شرایط دریافت جاب آفر کانادا

جاب آفر کانادا

اگر تصمیم دارید که برای کار به کشور کانادا مهاجرت کنید از طریق جاب آفر […]

اگر تصمیم دارید که برای کار به کشور کانادا مهاجرت کنید از طریق جاب آفر کانادا  میتوانید این کار را انجام دهید چرا که این راه یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کشور کاناداست.

کانادا از جمله کشورهایی با مساحت زیاد اما کم جمعیت می‌باشد که بیشتر جمعیت آن را مهاجرین تشکیل دادند. این کشور دارای وضعیت اقتصادی مطلوبی است اما، در زمینه‌های شغلی مختلف با کمبود نیروی کار مواجه است.

به همین خاطر است که سالانه مهاجرین بسیاری اقدام به دریافت ویزای مهاجرتی کانادا می‌کنند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جاب آفر کانادا با ما همراه باشید.

منظور از جاب آفر کانادا چیست؟

در یک تعریف کلی می‌توان گفت: جاب آفر پیشنهاد کاری است که از طرف یک کارفرما در کانادا برای شخص متقاضی ارسال می‌شود.

با دریافت این پیشنهاد شما می‌توانید ویزای کاری و اقامت کوتاه مدت کانادا را نیز دریافت کنید این ویزا قابل تمدید است و با توجه به شرایط مشخصی بعد از مدتی می‌توان آن را به ویزای اقامت دائم کانادا تبدیل کرد.

Job Offer Canada چیست؟

شرایط دریافت Job Offer Canada

شرایط دریافت Job Offer Canada

برای دریافت ویزای ict کانادا همچون سایر ویزاها یک سری شرایط وجود دارد این مسئله در رابطه با جاب آفر کانادا نیز صدق می‌کند.

اگر شما هم تصمیم به مهاجرت کاری کشور کانادا دارید نیاز است بدانید که برای دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی باید چه شرایطی را داشته باشید.

مهمترین و اصلی ترین شرایط لازم برای جاب آفر کانادا موارد زیر می باشند.

  • حداکثر 40 سال سن
  • حداقل 2 سال سابقه کاری در شغل مورد نظر
  • مدرک زبان معتبر انگلیسی و یا فرانسوی( حداقل نمره بر اساس شغل مورد نظر متفاوت است. مثلا: برای مشاغل مهندسی نمره 6.5 و برای مشاغل فنی نمره کمتری نیاز است.)
  • نامه اشتغال به کار به همراه تأییدیه وزارت امور خارجه
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • تمکن مالی به مبلغ 10 تا 15 هزار دلار

این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که علاوه بر شرایط عنوان شده برای کار در کشور کانادا شما باید پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی را نیز دریافت کنید که از لحاظ قانونی در کشور کانادا دارای اعتبار باشد. علت اهمیت این مسئله این است که برای هر موقعیت شغلی شهروندان کانادایی و افراد مقیم در این کشور در اولویت هستند و باید ثابت شود برای شغل مورد نظر در داخل کشور متقاضی وجود ندارد

لیست مشاغل جاب آفر کانادا

با توجه به موارد و عنوان شده بدون شک برای خیلی از شما دوستانی که تصمیم به مهاجرت کاری به کشور کانادا دارید جای سوال است که برای جاب آفر کانادا کدام یک از مشاغل ارجعیت دارند و در این لیست قرار داده شده‌اند؟!

در حقیقت باید بگوییم که هر ساله بیش از ۳۰۰۰ نیروی متخصص برای ویزای کاری کانادا اقدام می‌کنند چرا که مهاجرت کاری سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا است.

از این رو جذب نیروی کاری ماهر در حوزه‌های متفاوت از سمت دولت کانادا بسیار گسترده انجام می‌شود در حال حاضر هم مشاغلی که در لیست جاب آفر کانادا قرار داده شدند به شرح زیر می‌باشند.

  1. مشاغل مدیریتی در زمینه تولید و توسعه مثل مدیر خرید و مدیر مالی و…
  2. مشاغل صنعت رستوران داری و هتلداری مثل خانه دار ،هتل آشپز متصدی پیشخوان رستوران یا کافه سرپرست آشپزخانه و…
  3. مشاغل صنعتی و تعمیرات مثل تولید و تعمیر لوازم برقی ،موتوری الکترونیکی و …..
  4. مشاغل حوزه حمل و نقل و انبارداری( اپراتورهای حمل و نقل و تجهیزات سنگین)
  5. مشاغل حوزه ساخت و ساز مثل نجار نقاش ساختمان کارگر ساختمان نصاب و پرداخت کار دیوار خشک و …
جاب آفر کانادا چیست؟

لیست مشاغل جاب آفر کانادا

هزینه جاب آفر کانادا

از جمله موارد بسیار مهم برای مهاجرت کاری به کانادا اطلاع از هزینه‌های انجام این کار است.

بدون شک می‌دانید که برای دریافت انواع ویزاهای مربوط به کشورهای مختلف باید علاوه بر آماده کردن مدارک ، هزینه‌ای را به سفارت آن کشور پرداخت کنید.

برای دریافت جاب آفر کانادا نیز این موارد صدق می‌کند. هزینه‌ای که برای جاب آفر کانادا باید پرداخت کنید شامل: هزینه ترجمه مدارک، هزینه ارسال درخواست ویزا، هزینه بررسی مدارک و پرونده، هزینه انگشت نگاری و هزینه سفر می‌باشد.

به طور تقریبی مجموعه هزینه‌هایی که باید برای این منظور پرداخت کنید برابر با ۱۵۵ دلار برای ورک پرمیت و ۸۵ دلار برای انگشت نگاری است.

به خاطر داشته باشید چنانچه شغل شما نیاز به دریافت مجوز از سوی اداره کار کانادا داشته باشد باید هزینه‌ای علاوه بر هزینه‌های عنوان شده نیز پرداخت شود که این هزینه بر عهده کارفرما می‌باشد.

اگر هم شغل شما نیاز به مجوز نداشته باشد کارفرما وظیفه دارد هزینه انطباق شغل را که مبلغ ۲۳۰ دلار می‌باشد به دولت کانادا پرداخت کند.

آیا برای دریافت جاب آفر کانادا باید هزینه پرداخت کرد؟

هزینه جاب آفر کانادا

در نهایت اینکه

به عنوان حسن ختام یادآوری می‌کنیم که در کشور کانادا فرصت‌های شغلی بسیاری وجود دارد چرا که این کشور به نیروی کار ماهر و متخصص نیاز زیادی دارد .

به همین خاطر است که سالانه متقاضیان زیادی با دریافت جاب آفر کانادا به این کشور مهاجرت می‌کنند.

لازم به یادآوری است که اولین قدم برای دریافت جاب آفر، ویزای کاری کاناداست که با توجه به شغل انتخابی شرایط و قوانین کانادا برای مهاجرت متفاوت می‌باشد.

برای کسب اطلاعات و راهنمای بیشتر می توانید با مشاوران و کارشناسان ما از طریق وب سایت visa2go.org در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به جاب آفر کانادا

  1. چگونه می توان نامه پیشنهاد کار در کانادا دریافت کرد؟
    شما می توانید با درخواست از شرکت های مختلف مستقر در کانادا، نامه پیشنهاد شغلی در کانادا داشته باشید. می توانید از طریق پلتفرم های آنلاین یا مستقیماً به وب سایت های شرکت درخواست دهید. همچنین، پورتال های شغلی مانند Canadian Job Bank و Indeed Canada وجود دارد که می توانید درخواست خود را به شرکت های مختلف ارسال کنید.
  2. آیا دریافت پیشنهاد شغلی در کانادا سخت است؟
    بله، به طور کلی، یافتن کار در کانادا به عنوان یک مهاجر سخت است. این به این دلیل است که کانادایی ها از شما می خواهند که قبل از استخدام در یک موقعیت، تجربه کاری قبلی در کانادا داشته باشید.
  3. آیا یک غیر کانادایی می تواند در کانادا کار پیدا کند؟
    اتباع خارجی که به دنبال کار یا بازدید از کانادا هستند ممکن است برای ورود به کانادا نیاز به مجوز کار، ویزای بازدید کننده یا هر دو داشته باشند. برنامه های مهاجرتی موقت و دائمی وجود دارد که ممکن است واجد شرایط درخواست آنها باشید.

ارسال دیدگاه

هجده − دوازده =