آشنایی با بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان

کشور کانادا به دلیل فراهم کردن شرایط ویژه و مناسب جهت زندگی، تحصیل و کار […]

کشور کانادا به دلیل فراهم کردن شرایط ویژه و مناسب جهت زندگی، تحصیل و کار به یکی از کشورهای مناسب و محبوب درمیان متقاضیان مهاجرت تبدیل شده است در واقع کانادا به خاطر داشتن شهرهای متعدد با شرایط و ویژگی‌های مناسب باعث شده تا سالانه افراد زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند اما مسئله اصلی این است که بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان کدام شهرهای این کشور است؟ اگر متقاضی و علاقمند به مهاجرت کشور کانادا هستید در این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت در زمینه‌های مختلف

در بخش مقدمه اشاره کردیم که کانادا از جمله کشورهایی است که با وجود شهرهای بسیار بستر و شرایط مناسبی را در زمینه کاری، تحصیلی و زندگی برای مهاجرت فراهم کرده است.

اما لازم است برای مهاجرت به این کشور بر اساس نیاز خود و توجه به شرایطی که دارید شهر مورد نظرتان را برای اقامت انتخاب کنید.

در این بخش، ابتدا برایتان توضیح خواهیم داد که برای مهاجرت تحصیلی، خدمات بهداشتی، مهاجرت شغلی و هزینه زندگی چطور می‌توانید بهترین شهرهای کانادا را برای مهاجرت انتخاب کرده و بعد از آن به معرفی بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان می پردازیم.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

بهترین شهر کانادا برای مهاجرت تحصیلی

بهترین شهر کانادا برای مهاجرت تحصیلی

اگر تصمیم به ادامه تحصیل دارید و می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید بر اساس شرایط تحصیلی، دانشگاه‌ها و کالج‌های معتبر این کشور میتوانید اقدامات لازم را برای مهاجرت خود انجام دهید.

برای تحصیل در کانادا شهرهایی همچون تورنتو، ونکوور، برنابی، مونترال، ادمونتون، واترلو، کلگری، همیلتون به خاطر داشتن کالج‌های معتبر بهترین شهرهای مهاجرت تحصیلی این کشور به شمار می‌آیند.

بهترین شهرهای کانادا برای خدمات بهداشتی

اگر هدف شما از مهاجرت به کانادا استفاده از خدمات بهداشتی در این کشور است بهتر است از میان شهرهای  تورنتو و اتاوا در انتاریو، مونترال در کبک، ونکوور در بریتیش کلمبیا، وینیپگ در مانیتوبا که شرایط پزشکی مناسب و خاصی دارند شهری را انتخاب کنید که از هر لحاظ با شرایط شما هماهنگی دارد.

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت شغلی

این روزها بازار مهاجرت کاری به کانادا بسیار داغ می‌باشد اما اینکه چطور می‌توان شهری را در کانادا انتخاب کنید که فرصت‌های شغلی مناسبی را در اختیارتان قرار دهد مسئله‌ای است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت.

برای مهاجرت شغلی به کانادا پیشنهاد ما شهرهایی مانند: کبک، انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا، یوکان، مانیتوبا، ساسکاچوآن، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد، نوناوت، نورثرن تریتوریز، نیوبرانزویک و نیوفاندلند می باشد.

بهترین شهرهای کانادا بر اساس هزینه زندگی

یکی از موارد بسیار مهم و اساسی که در زمان مهاجرت باید به آن توجه زیادی داشته باشید مسئله هزینه زندگی است که در هر کشوری متفاوت می‌باشد.

بنابراین اگر تصمیم به مهاجرت برای زندگی در کانادا دارید برای به حداقل رساندن مخارج و هزینه زندگی بهترین شهرها، آلبرتا، انتاریو، کبک و بریتیش کلمبیا است.

مهاجرت شغلی به کانادا

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت شغلی

آشنایی با بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان

تا به اینجای کار متوجه شدیم که بر اساس شرایط تحصیل، زندگی، شغلی و خدمات بهداشتی کدام یک از شهرهای کانادا برای مهاجرت گزینه مناسبی هستند.

حال در این بخش می خواهیم بگوییم کدام شهرهای کانادایی بیشتر ایرانی دارد و مورد علاقه ایرانیانی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند.

اکثر ایرانی‌هایی که به کشور کانادا مهاجرت می‌کنند در نواحی جنوب استان انتاریو، کبک، آلبرتا و بریتیش کلمبیا به اقامت و زندگی می‌پردازند. در واقع می‌توان گفت: امروزه ۴ شهر بزرگ تورنتو، مونترال، ونکوور و اتاوا به عنوان بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند شناخته شده است.

بهترین شهرهای کانادا برای کار

همانطور که مطلع هستید و بارها هم به این مسئله اشاره کرده ایم، کشور کانادا بستر مناسبی را برای زندگی، تحصیل و مخصوصل کار برای متقاضیان خارجی فراهم کرده است و شاید به همین خاطر است که از جمله بهترین کشورهایی است که سالانه مهاجرین بسیاری برای اشتغال به کانادا مهاجرت می کنند.

از میان شهرهای این کشور، شهرهایی وجود دارند که جهت کار و بیزینس برای ایرانان شرایط مناسبی را فراهم آورده اند.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار در کشور کانادا و مهاجرت از طریق  ویزای ict کانادا را دارید، به شهرهایی که در ادامه اشاره می کنیم، فکر کنید.

  • ادمنتون
  • مونترال (Montreal)
  • اتاوا
  • سودبری
  • کیچنر
  • همیلتون (Hamilton)
  • کبک
  • می سی ساگا
  • ویکتوریا (Victoria)
  • تورنتو (Toronto)
  • سنت جان
  • مونکتون
  • کلگری
  • کلونا (Kelowna)
  • ونکوور (Vancouver)
  • اوشاوا (Oshawa)
  • یلونایف
  • شارلوت تاون
  • ساسکاچوان
  • هالیفاکس
  • وینیپگ (Winnipeg)
شرایط سرمایه گذار در کانادا

سرمایه گذار در کانادا

در نهایت

برای مهاجرت به هر کشوری باید قبل از هر اقدامی به خوبی با شرایط آنجا در زمینه های مختلف همچون مهاجرت برای زندگی، تحصیل و کار آشنا بوده تا بتوانید اقدامات مربوط به مهاجرت خود را انجام دهید. درباره کشور کانادا هم به همین صورت می باشد.

درست است که کانادا از جمله محبوبترین مقاصد برای مهاجرت می باشد و بستر بسیار مناسبی را برای زندگی، تحصیل و کار فراهم آورده است اما آنچه که بسیار دارای اهمیت است آشنایی با بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان است.

از آنجایی که در کشور کانادا شهرها و استان های زیادی وجود دارد طبیعی است که شرایط مهاجرت به هر شهر و استان این کشور متفاوت باشد. از این رو براساس هدفی که از مهاجرت کردن به کانادا دارید می توانید مناسبترین شهر را انتخاب کنید.

سوالات مربوط به بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان

  1. کدام شهرهای کانادا برای زندگی در سال 2020 به عنوان بهترین گزینه ها شناخته شده اند؟
    شهر اتاوا در استان انتاریو، شهر برلینگتون، شهر بوشرویل، شهر سنت آلبرت و شهر اوکویل
  2. بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت شغلی کدامند؟
    بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت شغلی عبارتند از: کبک، انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا، یوکان، مانیتوبا، ساسکاچوآن، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد، نوناوت، نورثرن تریتوریز، نیوبرانزویک و نیوفاندلند.
  3. کدام شهر کانادا بیشترین ایرانی را دارد؟
    امروزه ۴ شهر بزرگ تورنتو، مونترال، ونکوور و اتاوا توانسته‌اند به بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان تبدیل شوند.

ارسال دیدگاه

نوزده + 9 =