ویزای ICT

تمکن مالی برای ویزای ICT چقدر است؟

یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است […]

یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است اقدام از طریق ویزای ICT کانادا است. این ویزا که به معنای انتقال درون شرکتی است یکی از روش‌های مهاجرتی و زیر گروه‌های برنامه جابجایی بین المللی imp کانادا محسوب می‌شود. طبق این برنامه مجموعه کسب و کارهای بین المللی که دارای شرکت مادر یا شرکت‌های فرعی و وابسته در کانادا هستند این امکان را دارند تا کارکنان کلیدی خود را از طریق دریافت این ویزا به کانادا منتقل کنند. در مقاله امروز قصد داریم تا در رابطه با ویزای درون شرکتی کانادا بیشتر صحبت کرده و به این پرسش پاسخ دهیم که تمکن مالی برای ویزای ICT چقدر است؟

اگر شما هم تصمیمم دارید تا از این طریق به کشور کانادا مهاجرت کنید برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه مهاجرتی visa2go تا انتهای این مقاله همراه باشید.

منظور از ویزای ICT کانادا چیست؟

قبل از آنکه بخواهیم به مسئله تمکن مالی ویزای ict کانادا بپردازیم می‌خواهیم به اختصار توضیح دهیم که اصلاً این ویزا چیست? دارای چه انواعی می‌باشد و مزیت استفاده از این برنامه برای مهاجرت به کانادا چه می باشد؟

ساده‌ترین تعریف برای ویزای ict این است که یک ویزای کار موقت است که به شرکت‌های بین‌المللی اختصاص دارد که در کشور یا جایی خارج از کانادا مشغول فعالیت هستند و شعبه‌ای از کسب و کار خود را در کانادا تاسیس کردند.

این شرکت‌ها برای اینکه کسب و کار و بنزینس خود را رونق داده آن را به کانادا انتقال می‌دهند و از طریق این ویزا برای انتقال بعضی از کارمندان عالی رتبه و متخصص خود استفاده می‌کنند.

انواع ویزای ICT کانادا

ویزای ICT کانادا چیست؟

انواع ویزای کار آی سی تی

قبل تر هم اشاره کردیم ویزای ict یک نوع ویزای کار موقت در کشور کانادا است این ویزا به نوبه خود دارای دسته‌بندی و انواع مختلفی است.

انواع مختلف ویزای ict کانادا شامل: ویزای کار مدیران اجرایی، ویزای کار مدیران ارشد و ویزای کار نیروهای متخصص می‌باشد که در ادامه هر یک از این سه نوع ویزا را به اختصار شرح داده ایم.

ویزای کار مدیران اجرایی

اولین نوع از انواع ویزای آی سی تی کانادا ویزای کار مدیران اجرایی است. برای دریافت این ویزا افرادی می‌توانند اقدام کنند که مدیریت شرکت یا مدیریت بخش عمده یا بخش تابعه شرکت را به عهده داشته باشند.

این افراد تحت نظارت کلی مدیرهای سطح بالاتر هیئت مدیره یا سهامداران شرکت هستند.

ویزای کار مدیران ارشد

ویزای کار مدیران ارشد هم مختص افرادی است که مدیریت شرکت یا مدیریت یک دپارتمان را در یک بخش فرعی از شرکت بر عهده دارند کار آنها این است که بر سایر مدیران و سرپرست‌ها نظارت داشته باشند.

ویزای کار نیروهای متخصص

سومین مورد از انواع ویزای آی سی تی کانادا ویزای کار نیروهای متخصص است.

کارمندهایی می‌توانند برای دریافت این ویزا اقدام کنند که در مورد محصولات و خدمات شرکتی که در آن فعالیت دارند دانش و تخصص کافی را داشته باشند.

ویزای کار مدیران اجرایی

انواع ویزای ICT کانادا

مزایای استفاده از برنامه ict در کشور کانادا

تمامی ویزاهایی که به واسطه آنها می‌توانیم برای مهاجرت به کشورهای اروپایی و آسیایی اقدام کنیl به نوبه خود دارای مزیت‌ها و معایبی می‌باشند که این مسئله در رابطه با برنامه آی‌سی‌تی کانادا نیز کاملاً صدق می‌کند.

حال که متوجه شدید منظور از برنامه و ویزای ict کانادا چیست؟ و این ویزا دارای چند دسته بندی می‌باشد و برای چه افرادی صادر می‌شود نوبت به آن است که بدانید اصلاً استفاده از این برنامه چه مزیتی برای متقاضیان دارد.

از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای استفاده از برنامه آی‌سی‌تی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • گرفتن ویزای کار ICT بدون نیاز به مجوز LMIA
  • کوتاه شدن پروسه اقدام برای ویزای ICT
  • کوتاه شدن پروسه صدور ویزای کار ICT با استفاده از برنامه Global Skills Strategy
  • امکان همراهی اعضای خانواده با دارنده‌ ویزای کار ICT
  • عدم نیاز به مهارت بالای زبان
  • امکان تبدیل ویزای انتقال درون شرکتی کانادا به اقامت دائم کانادا
 استفاده از برنامه ict

مزایای استفاده از برنامه ict

تمکن مالی برای ویزای ICT چقدر است؟

تمکن مالی یکی از مهم‌ترین مدارکی است که برای اخذ هر نوع ویزایی لازم است تا به سفارت کشور مربوطه ارائه دهید.

در رابطه با تمکن مالی مورد نیاز برای ویزای ict کانادا باید بدانید که فرد متقاضی باید مدرکی را تحت عنوان تملکن مالی خود به دولت کانادا اثبات کند که در آن نشان داده فرد توان مالی کافی برای اقامت و راه‌اندازی بیزینس در کانادا را دارد , برای برطرف کردن حداقل الزامات زندگی در کشور کانادا با مشکلی مواجه نمی‌شود.

به طور کلی تمکن مالی برای ویزای کانادا به دو بخش تمکن برای تامین هزینه زندگی و تمکن برای تامین هزینه سرمایه‌گذاری تقسیم می‌شود.

برای اثبات تمکن مالی جهت تامین هزینه زندگی افسران اداره مهاجرت کانادا جدولی را به عنوان ابزاری برای ارزیابی تمکن متقاضی استفاده می‌کنند.

طبق این جدول که به آن جدول لایکو گفته می‌شود اگر درآمد شما کمتر از آنچه که در جدول آمده است باشد شما از نظر دولت کانادا زیر خط فقر خواهید بود.

در رابطه با حداقل مبلغ مورد نیاز برای تمکن مالی تامین هزینه زندگی در کانادا به طور مثال باید بگوییم که برای افرادی که اعضای خانواده آنها سه نفر می‌باشد حداقل مبلغ مورد نیاز برابر با ۷۴۲ ۴۰ دلار کانادا است و هرچه تعداد نفرات بیشتر و کمتر باشد این میزان مبلغ نیز متغیر خواهد بود.

در رابطه با تمکن مالی برای تامین هزینه سرمایه‌گذاری باید بگوییم که حداقل مبلغ مورد نیاز با توجه به نوع بیزینسی که در کانادا می‌خواهید آن را راه‌اندازی کنید تعیین خواهد شد.

شما برای اینکه بتوانید تمکن مالی خود را به دولت کانادا اثبات کنید می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید.

  1. اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی و گردش سه ماهه ازحساب های کوتاه مدت
  2. اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی و گردش یک الی دو ماهه از حساب های کوتاه مدت به همراه سورس مانند مبایعه نامه
  3. اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی از حساب های بلند مدت (و سورس مالی در صورت نیاز)
  4. اثبات تمکن مالی از طریق حساب ارزی به همراه ارائه ی سورس مالی
  5. اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی و ارزیابی رسمی املاک
  6. ارزیابی رسمی املاک
تمکن مالی ویزای کانادا

هزینه سرمایه‌گذاری و زندگی در کانادا

در نهایت

در مطلب فوق سعی کردیم به این پرسش متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند و می خواهند از برنامه ict استفاده کنند پاسخ دهیم که تمکن مالی برای ویزای ICT چقدر است؟

ما، برایتان شرح دادیم که این نوع از ویزای کانادا چه مزیت هایی دارد و برای چه افرادی صادر می شود و همچنین برایتان شرح دادیم که برای تمکن مالی از طریق برنامه ict کانادا شما هم باید اثبات کنید که توانایی مخارج زندگی در این کشور را دارید و هم اینکه برای ثابت کردن توان مالی کافی برای راه اندازی کسب و کار در کانادا می توانید از چه راه هایی اقدام کنید.

امید است که موارد عنوان شد به شما دوستان متقاضی مهاجرت کاری به کانادا کمک کرده باشد تا راحتر برای کاری که می خواهید انجام دهید تصمیم گیری کنید.

سوالات مربوط به تمکن مالی برای ویزای ICT چقدر است؟

  1. مدت زمان بررسی برنامه ICT چقدر است؟
    مدت زمان بررسی درخواست شرکت‌ها برای ویزای ICT به طور متوسط بین ۲ تا ۱۰ هفته است.
  2. برای اثبات تمکن مالی جهت سرمایه گذاری در کانادا از چه راه هایی می توان اقدام کرد؟
    اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی و گردش سه ماهه ازحساب های کوتاه مدت، اثبات تمکن مالی از طریق حساب ارزی به همراه ارائه ی سورس مالی، اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی و ارزیابی رسمی املاک و ارزیابی رسمی املاک
  3. آیا ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا نیاز به جاب آفر دارد؟
    بله، ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا ICT نیاز به جاب آفر دارد اما معاف از مجوز ارزیابی تاثیر بازار کانادا یا همان مجوز LMIA است.

ارسال دیدگاه

نوزده − 2 =