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق وب سایت visa2go.org در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا

  1. بهترین راه برای سرمایه گذاری در حال حاضر در کانادا چیست؟
    چهار مورد از محبوب‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در کانادا عبارتند از: بازار سهام، صندوق‌های قابل معامله در بورس، املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری‌های با درآمد ثابت مانند اوراق قرضه.
  2. هزینه درخواست ویزای کار در برنامه سرمایه گذاری کانادا به چه صورت است؟
    ورک پرمیت نفر اصلی و ورک پرمیت همسر 255 دلار، ویزای بازدید فرزندان 100 دلار
  3. حداقل نمره زبان برای سرمایه گذاری در کانادا باید چند باشد؟
    برای سرمایه گذاری در کانادا باید نمره آیلتس جنرال حداقل ۴ تا ۵ داشته باشید.

ارسال دیدگاه

هجده − 7 =