اقامت دائم در انگلیس

بهترین روش اخذ اقامت دائم در انگلیس

برای مهاجرت به کشور انگلیس و اخذ اقامت دائم این کشور روش های مختلفی وجود […]

برای مهاجرت به کشور انگلیس و اخذ اقامت دائم این کشور روش های مختلفی وجود دارد که شما با آگاهی که نسبت به هر یک از این روش ها بدست می آورید بهتر و راحتر می توانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای مهاجرت شما بهتر است. افرادی که تصمیم دارند به کشور انگلیس مهاجرت داشته باشند و اقامت دائم این کشور را بدست آورند می توانند از طریق ویزاهای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و… اقدامات لازم را برای رفتن به این کشور انجام دهند و بعد از گذراندن یک دوره موقت برای دریافت اقامت دائم انگلیس اقدام کنند. در این مطلب می خواهیم بیشتر شما را با بهترین روش اخذ اقامت دائم در انگلیس آشنا کرده و شما را برای یک مهاجرت آسان راهنمایی کنیم.

مجوزهای کسب اقامت دائم در انگلیس

برای اینکه مهاجرت شما به راحتی انجام شود باید بدانید که مجوز اقامت در کشور انگلیس همچون سایر کشورها به دو صورت دائم و موقت صادر می شود که در اقامت موقت شما می توانید با توجه به نوع ویزایی که در اختیار دارید برای مدت زمان 24 ساعت تا 6 ماه در کشور انگلیس اقامت داشته باشید.

اما، اگر توانسته باشید اقامت دائم این کشور را بدست آورید این امکان در اختیار شما قرار داده می شود که برای همیشه یا برای مدت زمان نامحدودی در این کشور ساکن شوید و به کار و تحصیل بپردازید.

به خاطر داشته باشید که، دریافت اقامت دائم انگلیس نیازمند دارا بودن یکسری شرایط است از جمله آنکه فرد متقاضی حداقل باید 5 سال در این کشور زندگی کرده باشد تا بتواند اقامت دائم این کشور را بدست آورد.

کسب اقامت دائم در انگلیس

مجوزهای کسب اقامت دائم در انگلیس

آشنایی با برترین روش های دریافت اقامت دائم انگلیس

یکی از چهار کشور تشکیل دهنده پادشاهی متحد بریتانی کبیر کشور انگلستان است که دارای شرایط زندگی، کار و تحصیل ایده آل برای مهاجران می باشد و به همین خاطر است که برخی از ایرانی هایی که قصد مهاجرت دارند، این کشور را انتخاب می کنند.

برای اقامت دائم یا موقت در کشور انگلستان روش های مختلفی وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین این روش ها، مهاجرت تحصیلی می باشد.

اما، تنها راه مهاجرت به این کشور از راه تحصیل نیست. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با چند مورد از برترین روش های مهاجرتی به کشور انگلیس آشنا کنیم.

اقامت دائم انگلیس از طریق کار

یکی از روش هایی که هر فرد متقاضی می تواند برای مهاجرت به کشور انگلیس آنرا در گزینه های انتخابی خود داشته باشد مهاجرت از طریق کار است که می توانید با دریافت ویزای Tier 2 و ویزای Tier 5 اقدامات مربوط به این نوع مهاجرت را انجام دهید.

فقط باید این را در نظر داشته باشید که جهت مهاجرت کاری به انگلیس باید یک کارفرمای مقیم انگلیس برای شما دعوت نامه کاری ارسال نماید و مدت اعتبار آن هم 5 سال است.

در ضمن بد نیست بدانید که در صورت دریافت ویزای Tier 2 امکان تمدید آنرا خواهید داشت و اگر بتوانید برای مدت زمان 10 سال با همین ویزا در انگلیس زندگی کنید خواهید توانست اقدم به ردیافت اقامت دائم این کشور کنید.

شرایط اقامت دائم انگلیس از طریق کار

اقامت دائم انگلیس از طریق کار

اقامت دائم انگلیس از طریق سرمایه گذاری

از دیگر روش های دریافت اقامت دائم انگلیس، سرمایه گذاری در این کشور است. خوشبختانه دولت انگلیس شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاری کشورهای مختلف فراهم آورده است و ایرانی ها به راحتی می توانند با هدف اخذ اقامت دائم این کشور در انگلیس سرمایه گذاری کنند.

برای سرمایه گذاری در کشور انگلیس می توانید از روش هایی مانند: ویزای نوآفرینی انگلستان یا INNOVATOR، ویزای ثبت شرکت در انگلیس یا SOLE REPRESENTATIVE، ویزای استارتاپ، ویزای سرمایه گذاری Tier 1 و ویزای سرمایه گذاری Tier 2 اقدام کنید.

اقامت دائم در انگلستان از طریق تحصیل

همانطور که در پاراگراف‌های قبل هم اشاره کردیم یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرت انگلیس برای اقامت دائم این کشور، مهااجرت تحصیلی است.

افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سفارت انگلیس، ویزای Tier 4 را دریافت کنند و در مدارس و دانشگاه های این کشور تحصیل نمایند.

نباید فراموش کنید که با ویزای تحصیلی انگلیس تضمینی به طور کامل نمی توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید اما، اگر در دانشگاهای معتبر این کشور فارغ التحصیل شده  باشید و از دانشگاه بتواند وارد کار شود، ویزای تحصیلی شما تبدیل به ویزای کاری خواهد شد و می توانید اقامت کشور را هم بگیرد.

سرمایه گذاری در انگلیس

اقامت دائم انگلیس از طریق سرمایه گذاری

اقامت دائم در انگلستان از طریق ازدواج

آخرین مورد از بهترین روش اخذ اقامت دائم در انگلیس که می خواهیم در این بخش به آن پرداخته و شما را با آن آشنا کنیم، اقامت از طریق ازدواج است با یکی از شهروندان انگلیسی می باشد. در این شرایط فرد متقاضی با دریافت ویزای باید حداقل سن بالای 16 سال را داشته باشید و اگر زیر 18 سال دارد باید اجازه والدین را داشته باشد.

برای دریافت اقامت دائم کشور انگلیس از طریق ازدواج باید حداقل به مدت زمان 2 سال با همسر خود زندگی مشترک داشته باشید و با ارائه مدارک معتبر همچون مدرک زبان با حداقل سطح A1 برای اخد مجوز اقامت اقدام کنید.

دقت داشته باشید که با ازدواج یک شهروند انگلیسی شما ابتدا اقامت موقت دو الی دو سال نیم را دریافت خواهید گرد و بعد از 5 سال به شما اقامت دائم داده خواهد شد.

ویزای تحصیلی انگلیس تضمینی

اقامت دائم در انگلستان از طریق تحصیل

در نهایت

در مطلب فوق به  به بررسی بهترین روش اخذ اقامت دائم در انگلیس پرداختیه و توضیح دادیم که چطور می توانید از طریق هر یک از این روشها برای اقامت دائم کشور انگلیس اقدام کنید.

اگر تصمیم دارید که به کشور انگلیس مهاجرت کنید اما با شرایط مهاجرت و اخذ مجوز اقامت در این کشور آشنایی چندان زیادی ندارید با مشاوران و کارشناسان ما از طریق وب سایت visa2go.org ارتباط گرفته و از آنها مشورت و راهنمایی بگیرید.

سوالات مربوط به بهترین روش اخذ اقامت دائم در انگلیس

  1. برای اخذ مجوز اقامت دائم کشور انگلیس از چه روش هایی می توان اقدام کرد؟
    اقامت دائم انگلیس از طریق کار، اقامت دائم انگلیس از طریق سرمایه گذاری، اقامت دائم در انگلستان از طریق تحصیل و اقامت دائم در انگلستان از طریق ازدواج
  2. دریافت اقامت دائم انگلیس نیازمند چه شرایطی است؟
    دریافت اقامت دائم انگلیس نیازمند دارا بودن یکسری شرایط است از جمله آنکه فرد متقاضی حداقل باید 5 سال در این کشور زندگی کرده باشد تا بتواند اقامت دائم این کشور را بدست آورد.
  3. برای اقامت دائم در انگلستان از طریق تحصیل چه باید کرد؟
    افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سفارت انگلیس، ویزای Tier 4 را دریافت کنند و در مدارس و دانشگاه های این کشور تحصیل نمایند.

ارسال دیدگاه

دو × 2 =