ویزای ict کانادا

آیا دریافت ویزای ict کانادا محدودیت سنی دارد؟

شاید بدون شک برای خیلی از شما دوستانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را […]

شاید بدون شک برای خیلی از شما دوستانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید این سوال پیش آمده باشد که آیا دریافت ویزای ict کانادا محدودیت سنی دارد؟ یا خیر؟!

در این مقاله بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را درباره این نوع ویزای کانادا و شرایط دریافت آن شرح داده ایم.

ویزای ict چیست؟

ویزای ICT (Intra-Company Transfer) یک نوع ویزای کاری است که به کارمندانی اعطا می شود که در شرکتی درخواست دارند که به شعبه یا دفتر دیگری از همان شرکت در کانادا منتقل شوند.

این ویزا برای شرکت هایی است که در کانادا فعالیت دارند و می خواهند کارمندان خود را از شعبه های دیگرشان به کانادا منتقل کنند.

ویزای ICT به صورت موقت است و برای حداکثر 3 سال اعطا می شود.

پس از این مدت، باید به شرکت مادر خود بازگردید. با این حال، با توجه به شرایط خاص، ممکن است بتوانید مدت زمان اقامت خود را در کانادا تمدید کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای ict

اخذ ویزای ict

شرایط دریافت ویزای کاری کانادا

به طور کلی باید عنوان کنیم که ویزای ict کانادا محدودیت سنی ندارد.

با این حال، برای اینکه بتوانید از این ویزا استفاده کنید، باید شرایط خاصی را برآورده کنید. این شرایط عبارتند از:

  •  بودن در یک شرکت چند ملیتی: برای اینکه بتوانید از ویزای ICT استفاده کنید، باید در یک شرکت چند ملیتی کار کنید. به عبارت دیگر، شرکتی که در آن کار می کنید باید شعبه های دیگری در سراسر جهان داشته باشد.
  • حداقل یک سال سابقه کار در شرکت: برای اینکه بتوانید از ویزای ICT استفاده کنید، باید حداقل یک سال سابقه کار در شرکت خود داشته باشید. این به این معنی است که باید حداقل یک سال در شرکت خود کار کرده باشید و درخواست کنید که به یکی از شعبه های دیگر شرکت در کانادا منتقل شوید.
  • داشتن پست کاری مشابه: برای اینکه بتوانید از ویزای ICT استفاده کنید، باید پست کاری مشابهی در شعبه کانادایی شرکت خود داشته باشید. به عبارت دیگر، پست کاری شما در شعبه کانادایی شرکت باید مشابه پست کاری شما در شرکت مادر باشد.
  • محدودیت زمانی: ویزای ICT به صورت موقت است و برای حداکثر 3 سال اعطا می شود. پس از این مدت، باید به شرکت مادر خود بازگردید.
  • داشتن مدارک لازم: برای درخواست ویزای ICT، باید مدارک لازم را تهیه کنید. این مدارک عبارتند از: رزومه، نامه تایید از شرکت مادر، شناسنامه، پاسپورت، عکس پاسپورتی و مدارک تحصیلی.

آیا محدودیت سنی برای اخذ ویزای ict کانادا وجود دارد؟

با توجه، به موارد عنوان شده برای دریافت ویزای کاری در کشور کانادا هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. تنها برای این کار نیاز است که افراد متقاضی دارای شرایطی باشند که در پاراگراف قبلی به آن ها اشاره کرده ایم.

ما، در موسسه مهاجرتی visa2go شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بدون مشکل بتوانید ویزایی که می خواهید را دریافت کنید.

ویزای کاری کانادا

شرایط دریافت ویزای کاری کانادا

مدارک لازم برای درخواست ویزای ICT

  1. ترجمه شناسنامه فرد متقاضی
  2. ترجمه شناسنامه همسر و فرزندان زیر 22 سال
  3. ترجمه کارت پایان خدمت
  4. ترجمه قباله ازدواج
  5. پاسپورت با حداقل اعتبار 6 ماه
  6. ترجمه آخرین مدرک تحصیلی
  7. ارائه سابقه بیمه
  8. ترجمه مدارک دوره های آموزش عالی فنی و حرفه ای
  9. اساسنامه شرکت و جواز کسب
  10. اثبات مشارکت فعال شرکت (ارائه رسید پرداخت مالیات و صورت حساب های بانکی و فیش حقوقی کارکنان)
  11. ارائه طرح تجاری دقیق (ارائه برنامه طراحی شده برای 2 الی 3 سال آتی کسب و کار خود در کانادا)

 ویزای ICT کانادا مزیتی هم دارد؟

بدون شک افرادی که تصمیم به مهاجرت می گیرند برایشان مهم است که بدانند بهترین راه برای انجام این اقدام چیست؟

یکی از راه های مهاجرت به کانادا دریافت ویزای ict کشور کانادا می باشد که دارای محدودیت سنی هم نمی باشد.

اما، درباره اینکه دریافت و اخذ این ویزای دارای مزیت هم می باشد یا خیر باید بگوییم که، بله.

برای دریافت کردن این ویزا شما مسیر نسبتا کوتاهی را باید طی کنید. نخستین ویژگی مثبت اخذ ویزای ICT کانادا به حساب می آید.

بدین معنی که شما می توانید بعد از اینکه ویزای خود را دریافت کردید همراه با خانواده و یا فرزندان خود به کانادا مهاجرت کنید.

از همه اینها مهمتر اینکه، فرزندان شما از اجازه تحصیل رایگان در مدارس کانادا نیز برخوردار خواهند بود.

برای دریافت این ویزا هیچگونه محدودیت برای سرمایه اولیه وجود ندارد با توجه به اینکه اکثر برنامه های سرمایه گذاری در قرن حاضر نیازمند سرمایه کلان اولیه هستند.

ویزای کاری کانادا امکان انتقال نیروها و پرسنل کلیدی شرکت مبدأ را به فرد متقاضی می دهد. یعنی اینکه شما قادر خواهید بود با دریافت این ویزا اجازه کسب و کار خود را نیز در این کشور در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی ها و مزیت های این ویزای کانادا، امکان اخذ اقامت دائم پس از گذشت 1 سال، عدم نیاز به حضور فیزیکی فرد در پروسه اخذ ویزا و همچنین عدم وجود محدودیت سنی می باشد.

ویزای ict چیست؟!

مزیت های ویزای ict

در نهایت اینکه

با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله درباره این پرسش که، آیا دریافت ویزای ict کانادا محدودیت سنی دارد؟ می توان گفت: که ویزای ICT کانادا محدودیت سنی ندارد.

اما با تمام یان اوصاف، برای استفاده از این ویزا باید شرایط خاصی را برآورده کنید. همچنین، باید به یاد داشته باشید که این ویزا به صورت موقت است و برای حداکثر 3 سال اعطا می شود.

مشاوران و کارشناسان موسسه مهاجرتی visa2go شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهتر و راحتر جهت دریافت این ویزا و مهاجرت کاری به کشور کانادا اقدام کنید.

با ما از طریق وب سایت visa2go.org در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به آیا دریافت ویزای ict کانادا محدودیت سنی دارد؟

  1. چه کسانی واجد شرایط ویزای ICT کانادا هستند؟
    متقاضی که به دنبال WP ICT است باید حداقل 12 ماه در سه سال گذشته قبل از درخواست مهاجرت با شرکت اصلی کار کرده باشد. شرکت اصلی باید با شرکت در کانادا به عنوان یک شرکت مادر، شرکت تابعه یا وابسته مرتبط باشد.
  2. محدودیت سنی برای ویزای کانادا چند سال است؟
    برای درخواست روابط عمومی کانادا باید 18 سال یا بالاتر داشته باشید. به عنوان یک متقاضی، زمانی که در گروه سنی 18 تا 35 سال هستید، حداکثر امتیاز را برای فاکتور سنی دریافت می کنید.
  3. آیا یک فرد 45 ساله می تواند به کانادا مهاجرت کند؟
    هر کسی که علاقه مند به مهاجرت به کانادا بعد از 45 سالگی است می تواند از طریق یکی از برنامه های اکسپرس اینتری این کار را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

سه × سه =