مهاجرت به انگلیس

بهترین روش مهاجرت به انگلیس

برای مهاجرت به انگلیس دلایل بسیار زیادی وجود دارد چرا که به دلیل کیفیت بالای […]

برای مهاجرت به انگلیس دلایل بسیار زیادی وجود دارد چرا که به دلیل کیفیت بالای زندگی، رشد اقتصادی، فرصت‌های شغلی مناسب، تحصیل و رفاه مناسب همیشه این کشور یکی از مهم‌ترین مقصدها برای مهاجرت بوده است. اما همیشه افرادی که به دنبال زندگی بهتر هستند و قصد مهاجرت دارند برایشان مهم است که بدانند بهترین روش مهاجرت به انگلیس یا هر کشور دیگری چه روشی می‌باشد؟ تا قانونی بتوانند از آن طریق برای مهاجرت خود اقدام کنند.

در این مطلب می‌خواهیم چندین روش برتر برای مهاجرت به انگلیس را به شما معرفی کرده و اطلاعاتی در رابطه با این روش‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با بهترین روش مهاجرت به انگلیس

برای اینکه بتوانیم به انگلیس مهاجرت کرده و ویزای این کشور را دریافت کنید راه‌های مختلفی وجود دارد. لازم است بدانید برای ویزای بلند مدت این کشور یعنی اینکه اگر قصد اقامت در کشور انگلیس را داشته باشید بیش از ۶ ماه اجازه به شما داده خواهد شد که از طریق کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری و استارتاپ، ازدواج، تولد و پناهندگی می‌توانید این ویزا را دریافت کنید.

اما هر یک از روش‌های عنوان شده پیچیدگی‌ها و سختی‌های خاص خود را دارند و برخی دیگردارای شرایط آسان‌تری می باشند. بنابراین نیاز است تا قبل از هر اقدامی جهت مهاجرت به انگلیس به خوبی با هر کدام از این روش‌های مهاجرتی آشنایی داشته باشید.

  • مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل
  • مهاجرت به انگلیس از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
مراحل مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل

یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌های مهاجرت دریافت ویزای تحصیلی انگلیس تضمینی است. شما با دریافت این ویزا می‌توانید برای تحصیل در مدارس، دانشگاه و کالج‌های این کشور اقدام کرده و اقامت بلند مدت دریافت کنید و با به پایان رسیدن دوره تحصیلات خود مجدد برای تمدید آن یا دریافت ویزای کاری این کشور اقدام کنید.

این مهم را نیز در نظر داشته باشید که درست است انگلستان بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های جهان را دارد اما به همان اندازه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور می‌تواند گران قیمت باشد که این مسئله بستگی به رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، دانشگاه و شهر تحصیلی شما دارد.

مزایای مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل

مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل

مهاجرت به انگلیس از طریق کار

از جمله بهترین روش‌های مهاجرت انگلیس، دریافت ویزای کاری این کشور است. کشور انگلستان دارای اقتصاد قوی است که صنایع بسیار مهمی را در اختیار دارد به همین خاطر است که همواره افراد زیادی برای مهاجرت کاری این کشور را انتخاب می‌کنند.

شرکت‌ها و کارخانه‌های انگلیس تقاضای زیادی برای مهارت‌های خاص دارند و این مسئله باعث شده که در جذب نیروی کار ماهر و تحصیل کرده و متخصص پیشرو باشند.

از آنجایی که میزان بالای درخواست‌ها برای مهاجرت و دریافت مجوز کار در انگلیس بسیار زیاد می‌باشد شرایط و قوانین برای این منظور وجود دارد.

افرادی که شایستگی بالایی از لحاظ مهارت و تخصص، تحصیلات و حرفه داشته باشند در اولویت هستند.

شرایط مهاجرت به انگلیس از طریق کار

مهاجرت به انگلیس از طریق کار

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

از دیگر راه‌های مهاجرت به انگلیس سرمایه‌گذاری یا کارآفرینی در این کشور است که یکی از سخت‌ترین ولی در صورت موفقیت مطمئن‌ترین راه مهاجرت است.

ویزای کارآفرینی یا سرمایه‌گذاری که یک ویزای تجاری است به مدت یک سال برای فرد متقاضی صادر خواهد شد و اجازه می‌دهد پس از جمع آوری اطلاعات یک ایده تجاری معتبر برای زندگی و کار خود به دولت انگلیس ارائه دهد.

این ویزای انگلیس برای افراد فارغ التحصیل خارجی بریتانیا که به عنوان کارفرمایان نخبه شناخته شده‌اند صادر می‌شود افرادی که با داشتن مهارت‌های کارآفرینی یک ایده تجاری فوق العاده را برای راه‌اندازی کسب و کار معرفی می‌کنند.

فراموش نکنید مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیون پوند نیاز دارد.

مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلیس از سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق ازدواج

در صورتیکه موفق نشدید با دریافت ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای کار یا ویزای تحصیلی انگلیس برای مهاجرت به انگلیس اقدام کنید می توانید از طریق ویزای ازدواج کارهای مربوط به مهاجرت خود را انجام دهید.

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت ازدواج با یکی از شهروندان انگلیسی می باشد. زمانیکه شما به عنوان یک شخص متقاضی برای مهاجرت با شهروند انگلیسی ازدواج کنید در این صورت پس از دو سال که از ازدواج شما گذشته باشد برای اقامت در این کشور می‌توانید درخواست دهید.

برای این منظور نیاز است تا مدارک معتبر و واقعی همچون سلامت روحی جسمی، معتبر بودن سند ازدواج، وضعیت مالی و امکان ساپورت مالی همسر در طول دو سال گذشته را به سفارت ارائه دهید.

افرادی که از این طریق می‌خواهند به انگلستان مهاجرت کنند می‌توانند از طریق دریافت ویزای ازدواج تا حداکثر ۶ ماه در این کشور مانده و پس از انجام ازدواج رسمی برای اقامت خود درخواست دهند نکته مهم این است که فرد متقاضی باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد و هیچ سابقه کیفری و مشکل روانی نداشته باشد.

شرایط مهاجرت به انگلیس از طریق ازدواج

مهاجرت به انگلیس از طریق ازدواج

در نهایت اینکه

کشور انگلیس به عنوان پیشرفته‌ترین کشور جهان سالانه هزاران مهاجر از سراسر جهان می‌پذیرد. علاوه بر مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و سرمایه‌گذاری با وجود پیچیدگی و رقابت شدید روش‌های متداولی برای مهاجرت به انگلستان وجود دارد.

بنابراین مهم است که قبل از انجام هر اقدامی جهت مهاجرت ابتدا با بهترین روش مهاجرت به انگلیس آشنا شده و شرایط و قوانین مربوط به هر یک از این روش‌های مهاجرتی را به خوبی بدانید تا بتوانید برای مهاجرت به درستی تصمیم گیری کنید.

در این مطلب ما، سعی کردیم تا درباره هر یک از روش های مهاجرتی انگلیس اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا راهنمای کوچکی باشد برای اینکه شما با توجه به شرایطی که دارید بهترین روش را برای مهاجرت انتخاب کنید.

برای کسب راهنمایی و مشورت های بیشتر درباره مهاجرت به انگلیس نیز می توانید از طریق وب سایت visa2go.org با کارشناسان و مشاوران مهاجرتی ما در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به بهترین روش مهاجرت به انگلیس

  1. پرداخت چه هزینه هایی برای مهاجرت به انگلیس ضرورت دارد؟
    هزینه درخواست ویزا، هزینه ترجمه، هزینه ارزشیابی اموال، هزینه آزمایشات پزشکی و بلیط هواپیما از مهم‌ترین هزینه‌هایی هستند که برای مهاجرت به انگلستان باید پرداخت کرد.
  2. برای مهاجرت به انگلیس به چه مدرک زبانی نیاز است؟
    آزمون آیلتس برای انواع روش‌های مهاجرت به انگلستان معتبر است. اگرچه آزمون تافل نیز برای مهاجرت تحصیلی مورد قبول است اما بهتر است که متقاضیان در آزمون آیلتس شرکت کنند.
  3. بهترین روش مهاجرت به انگلیس چیست؟
    مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج بهترین روش مهاجرت به انگلیس است.

ارسال دیدگاه

15 − یک =