بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که برای ادامه تحصیل و مهاجرت تحصیلی […]

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که برای ادامه تحصیل و مهاجرت تحصیلی خود کشور انگلستان را انتخاب کرده‌اید باید بگوییم که انتخاب درستی انجام داده‌اید. چرا که در کشور انگلستان شهرهای بسیاری هستند که برای ادامه تحصیل و مهاجرت تحصیلی بهترین می‌باشند. در این مطلب با ما همراه باشید تا لیست بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل را ارائه داده و شما را برای اخذ و دریافت ویزای تحصیلی انگلیس تضمینی راهنمایی کنیم.

معرفی بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل

همانطور که در بخش مقدمه هم اشاره کردیم انگلستان شهرهای زیادی دارد که دارای دانشگاه‌های مختلفی می باشد و برای مهاجرت تحصیلی انتخاب مناسبی است.

اما اینکه چطور می‌توان بهترین شهرهای انگلیس را برای تحصیل انتخاب کرد مطلی است که در این مقاله می‌خواهیم با آن بپردازیم چرا که بعضی شهرهای انگلیس شرایط زندگی و تحصیل را برای دانشجویان بسیار آسان کردند و برخی دیگر این شرایط را ندارند.

از جمله بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل شهرهای زیر می‌باشند.

  • شهر نیوکاسل
  • شهر لیورپول
  •  شهر منچستر
  • لندن
  • کمبریج
  • ادینبرگ
  • اکسفورد
  • برایوتن
  • بریستول
  • گلاسکو
  • لیدز
  • برمنگام
شرایط تحصیل در بهترین دانشگاه انگلیس

تحصیل در بهترین دانشگاه انگلیس

شهر نیوکاسل

اولین مورد از بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل که می‌خواهیم در این بخش به شما معرفی کنیم شهر نیوکاسل می‌باشد بدون شک اگر برای مهاجرت تحصیلی انگلیس را انتخاب کرده باشید باید نام دانشگاه های نورث ‌آمبریا انگلستان و دانشگاه کالج نیوکاسل، مؤسساتKenton Technology College، University of Sunderland، Tyne Metropolitan College  South Tyneside College و City of Sunderland College به گوشتان خورده باشد.

به خاطر تعداد دانشگاه‌های زیادی که در شهر نیوکاسل وجود دارد آن را به یک شهر دانشجویی تبدیل کرده است که هر ساله پذیرای دانشجویان بین‌المللی بسیاری می‌باشد.

نیوکاسل از جمله پرجمعیت‌ترین شهرهای انگلیس است که در شمال شرقی انگلستان واقع شده و از لحاظ تحصیلی از جمله شهرهای مقرون به صرفه می‌باشد.

شهر لیورپول بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل

اما برایتان بگوییم از یکی دیگر از شهرهای تحصیلی و پر متقاضی انگلستان یعنی شهر لیورپول دانشگاه‌هایی که در این شهر قرار دارند بیشتر در رشته‌های تحصیلی مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی و بازرگانی دانشجو می‌پذیرند.

دانشگاه لیورپول که گزیده‌ای مناسب از دانشگاه‌های شهر لیورپول می‌باشد مزایای بسیاری دارد مثلاً امکانات رفاهی و سرگرمی این شهر و هزینه زندگی و تحصیلی مناسبی را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم آورده است.

 شهر منچستر

منچستر از جمله شهرهای صنعتی و فرهنگی در انگلیس می باشد که به خاطر داشتن دانشگاه های مختلف به عنوان یکی از بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل شناخته شده است.

در واقع منچستر تنها نام یک تیم فوتبال نیست بلکه شهری است با بیش از ۹۰ هزار دانشجو و پرجمعیت‌ترین شهر دانشجویی انگلیس.

شهر منچستر در شمال کشور انگلستان واقع شده و دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب می‌باشد از جمله مهم‌ترین دانشگاه‌هایی که در شهر منچستر پذیرای دانشجویان بین‌المللی می‌باشند عبارتند از:

  1. دانشگده معماری منچستر
  2. مرکز علوم سلامت آکادمیک منچستر
  3. کالج منچستر
  4. کالج موسیقی سلطنتی شمالی
  5. دانشگاه BPP
  6. دانشگاه متروپولیتن منچستر

لندن از بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل

لندن، پایتخت و بزرگترین شهر انگلستان است که با داشتن بیش از 40 دانشگاه و موسسه آموزش عالی یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل در انگلستان است.

از دانشگاه های معروف لندن می توان به دانشگاه های زیر اشاره کرد.

  • کالج دانشگاهی لندن
  • امپریال کالج لندن
  • کینگز کالج لندن
  • دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی
تحصیل در دانشگاه لیورپول

لیورپول بهترین شهر تحصیلی انگلیس

کمبریج

کمبریج یکی دیگر از شهرهای معروف انگلستان برای تحصیل است. دانشگاه کمبریج به خاطر محیط زیبا و تاریخی خود یکی از بهترین مکان‌ها برای تحصیل در علوم، رشته‌های فنی و هنرها است.

این شهر در 80 کیلومتری لندن است و شلوغی لندن را ندارد. اگر برای تحصیل به دنبال شهری آرام که از امکانات خوبی هم برخودار باشد هستید شهر کمبریج انتخاب مناسبی می تواند باشد.

از آنجایی که دانشگاه کمبریج در شهر کمبریج از دانشگاه های معتبر جهانی است بدون شک تحصیل در آن آرزوی هر دانشجو بین المللی می باشد.

ادینبرگ

ادینبرگ پایتخت اسکاتلند است و یکی از شهرهای زیبا و تاریخی اروپا محسوب می‌شود. با داشتن دانشگاه ادینبرگ و دانشگاه هریوات-وات، ادینبرگ یک مقصد محبوب برای تحصیل در رشته‌های علوم، هنرها، ادبیات و تجارت است.

اکسفورد از جمله بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل

اکسفورد شهر دیگری است که برای تحصیل در انگلستان معروف است. با داشتن دانشگاه اکسفورد، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های جهان، اکسفورد به عنوان یکی از مراکز تحصیلات برتر شناخته می‌شود.

برایوتن

از دیگر شهرهای انگلیس که برای تحصیل مناسب می باشد شهر ساحلی زیبا و پرطرفدار برایوتن است که دارای چندین دانشگاه و موسسه آموزش عالی است. با زندگی شبانه پرجذاب و فعالیت‌های فرهنگی متنوع، برایتون یک مقصد محبوب برای تحصیل در انگلستان است.

بهترین دانشگاه تحصیلی انگلیس

تحصیل در دانشگاه اکسفورد

بریستول

بریستول یک شهر دانشگاهی و فناوری است که با داشتن دانشگاه بریستول و دانشگاه وست انگلستان، به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای تحصیل در رشته‌های علوم، فناوری و هنرها شناخته می‌شود.

گلاسکو

گلاسکو شهر دوم بزرگ اسکاتلند است و با داشتن دانشگاه گلاسکو و دانشگاه استرالیا، یک مقصد محبوب برای تحصیل در رشته‌های علوم، هنرها و تجارت است.

لیدز

لیدز یک شهر صنعتی و تجاری است که با داشتن دانشگاه لیدز و دانشگاه متروپولیتن لیدز، یک مقصد مناسب برای تحصیل در رشته‌های علوم، فناوری و تجارت است.

برمنگام

آخرین شهر مناسب تحصیل در انگلیس شهر برمنگام می باشد که یک شهر بزرگ و صنعتی است که با داشتن دانشگاه برمنگام، به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای تحصیل در رشته‌های علوم، فناوری و هنرها شناخته می‌شود.

دانشگاه بیرمنگام

در نهایت 

به عنوان حسن ختام باید بگوییم که، شهرهایی که در این مطلب تحت عنوان بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل معرفی کرده ایم تنها نمونه‌ای از بهترین مقاصد برای تحصیل در انگلستان هستند و انتخاب نهایی بستگی به نیازها و علاقه شما دارد.

توصیه و پیشنهاد موسسه مهاجرتی visa2go به شما دوستان عزیزی که تصمیم به مهاجرت تحصیلی دارید این است که قبل از تصمیم‌گیری، به خوبی درباره شهر و دانشگاه مورد نظرتان اطلاعات بدست آورید.

سوالات مربوط به بهترین شهرهای انگلیس برای تحصیل

  1. بهترین دانشگاه های انگلیس برای تحصیل کدام دانشگاه ها می باشند؟
    دانشگاه آکسفورد، دانشگاه امپریال کالج لندن، دانشگاه منچستر و دانشگاه بریستول
  2. کدام شهر برای دانشجویان در انگلستان بهتر است؟
    سیستم مدرسه در گلاسکو به هنجارهای جهانی پایبند است، که برای دانش آموزان خارج از کشور مثبت است. گلاسکو یکی از بهترین شهرهای دانشجویی در انگلستان برای کسانی است که از موسیقی و زیبایی های طبیعی لذت می برند.
  3. کدام شهر انگلستان بیشترین دانشجویان بین المللی را دارد؟
    لندن با 40 کالج و دانشگاه و تمایز به عنوان بزرگترین شهر دانشجویی در جهان، بدون شک بهترین انتخاب برای دانشجویانی از سراسر جهان است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند.

ارسال دیدگاه

14 − 7 =